طراحی سایت


انتخاب نام دامنه خوب برای طراحی سایت

دامنه خوب برای موفقیت یک طراحی سایت یا پورتال درعرصه تجارت الکترونیک یا تجارت اینترنتی موثر است. در این مقاله مواردی را که می تواند در انتخاب بهترین عنوان برای یک وب سایت طراحی شده یاری رساند معرفی می گردد. کریستوفر جانسون مشاور نام گذاری وبلاگ در طراحی سایت معتقد است یافتن نام مناسب را باید با لیستی از کلمات کلیدی که به طراحی سایت ،طراحی شده و یا وبلاگ یا شرکت مورد نظر در ارتباط است آغاز کرد.
سپس به بررسی مفاهیم و ریشه شناسی کلمات انتخاب شده پرداخت تا شاید گزینه های بیش تر و مناسب تری برای نام دامنه طراحی سایت یافت شود. در ابداع یک نام می توان از واژه های مرکب ، واژه های چند بخشی و ترکیبی ،افزودن پیشوند یا پسوند یا اصطلاحات درطراحی سایت استفاده کرد .پس از تهیه لیست نهایی از واژه های مناسب باید از خود پرسید آیا واژه های این لیست برای طراحی سایت مفهومی دارند؟

طراحی سایت

نام های انتخابی مفهومی در طراحی سایت دارند ؟

نکته منفی در رابطه با این اسامی ، خسته کننده بودن وعام بودن آن ها در طراحی سایت است و در عین حال معمولا نام دامنه همراه این اسامی از قبل اشغال شده است. ابداع یک نام برای طراحی سایت ،وبلاگ یا نام کاربری سخت تر از چیزی است که تصور می رود زیرا این نام باید به گونه ای انتخاب شود که به یاد سپردنی بوده و کاربر سال آینده از آن متنفر نباشد.
می توان نام ها را بر اساس نحوه ی ارتباط آن ها با مخاطب در طراحی سایت دسته بندی کرد معمولا طیفی از اسامی وجود دارد که از اسامی توصیفی که مستقیما درباره فواید یک محصول یا ویژگی های آن اطلاع رسانی می کند آغاز شده و به اسامی پوچ که هیچ مفهومی را در رابطه با محصول در طراحی سایت که ارائه نمی کند ختم می شود. برخی از اسامی دامنه در طراحی سایت به سرعت اطلاعاتی را در رابطه با محصول و ویژگی های آن ارائه می کنند این اسامی ساده و قابل درک بوده و به مخاطبان یا مشتریان در طراحی سایت امکان درک ساده گرایش و توانایی های یک شرکت یا طراحی سایت ، طراحی شده را خواهد داد .

طراحی سایت

نام های دامنه در طراحی سایت تاثیر گذار خواهند بود ؟

هیچ چیز سریع تر از وجود نامی مشابه در طراحی سایت واینترنت نمی تواند نامی که به سختی و دقت انتخاب یا ساخته شده است را به ورطه نابودی بکشاند حتی گاهی اوقات در جستجوی نام دامنه در طراحی سایت به نظر می رسد تمامی گزینه های ممکن اشغال شده اند. یکی از راه های پیشنهادی برای غلبه بر این مشکل استفاده از واژه های ساختگی یا مرکب در طراحی سایت است. پیاده سازی اصولی پروژه طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید