پیشرفت و توسعه طراحی سایت را بیش از هر چیزی باید وابسته عواملی مانند خبر رسانی و تبلیغات دانست. با توجه به ظرفیت تبلیغاتی که از طریق طراحی سایت در اختیار مدیران کسب و کارهای مختلف و بازاریابان قرار می گیرد، طبیعتاً هزینه های بسیاری را نیز برای تقویت و پیشرفت انواع طراحی سایت و خصوصاً طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت خبری و طراحی وب سایت تبلیغاتی انجام می دهند. وب سایت تبلیغاتی که بتواند با ایجاد تفاوت ها و ساز و کارهای نوین کاربران را جلب کند می تواند از بازدید و ترافیک قابل توجهی نیز برخوردار باشد.

وب سایت تبلیغاتی 

ویژگی های وب سایت تبلیغاتی


شاید به جرأت بتوان ادعا کرد که یکی از بهترین انواع طراحی سایت برای کسب درآمد، طراحی سایت تبلیغاتی می باشد. ساز و کارهای موجود در وب سایت تبلیغاتی به گونه ای می باشد که که هر میزان شما بتوانید کاربران بیشتری را به سمت سایت خود هدایت کنید آگهی های بیشتری را به دست خواهید آورد و از درآمد بالاتری نیز برخوردار خواهید شد. بنابراین سئو سایت در وب سایت تبلیغاتی از اهمیت چند برابری به نسبت سایر انواع طراحی سایت برخوردار است. همچنین باید در وب سایت تبلیغاتی، سایت شما از سرعت قابل ملاحظه ای برخوردار باشد و بتوان تعداد بی نهایت آگهی را که ممکن است شامل تصاویر و فایل های مختلف باشد در آن به نمایش گذاشت.

وب سایت تبلیغاتی 

امکانات وب سایت تبلیغاتی


برای یک وب سایت تبلیغاتی نیاز است که تعداد زیادی امکانات مختلف و متنوع در نظر گرفته شود. در ادامه به برخی از مهم ترین امکاناتی که برای طراحی وب سایت تبلیغاتی به آن نیاز خواهید داشت را به صورت موردی مرور می کنیم. دسته بندی نیازمندی ها و آگهی ها و ... با توجه به نیازهای کاربران و ارائه دهندگان آگهی، مرتب بودن و قابل دسترسی بودن تمامی دسته بندی ها وب سایت تبلیغاتی؛ در عین جامع بودن. مشاهده آگهی های دریافتی و بررسی و تأیید آنها و تعریف زمان مشخص برای ابطال آگهی های وب سایت تبلیغاتی. انجام عملیات بانکی و دریافت رسید های لازم و ارسال آخرین خبرها و ارسال آگهی های ویژه در سایت. مدیریت آسان و قابلیت دسترسی مدیران با سطوح مختلف به سایت و بسیاری امکانات دیگر که به درخواست و با توجه به نیاز مشتریان در وب سایت تبلیغاتی قرار داده می شود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید