طراحی سایت


طراحی سایت استخر

مکان های تفریحی مثل استخر هستند که علاقه مندان زیادی را دارند و افراد بسیاری از این مکان ها استقبال می کنند. و علی رغم اینکه بسیاری از استخرها نیاز اساسی به طراحی سایت دارند اما هنوز هم تعدادی از آنها اقدام به طراحی سایت برای استخر خود نکرده اند.
بسیار پیش می آید که افرادی برای تفریح و وقت گذرانی با دوستان خود قرار میگذارند تا به استخر بروند اما به دلیل عدم آگاهی ممکن است با مشکلاتی چون ندانستن شروع سانس های جدید استخر، تمام شدن بلیط استخر و مشکلات دیگر روبه رو شوند. این عوامل گاهی اوقات منجر به از دست دادن مشتریانی میشود. برای رفع مشکلات اینچنینی بهترین راه حل طراحی سایت میباشد زیرا با طراحی سایت علاوه بر اینکه از چنین مشکلاتی جلوگیری میشود باعث ایجاد نظم ویژه ای هم برای استخر و هم برای مشتریان میشوید.

آموزش طراحی سایت اصفهان

خدماتی که طراحی سایت استخر به مشتریان ارائه میدهد عبارتند از:

یکی از موارد مهم در طراحی سایت استخر این است که باعث صرفه جویی در وقت مشتریان میشود و نظم مناسبی را به نحوه کار استخر میدهد، همچنین با ایجاد امکاناتی که ذکر خواهیم کرد به نحوه ی فروش بلیط در استخر شکل تازه ای خواهیم بخشید.

طراحی بخشی برای معرفی استخر

بدون شک یکی از اهداف اساسی و مهم در طراحی سایت استخر افزایش تعداد مشتریان و بالا رفتن اعتبار استخر در رقابت با سایر استخرها میشود. به همیم خاطر در طراحی سایت استخر باید بخشی را برای معرفی کامل استخر در نظر بگیریم، همچنین با قرار دادن نقشه گوگل علاوه بر اینکه دستیابی به آدرس برای مشتریان راحت و قابل سترس میشود جلوه ای زیبا هم ه طراحی سایت میدهد. همچنین با تصاویر مختلفی که از نماهای متفاوت استخر در دسترس دارید میتوانید آن را بهتر به مشتریان خود معرفی کنید.

فروش اینترنتی بلیط در طراحی سایت استخر

با طراحی سیستم فروش اینترنتی در طراحی سایت استخر به راحتی می توانید از شلوغی صف های خرید بلیط جلوی در استخر تا حدی جلوگیری کنید. در حقیقت امتیازی را برای افرادی که از طریق طراحی سایت بلیط تهیه میکنند قائل میشود و این است که از ایستادن و انتظار کشیدن در چنین صف هایی جلوگیری میکند.

قراردادن برنامه استخر و نمایش سانس ها در طراحی سایت استخر

برای خرید بلیط به صورت اینترنتی و از طریق طراحی سایت جدول سانس های شرکت باید به طور دقیق برای کاربر به نمایش دربیاید تا مشتری سانس مدنظر خود را انتخاب کند. علاوه بر این تعداد بلیط های باقی مانده هر سانس نیز باید مشخص باشد تا مشتری از تعداد ظرفیت باقی مانده آگاهی یابد و سپس به خرید اقدام کند.

امکان پرداخت وجه بلیط به صورت آنلاین

برای خرید اینترنتی بلیط باید درگاه های بانکی با امنیت بالا در قسمت خاصی از طراحی سایت وجود داشته باشند که عملیات انتقال وجه به خوبی انجام شود و سپس بعد از انجام عملیات باید به صفح ی مربوط به چاپ بلیط منتقل شود.

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید