طراحی سایت


طراحی سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

در طراحی سایت فروشگاهی خود صادق باشید

علاوه بر استفاده از عکس های صادقانه محصول و اطلاعات قیمت گذاری روشن، شما باید حمل و نقل و سیاست های بازگشت خود را به راحتی در وب سایت خود را در دسترس. اضافه کردن یک پیوند به منوی ناوبری اصلی برای سیاست های فروشگاه، یک راه سریع و آسان برای مراقبت از این جزئیات مهم است که بسیاری از صاحبان طراحی سایت فروشگاهی آن را فراموش کرده اند. انتظار می رود کمی از زبان متقاعد کننده باشد، اما بیش از بقیه کارها را انجام ندهید و هرگز تلاش نکنید که بازدیدکنندگان خود را کاملا فریب دهید.

طراحی سایت

درج توضیحات در طراحی سایت فروشگاهی

61 درصد از خریداران آنلاین، قبل از تصمیم به خرید محصول، نظرات مشتریان را بررسی می کنند. شما می توانید با استفاده از این آمار مفید به نفع خود از طریق بررسی نظرات و توصیه های خود در طراحی سایت خود بپردازید. بررسی مشتری یک راه سریع و آسان برای سرعت بخشیدن به فروش و تبدیل هستند.
یک استراتژی طراحی وبسایت تجارت الکترونیک مستلزم بررسی مستقیم محصولات تحت بررسی هر محصول است. اگر شما چندین محصول مختلف نداشته باشید، می توانید یک صفحه کاملا جداگانه از سایت خود برای بررسی و توصیفات خود اضافه کنید.

طراحی سایت

ایجاد منو تنظیمات در طراحی سایت فروشگاهی

میله های منو به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی صفحات وب سایت خود را برای یافتن آنچه که دنبال می کنید حرکت دهند. منو در هر صفحهای برای حداکثر سهولت، ترجیحا در بالای صفحه نمایش داده می شود. گاهی اوقات، نوارهای منو در سمت چپ صفحه عمودی عمودی قرار دارند تا بتوانند فرمت F را جایگزین کنند. فقط مراقب باشید بارگذاری منو خود را با گزینه های بیش از حد بسیاری از، به عنوان این می تواند به نظر می رسد کلم و گیج کننده است. اگر تعداد زیادی از دسته ها و صفحات مختلف در طراحی سایت شما وجود داشته باشد، می توانید از منوی کشویی استفاده کنید تا راحت تر آنها را سازماندهی کنید بدون اینکه بیش از حد حس کنید.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

وبسایت در تصویر بالا دارای بسیاری از محصولات مختلف است، بنابراین آنها را فقط به چند دسته در منوی ناوبری خود سازماندهی کردند. سپس یک منوی کشویی که وقتی که روی هر دسته کلیک میکنید ظاهر می شود، ظاهر می شود تا نوع خاصی از محصولات را نمایش دهد. این یک استراتژی سازمانی عالی برای جلوگیری از غفلت بازدیدکنندگان وب سایت است.

درج محصولات در طراحی سایت فروشگاهی

برای اینکه کاربران بتوانند محصولات مورد نظر خود را به عنوان آسان برای کاربران پیدا کنند، شما باید محصولات خود را در سایت خود سازماندهی کنید تا به دسته های خاصی برسید. دسته بندی ها باید آسان برای پیدا کردن از طریق نوار منو برای ساده کردن روند جستجو. این نیز می تواند به کاربران نگاهی به دسته بندی های محصول که حتی نمی دانست که شما داشته باشد.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

این فروشگاه تجارت الکترونیک دارای دسته های مختلف محصول در نوار منو خود شامل لوازم جانبی، الکترونیک و غیره است. هنگامی که یک کاربر روی یکی از این دسته ها کلیک کند، می توانند جستجوی خود را با گزینه های خاص تر مانند نوع الکترونیکی یا نام تجاری محدود کنند. این مفید است زیرا حتی اگر کسی به وب سایت خود در جستجوی یک بخش خودروی کلیک کند، ممکن است خرید یک قطعه از طلا و جواهر یا برخی محصولات دیگر را که قبلا نمی دانستند که وبسایت در انبار موجود بود، پایان دهد.

جستجو در طراحی سایت فروشگاهی

بسیاری از بازدیدکنندگان طراحی سایت شما احتمالا در زمان ورود به وبسایت شما، محصول خاصی دارند. داشتن یک نوار جستجو اجازه می دهد تا آنها را به راحتی محصولات خود را بدون نیاز به حرکت از طریق صفحات اطلاعاتی که آنها علاقه مند نیست پیدا کنید. اگر یک کاربر نمی تواند به سرعت پیدا کردن راه برای جستجوی سایت خود را برای محصول آنها می خواهند، آنها به احتمال زیاد به جایی دیگر برای آن بروید. به همین دلیل است که نوار جستجوی شما باید در بالای طراحی سایت شما، اغلب در گوشه سمت راست، ظاهر شود تا سریع و آسان برای پیدا کردن آن به عنوان امکان پذیر باشد.

اجازه فیلتر کردن در طراحی سایت فروشگاهی

در مورد میله های جستجو، شما می توانید ویژگی های جستجوی سایت سایت تجارت الکترونیک خود را با ایجاد فیلتر های موجود را بهبود بخشد.
هیچ چیز بدتر از پیدا کردن یک جفت کفش کامل آنلاین نیست فقط برای تحقق بخشیدن به فروشگاه اندازه شما را تحمل نمی کند. اجازه دادن به کاربران برای فیلتر کردن محصولات شما بهترین راه برای جلوگیری از این حادثه است. فیلترهای جستجوی محبوب عبارتند از اندازه، رنگ، نام تجاری و قیمت. این به کاربران امکان می دهد تا طراحی سایت خود را برای محصول مورد نظر خود جستجو کنند و همچنین اطمینان حاصل شود که نتایج آنها به همان اندازه که ممکن است به آنچه که می خواهند، مشخص شود و فرآیند ناوبری به صورت یکپارچه امکان پذیر باشد.

تماس در طراحی سایت فروشگاهی

در صورتی که یک مشتری در هنگام مشاهده طراحی سایت شما یک سؤال یا نگرانی داشته باشد، احتمال دارد که یک صفحه "تماس با ما" را جستجو کنید یا در جستجوی اطلاعات تماس به پایین صفحه خود بروید. اطلاعات تماس خود را به عنوان آسان برای پیدا کردن که ممکن است. شما نمی خواهید یک مشتری را به خاطر ساده بودن فراموش کنید که یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن را در صفحه اصلی خود قرار دهید، از دست بدهید!
بهتر است اطلاعات مربوط به مخاطب را تا حد ممکن اضافه کنید. در اینجا گزینه های زیادی وجود دارد مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن، ساعت کار، فرم تماس که به کاربران اجازه می دهد تا به طور مستقیم یک ایمیل یا حتی یک ویجت ارسال کنند تا آنها بتوانند به طور مستقیم از طریق فیسبوک پیام فیس بوک خود را به شرکت ارسال کنند سایت اینترنتی.

صفحه تشکر و پیگیری در طراحی سایت فروشگاهی

هنگامی که کسی در وب سایت خود خریداری می کند، باید به صفحه تشکر از شما هدایت شود. این صفحه به دو مقوله بسیار مهم اهمیت می دهد. اول از همه، تأیید سفارش یا تشکر از شما صفحات ضروری است که به درستی پیگیری تبدیل از طریق تبلیغات رسانه های اجتماعی. ثانیا، به کاربران اجازه می دهد تا اطمینان حاصل کنند که خرید آنها از بین رفته است و به آنها اجازه می دهد که از کسب و کار خود قدردانی کنند.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید