طراحی سایت


طراحی سایت سازگار با تلفن همراه

در سال گذشته، برخی از همکارانش در Google تحقیقاتی با عنوان نیاز به سرعت موبایل طراحی سایت را انجام دادند تا ببینند که تاثیرعملکرد و ادراک سرعت چگونه به استفاده از طراحی سایت در دستگاه های تلفن همراهشان می انجامد. این یک تمایز بی اهمیت نیست وقتی که با توجه به عملکرد، چقدر سریع چیزی احساس می کند، اغلب مهم تر از آنچه که واقعا در آن است. هنگامی که با برخی از دستگاه های تلفن همراه و تلفن همراه آهسته تحت پوشش قرار می گیرید، طراحی سایت تجربیاتی که احساس می کنند سریع است بسیار مهم است. یکی از مهمترین مواردی که در این تحقیق یافتیم این است که 53 درصد بازدیدکنندگان طراحی سایت موبایل در صورت بارگیری صفحات طولانی تر از 3 ثانیه متوقف می شوند. ما می خواستیم بیشتر بیاموزیم، بنابراین از این مطالعه پیروی می کنیم، تحقیقاتی را انجام دادیم تا مشخص کنیم که عناصر مهم سرعت طراحی سایت چیستند. ما در نظر گرفتن تجربه کاربر، درک کلی از سرعت و نحوه تفاوت در شرایطی که کاربران خود را در خود می یابند، می تواند تغییر کند که کاربر سریع چه چیزی را بارگذاری کند. برای درک سرعت و زمان بار بار اول باید بدانید که رفتار کاربر تلفن همراه کاربر به سه سطل تقسیم شده است.
به دلایل مختلف کاربران طراحی سایت ها را بر روی یک دستگاه تلفن همراه مرور می کنند. برای اینکه بتوانیم به طور موثری تجربه کاربر را برای آنها طراحی سایت کنیم، مهم است که آنچه را که دلایل ممکن است داشته باشیم. هنگامی که خواسته شد که دلیل خود را برای بازدید از طراحی سایت توضیح دهند، تقریبا 30٪ از مردم در این مطالعه خواسته اند ادعا می کنند که به سادگی بدون هدف خاصی مرور می شوند. به دنبال عمیق تر، متوجه شدیم که این تعداد برای طراحی سایت های خرده فروشی کمی افزایش یافته است. 30٪ گفتند که آنها فقط برای پیدا کردن اطلاعاتی برای یک کار یا اقدام آینده، مانند رزرو پرواز هستند.

طراحی سایت

طراحی سایت موبایل فرندلی

جالب توجه است، این تحقیق نشان می دهد که کاربران با استفاده از مرورگر تلفن همراه خود، پنجره ها را خریداری می کنند. فقط 29٪ در واقع گفتند که هدف خاصی دارند یا قصد در ذهن دارند، و این تعداد به طور قابل توجهی برای خدمات مالی مانند طراحی سایت های بانکی به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. این موضوع در برابر دیدگاه های سنتی از کاربران که مایلند اقدامات ساده ای را به صورت موثر بر روی دستگاه تلفن همراه خود انجام دهند، پیش می رود. مطمئنا، برخی از کاربران این کار را با طراحی سایت انجام می دهند، اما بسیاری از آنها فقط در حال مرور بدون هدف هستند، درست مثل اینکه در یک مرورگر طراحی سایت قرار می گیرند. این امر به اهداف کاربر کمک می کند. این به ما می گوید که کاربران به طور فعال از طراحی سایت ها در تلفن همراه خود استفاده می کنند، اما اکثریت قصد ندارند بلافاصله کاری انجام دهند. هیچ هدفی برای رسیدن به آنها وجود ندارد. اگر یک عملکرد طراحی سایت جسورانه باشد، تنها به کاربر دوباره تأکید می شود که می تواند روی تکمیل یک کار متوقف شود، به طوری که آنها ممکن است فقط تسلیم شوند.
با این حال، اگر یک طراحی سایت سریع بارگذاری شود، پیچیده شده است در بیان بیان ارزش خود را به سرعت و کاربر را قادر می سازد که اقدامات خود را یکپارچه، و سپس تبدیل کاربر مرور به کاربر خرید طراحی سایت همه چیز بسیار آسان تر است. هنگامی که کاربر هیچ هدفی ندارد، فرصت بیشتری برای تبدیل شدن وجود دارد، و اگر این عملکرد به اندازه کافی خوب باشد، به این معنی است که شما در حال حرکت هستید. بدیهی است، دستگاه های تلفن همراه توسط طبیعت خود را می توان در بسیاری از مکان های مختلف از طریق طراحی سایت استفاده می شود. این مورد جالب توجه است، زیرا چیزی نیست که ما به طور سنتی نیاز به تجربه طراحی سایت برای سیستم عامل های ایستا مانند رایانه های رومیزی داشته باشیم.

طراحی سایت

تاثیر شبکه های اجتماعی در طراحی سایت

در مطالعه طراحی سایت ما متوجه شدیم که 82 درصد از کاربران در وب در تلفن همراه خود در حال مرور در خانه هستند. در مقابل، تنها 7٪ در حالی که در محل کار هستند، یکسان هستند. این ممکن است به عنوان یک کمی از شوک، اما هنگامی که شما به استفاده از تلفن همراه نگاه کنید به خصوص استفاده از طراحی سایت بسیاری از برنامه های استفاده شده هستند یا یک شبکه اجتماعی و یا نوعی سرگرمی و یا برنامه رسانه ای. با توجه به عدم اطمینان اتصالات شبکه، کاربران اغلب بین این دو نوع برنامه جایگزین خواهند شد. نتیجه این امر این است که اگر یک طراحی سایت آفلاین کار نمی کند و یا در غیر اینصورت برای اتصال به شبکه بد نیست، با ارائه فرصت هایی برای اجازه دادن به کاربران در مرور طراحی سایت خود، آن را به عنوان پیشگویی خود به انجام می رسد که چرا کاربران بیشتر مشاهده تلفن همراه طراحی سایت از راحتی خانه های خود را که در آن یک اتصال WiFi قوی وجود دارد. آنها از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند اما در واقع خودشان موبایل نیستند. یکی دیگر از چیزهایی که باید در نظر داشته باشید این است که چگونه کاربران بین دستگاه ها متناوب شوند، مطالعه طراحی سایت نشان می دهد 80 درصد معاملات در دسکتاپ انجام می شود و 69 درصد از مرور در موبایل انجام می شود. هر کاربری ممکن است از بیش از یک مکان دسترسی داشته باشد آنها ممکن است یک روز از یک خط اتوبوس در تلفن خود بازدید کنند و بعد از روز بعد از یک لپ تاپ در طراحی سایت.

طراحی سایت

عملکرد سریع در طراحی سایت

یکی دیگر از چیزهایی که باید در نظر بگیریم حالت ذهن کاربر است. در حالی که در حال مرور در طراحی سایت، کاربران تمایل دارند آرامتر شوند و در تحقیق اظهار داشتند که معمولا در خانه آرام تر می شوند. حالت ذهن کاربر می تواند تاثیر بسیار زیادی بر چگونگی درک آنها داشته باشد. با دقت طراحی فرایندی که کالای مورد نیاز یکی از جنبه های افزایش سرعت طراحی سایت درک شده صفحه شماست، اما اطمینان دادن به کاربر که اقداماتی که انجام داده اند در حال انجام است، یکی دیگر است. در گوگل ما از چیزی به نام طراحی سایت استفاده می کنیم، که نقطه انتهایی است که گسترش می یابد یا موج دار می شود تا کاربر را تأیید کند که ورودی آن باعث شده است. این اتفاق می افتد بلافاصله، گسترش به سمت خارج از نقطه لمس. این به کاربر دوباره تأیید می کند که ورودی آن دریافت شده است و حتی بر روی آن عمل می کند، حتی قبل از اینکه این طراحی سایت فرصتی برای پردازش یا پاسخ به عمل داشته باشد. از نقطه نظر کاربر، آنها را ضربه زده اند و صفحه بلافاصله پاسخ داده است، بنابراین احساس می کند واقعا سریع و رضایت بخش است. این عناصر رابط کاربری برای مدت زمان بسیار طولانی وجود دارد، اما تحقیق انجام شده توسط طراحی سایت و منتشر شده درجدید دریافت که سبک نوار پیشرفت می تواند درک سرعت را به شدت تغییر دهد. به عنوان یک حقیقت، پیشرفت میله ها با موجهایی که به سمت چپ حرکت می کنند، به نظر می رسد مانند بارگذاری سریع تر با حداقل . بنابراین وقتی آنها را در طراحی سایت خود قرار دهید، توجه داشته باشید که امواج و پیشرفتهایی که سریعتر به پایان می رسند، طراحی سایت های شما سریعتر ظاهر می شوند.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید