امروزه تعدد طراحی سایت های مختلف و به تبع آن استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا و ورود پرس و غیره رواج پیدا کرده است و تعداد زیادی از افراد یا در حال فراگیری طراحی وب سایت می باشند و یا اینکه در این زمینه می توانند امورات سایت خود را انجام دهند. هر چند که می تواند با اختصاص زمان نه چندان زیادی و شرکت در کلاس های آموزش طراحی سایت در زمان کمی این دانش را فرا گرفت اما همواره تعداد زیادی از افراد وجود دارند که به دلایل مختلف در انجام کارهای سایت خود با مشکلاتی رو برو می شوند. واقعیت این است که حتی اگر بر سیستم های مدیریت محتوایی نظیر جوملا یا دروپال نیز تسلط پیدا کنید با هم سیستم های دیگری مانند وردپرس، پرستاشاپ، لاراول و بسیاری دیگر وجود دارند که برای استفاده از آنها نیازمنده مشاوره طراحی وب سایت می باشید.

مشاوره طراحی وب سایت 

مشاوره طراحی وب سایت رایگان


نکته مهمی که باید در طراحی سایت به آن توجه کنید این است که شما در طراحی وب سایت فقط به یک تخصص نیاز ندارید بلکه باید در زمینه های مختلف تخصص داشته باشید تا بتوانید یک کار عالی را در خروجی خود ببینید. دیجیتال مارکتینگ، روانشناسی، سئو سایت و برنامه نویسی و گرافیک بخشی از این تخصص ها می باشد. در کنار این تخصص ها باید تجربه را نیز افزود که می تواند برای کارشناسان طراحی سایت حتی مهم تر از تخصص نیز باشد و مهم ترین ملاک برای تشخیص بهترین شرکت طراحی سایت نیز تجربه می باشد. بنابراین می بینید که یا باید یک کار تیمی را انجام دهید و یا خود در همه زمینه های مرتبط به طراحی سایت، هم تخصص و هم تجربه داشته باشید. و نهایتاً راهکار سوم این است که از مشاوره طراحی وب سایت استفاده کنید که در بسیاری شرکت های طرای سایت به صورت رایگان انجام می شود و در برخی دیگر ممکن است هزینه ای در پی داشته باشد و یا اینکه تحت عنوان پشتیبانی سایت ارائه شود.

مشاوره طراحی وب سایت 

تجربه در مشاوره طراحی وب سایت


طبیعتاً هر فرد و یا شرکتی قادر نخواهد بود که به مشاوره طراحی وب سایت بپردازد و برای این کار نیاز است دارای مؤلفه ها و فاکتورهایی باشد که در بالا اشاره کردیم که مهم ترین شاخص تجربه می باشد و از دیگر موارد مهم این است که باید توانایی و زمان کافی برای مشاوره از راه دور و به صورت تلفی را داشته باشند. اصولاً آموزش از راه دور و مشاوره غیر حضوری بسیار سخت تر از مشاوره حضوری خواهد بود زیرا از بسیاری از ابزارهای آموزش، نظیر تصویر نمی توانید بهره ببرید. گاهاً ممکن یک مکالمه کوتاه برای مشاوره طراحی سایت بیش از یک ساعت به طول بیانجامد بنابراین مورد مهم بعدی این است که زمان کافی و نیروی تخصصی را نیز در اختیار داشت.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید