طراحی سایت


افزایش امنیت طراحی سایت

هک شدن طراحی سایت بسیار دردناک است. خوشبختانه، من حرفی برای گفتن نداشتن و یا تکه تکه شدن با یک طراحی سایت ندارم. من در مورد انواع هکرهای تند و زننده صحبت می کنم، به طراحی سایت های ما می رسیم و گاهی اوقات چیزهای احمقانه اما اغلب تند و زننده انجام می دهیم. به عنوان توسعه دهندگان طراحی سایت، ما همیشه سعی می کنیم شانس گرفتن هک با ایجاد برنامه های امنیتی را به حداقل برسانیم. اما حتی انجام بهترین کارها، شکاف را به وجود می آورد، زیرا جایی که آسیب پذیر است، می تواند مورد سوء استفاده قرار گیرد. شما هرگز قادر به ساخت یک طراحی سایت نیستید، اما تجربه بیشتر شما آسیب پذیر ترین طراحی سایت شما خواهد بود. امنیت نرم افزار مانند پیشرفت بیماری است. این یک جنگ بی پایان است برای ایجاد سیستم های امن تر تنها برای آسیب پذیری های جدید که توسط هکرها در طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرد و مورد سوء استفاده قرار می گیرد.
بنابراین یک روز متوجه شدم که طراحی سایت ما پایین آمده است. در ابتدا واقعا عجیب بود، زیرا وقتی سرور طراحی سایت را راه اندازی مجدد کردم، همه چیز چند دقیقه طول میکشد، سپس به تدریج طراحی سایت کندتر میشود تا زمانی که کاملا غیرقابل استفاده شود. در آن لحظه متوجه شدم که من با یک حمله DDoS برخورد کردم. به عنوان یک توسعه دهنده طراحی سایت، هیچ چیز برای کمک به من انجام نشد. در هر حادثه هک دیگر، من قبل از اینکه خودم را با تمیز کردن فایل ها، بازگرداندن پایگاه داده طراحی سایت، تغییر گذرواژه ها و یا چیزی، تجربه کردم، تجربه کرده ام. اما این بار هیچ چیز نتوانست انجام دهد.

طراحی سایت

سرویس DDoS Verisign در امنیت طراحی سایت

خدمات پیشرفته ای نیز وجود دارد که در آن آنها ترافیک طراحی سایت خود را به طور دائم نظارت می کنند و در اسرع وقت آن ها را شناسایی می کنند که باعث کاهش سرویس DDoS می شوند. DDOS یکی از چند حمله است که در آن هیچ چیز دیگری وجود ندارد که شما می توانید به عنوان یک توسعه دهنده طراحی سایت برای جلوگیری از آن انجام دهید. حتی اگر سیستم ایمن ترین در جهان بدون آسیب پذیری داشته باشید، هنوز مستعد DDoS هستید. شما فقط می توانید DDoS را با استفاده از خدمات گران قیمت مانند آنچه که در بالا توضیح داده شده است، کاهش دهید.خبر خوب این است که حمله DDoS را اجرا می کند، کار ارزان یا آسان نیست و معمولا انگیزه قوی در پشت آن وجود دارد. این انگیزه می تواند از تقاضا برای جبران خسارت به یک کارمند سابق مهاجم انتقام بگیرد، به رقیب که مایلند طراحی سایت خود را از طریق فعالیت های غیر اخلاقی و غیرقانونی کاهش دهند. بعضی از متخصصان امنیتی قانونی وجود دارند که شما می توانید برای پیدا کردن کسی که این حمله را انجام می دادید، سفارش دهید. اما آنها ارزان نیستند، می توانند مدت زیادی طول بکشد، و همیشه هم قطعی نیستند، به خصوص اگر مهاجم به خوبی خود را پوشش دهد. امنیت نرم افزار یک جنگ مهارت بین هکر و برنامه نویس است. نوشتن کد امن مانند بازی یک بازی برج دفاعی است. شما یک قلعه با دفاع شگفت انگیز برای پیش بینی آنچه هکرها می توانند برای نفوذ و مسدود کردن راه خود را حتی قبل از آنها را امتحان کنید. بسیار رضایت بخش است بدانید که حتی قبل از اینکه آنها سعی کنید، هکرهای آینده بالقوه ماهر را نیز داشته باشند.
برای اینکه بتوانید هکرها را از بین ببرید، باید یک قدم جلوتر از آنها باشید. شما باید به طور مداوم در مورد لبه های امنیتی یاد بگیرند. بسیاری از وبلاگ ها طراحی سایت بسیار جذاب و منابع جالب در امنیت نرم افزار وجود دارد. اینجا بعضی از چیزهای مورد علاقه من پیدا می شوند. نوشتن کد امن بیش از یک مهارت است، حالت ذهن است. شما باید از آخرین آسیب پذیری های امنیتی، تهدیدها و راه حل ها مطلع شوید. وبلاگ ها در طراحی سایت و اخبار فنی را بخوانید و دائما دانش خود را در کدی که نوشتید اعمال کنید. همانطور که در حال نوشتن کد هستید، شما باید به طور مداوم در مورد چگونگی بهره برداری از کد خود فکر کنید. و با اقدامات مقابله ای روبرو شویم. به همین ترتیب در مورد این موضوع فکر کنید. آسیب پذیری هایی را در کد ما می نویسند. آیا کد شما به اندازه کافی امن است تا بتوانید از این نوع بازرسی استفاده کنید.

طراحی سایت

نکات امنیت در زمان طراحی سایت

بازسازی طراحی سایت ها پروژه هایی هستند که اغلب به کسی در بازاریابی داده می شود. انتظار می رود که آنها با آژانس ارتباط برقرار کنند، ذینفعان را به زنجیره غذایی مدیریت و همه چیز را در مورد طراحی سایت بدانند.خوشبختانه، طی یک دهه در بنیاد طراحی سایت، تعدادی از افراد مجرب و ضروری را برای کسب ارزش و بهینه سازی پروژه های طراحی سایت تضمین کرده است. همه شرکت ها وسوسه می شوند تا در صورت امکان به صرفه جویی در هزینه ها بپردازند، اما هنگامی که به کپی و تصاویر طراحی سایت می آید گوشه ها را قطع نکنید. متأسفانه برای میانجیگری در میان ما، یک چشم انداز آموزش دیده برای نمایش یک تصویر سهامی جامع وجود ندارد. در واقع، هیچ راه سریعتری برای فورا سن طراحی سایت و ارزش یک نام تجاری طراحی سایت وجود ندارد. از سوی دیگر، هنگامی که یک شرکت به عکاسی واقعی سرمایه گذاری می کند، آنها یک میلیون بار بهتر از رقبای طراحی سایت خود هستند که نمی کنند؛ این نشان می دهد مراقبت، یکپارچگی و افتخار برند است. بهترین طراحی سایت این است که حتی برای یک شات ساده گران نیست که عکس های واقعا دوست داشتنی را که کسب و کار می تواند داشته باشد، تولید می کند. کپی همان است، شرکت ها باید در استراتژی محتوا و کپی رایت خوب در طراحی سایت سرمایه گذاری کنند. فرآیند را با نگاه کردن به کاربران شروع کنید، آنها چه چیزی نیاز دارند و چه چیزی را دنبال می کنید؟
هر چه زودتر شما یک استراتژی محتوا در طراحی سایت در زندگی یک طراحی سایت (دوباره) ایجاد کنید بهتر است. محتوا باید طراحی را هدایت کند، نه از راه دور. اگر یک استراتژی محتوا طراحی سایت به نظر می رسد که شکستن بانک، یک شیرجه عمیق در ناوبری کنونی، آنچه مورد نیاز است و چه چیزی می تواند خراب شود. شرکت ها اغلب سایت خود را 50 درصد بیشتر از محتوای طراحی سایت مورد نیاز پیدا می کنند، و این یک نقطه شروع خوب برای سازماندهی بقیه محتوا طراحی سایت و کاهش هزینه ها است. تعریف موفقیت هرگز آسان تر و یا پیچیده تر از آن است که در سن داده های بی پایان است. ما می توانیم تقریبا هر چیزی را اندازه گیری کنیم، بنابراین انجام آن. این برای شرکت ها مفید است که می توانند بگویند که آیا یک طراحی سایت جدید با انتظارات روبرو شده یا فراتر از انتظارات است، اما برای انجام این کار، باید از ابتدای تعیین میزان معیارهای مشخصی استفاده شود. شرکت ها باید طراحی سایت فعلی خود را بررسی کنند و هدف جدید خود را تعریف کنند، سپس برخی از تماس های مربوط به معیارهای بهترین استفاده را برای این منظور مطرح می کنند. به عنوان مثال، یک طراحی سایت خبری ممکن است ترجیح دهد پیگیری های نوسانات صفحات طراحی سایت را در هر جلسه برای اطمینان از افزایش درآمد تبلیغاتی، در حالی که یک فروشگاه آنلاین ممکن است ترجیح دهد افزایش نرخ مشتری تکرار شود. همیشه یک ردیابی ارزش متریک وجود دارد، ساخت طراحی سایت به یک مسیر مشخص تعریف خواهد شد.

طراحی سایت

امنیت طراحی سایت

همانطور که امنیت طراحی سایت ها عادت دارند چیزی به سختی پیش میرود. متوقف می شود که یک ابزار مفید و نمایشی از سفر کاربر به راحتی توسط موتورهای جستجو قابل شناسایی و مورف به نمایندگی پیچیده، اصطلاحات پر از یک ساختار اداری شرکت است که به شدت در جستجوگرها تاثیر می گذارد. ما آن را به طور منظم می بینیم و می دانیم که چگونه آن را رفع می کنیم، اما برای شرکت ها به دلیل دلایل نقشه های موجود و چگونگی جلوگیری از پوسیدگی، مناسب است. نقشه های طراحی سایت برای کمک به کاربران به صورت یکپارچه در یک طراحی سایت حرکت می کنند و اطلاعاتی را که نیاز دارند پیدا می کنند. به همین ترتیب، موتورهای جستجو از آنها استفاده می کنند تا صفحات طراحی سایت را فهرست نمایند و آنها را به SEO طراحی سایت تبدیل کند.آنها برای قرار دادن بخش های مختلف برای مدیریت محتوای طراحی سایت آنها نباید نشانگرهای داخلی باشند. به همین ترتیب، اگر یک صفحه طراحی سایت برای محصولی است که به خانواده ها اختصاص داده شده است، باید آن را به شیوه ای جذاب برای خانواده ها نام برد، نه به نحوی که تنها بخش مربوط به آن محصول درک شود. شرکت هایی که یک نقشه سایت تمیز و واضح برای آژانس ایجاد سایت خود دارند، زمان و پول را صرفه جویی می کنند.
هنگامی که تمام سهامداران با یک مدیر پروژه خارجی کنار گذاشته شده اند، سرمایه گذاری ها در محتوای جدید طراحی سایت درخشان ساخته شده است و پاداش های یک پروژه با موفقیت مدیریت شده مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار آسان است که در جریان نهایی شدن یک طراحی سایت پرورش طراحی سایت ساخت و ساز سفر. اما اگر طراحی سایت توسط کارکنان در سطح صفر تجزیه و تحلیل نشده باشد، افرادی که با کاربران خود صحبت می کنند و بهترین آنها را درک می کنند، ممکن است قبل از هر دو کلید، محکوم شوند. سازماندهی مشاوره های داخلی با تمام بخش ها و کسانی که در اتاق نشیمن قبل از پایان دادن به امضاء در یک کار به خوبی انجام شده، اطمینان حاصل خواهد کرد که همه طراحی سایت هستند عبور. این یک گام ارزشمندی در یک پروژه موفق و ساده است. این قسمت دوم از ساخت طراحی سایت ما ساخته شده است. اگر قسمت اول را از دست دادید، در اینجا این است. اگر دوست دارید بیشتر، یک خط را به ما ببندید و ما می توانیم در مورد پروژه طراحی سایت بعدی خود چت کنیم.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید