طراحی سایت


رتبه سایت های جدید در گوگل

افراد برای اینکه خود را با دنیای مدرن وقف دهند و به گسترش کسب و کار خود کمک کنند اقدام به طراحی سایت می کنند. اما تنها طراحی سایت کفایت نمی کند بلکه باید اقدامات مهمی را در این زمینه انجام داد تا رتبه سایت را در نظر گوگل بالا برده ، سپس در اولویت آن قرار گیرد. رتبه سایت های جدید در گوگل هم شامل رعایت مواردی می باشد که باید به آن توجه ویژه ای کرد ما در بخش بعدی می خواهیم شما را با عواملی که باعث افزایش رتبه سایت های جدید در گوگل می شود را بیان کنیم.

طراحی سایت

رتبه سایت در گوگل

مهمترین بخش برای یک کسب و کار در دنیای مدرن آمدن به صفحه اول گوگل همچنین در 3 ردیف اول می باشد اما به همین راحتی هم بالا آمدن رتبه سایت در گوگل امکان پذیر نخواهد بود بلکه صاحب سایت و یا سئوکار باید به همه‌ی قوانین گوگل مسلط بوده و بر اساس آن سایت مورد نظر را پیش برد تا به نتایج مطلوبی در این زمینه برسند برخی از قوانین گوگل که بسیار به آن ها اهمیت می دهند عبارتند از:
• در انتخاب نام دامنه دقت کنید
نام دامنه برای ایجاد سایت یک گزینه مهمی می باشد که در انتخاب آن بسیار دقت کنید تا نام دامنه شما در ذهن افراد به راحتی باقی بماند.دقت کنید نام دامنه ای که انتخاب می کنید حتما مرتبط با کسب و کارتان باشد سن دامنه شما هرچقدر بیش تر باشد بهتر است اگر از کلمات کلیدی برای انتخاب نام دامنه خود استفاده کنید می توانید سایت خود را در نظر گوگل محبوب کنید. به هیچ عنوان از نام فارسی برای دامنه خود به کار نبرید. نام انتخابی شما طوری باشد تا به راحتی تایپ شود. از خط تیره در نام دامنه خود استفاده نکنید چرا که باعث دو بخشی شدن نام دامنه می شود.پس انتخاب نام دامنه یکی دیگر از مواردی می باشد که در افزایش رتبه سایت در گوگل موثر می باشد.
• کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنید
کلمات کلیدی در سئو حرف اول را می زند شما توجه کنید وقتی کاربران به جستجوی موردی می گردند اگر شما آن کلمات انتخابی کاربران را انتخاب کرده باشید قطعا در نتایج جستجوی افراد ظاهر می شوید و ترافیک بسیار بالایی را جذب سایت خود می کنید با استفاده از به کار بردن کلمات کلیدی در متن به گوگل نشان می دهید که سایت شما راجع به چه موضوعی صحبت می کند. با این روش می توانید در رتبه سایت در گوگل تاثیر ویژه ای را بگذارید برای انتخاب مناسب ترین کلمات باید لیستی از آن ها را تهیه کنید و با مشورت از افراد مختلف در نهایت به انتخاب یکی از کلمات کلیدی بپردازید توجه کنید تا برای هر کدام از صفحات خود کلمات کلیدی جداگانه ای انتخاب کنید. لازم به ذکر است که بیش از حد از کلمات کلیدی در متن خود به کار نبرید چرا که باعث به هم ریختگی متن می شود.
• به سرعت بارگذاری صفحات توجه کنید
یکی دیگر از موارد مهمی که در رتبه سایت در گوگل حائز اهمیت می باشد سرعت بارگذاری صفحات می باشد. سرعت بارگذاری صفحات اگر بیش تر از 3 ثانیه طول کشد بازدید کننده سایت شما را بسته و به سراغ سایت های دیگری می رود. پس حتما زود زود سرعت سایت خود را چک کنید و در صورت وجود مشکلی به رفع آن بپردازید. سرعت بارگذاری سایت نقش بسیار مهمی را در جذب کاربران ایفا می کند.
• محتوای با کیفیتی را تولید کنید
کاربران برای خواندن محتوا به سایت شما می آیند اگر محتوایی که در سایت خود ارائه می دهید با کیفیت باشد و به نیازهای افراد پاسخ دهد نه تنها به افزایش ترافیک و رتبه سایت در گوگل کمک می کند بلکه افراد سایت شما را برای همیشه به خاطر خواهند داشت علاوه بر آن یکی از کاربران همیشگی شما خواهند بود. توجه کنید که به هیچ عنوان از محتوای تکراری در سایت خود استفاده نکنید که این کار منجر به از بین رفتن اعتماد مشتریان نسبت به سایت و کسب و کار شما می شوند. همچنین با فاصله زمان کمی به به روز رسانی محتوای سایت بپردازید. یکی دیگر از موارد مهم در نوشتن محتوای با کیفیت دارای املا و نگارش صحیح می باشد که اگر غیر از این باشد ذهنیت بدی را در نظر کاربران ایجاد خواهد کرد.
• ریسپانسیو بودن سایت
یکی دیگر از موارد مهم رتبه سایت در گوگل، ریسپانسیو بودن سایت می باشد اگر سایت شما هر چقدر هم خوب و عالی باشد اما وقتی در نمایشگرهای دیگر مانند موبایل و تبلت به خوبی نمایش داده نشود تعداد بی شماری از کاربران خود را از دست خواهید داد چرا که افراد بسیاری با استفاده از موبایل و تبلت خود به جستجوی موارد می پردازند موتورهای جستجو هم به ریسپانسیو بودن سایت بسیار اهمیت می دهد. اگر سایتی از این امکان برخوردار نباشد به سرعت سایت مورد نظر را جریمه خواهد کرد.

نحوه‌ رتبه بندی سایت ها در موتور جستجو

موتورهای جستجو برای رتبه بندی سایت ها الگوریتم هایی را ایجاد کرده اند تا به راحتی به بررسی سایت های مورد نظر بپردازند و هر کدام بر اساس وظیفه ای که دارند رتبه مشخصی را به سایت مربوطه دهند اگر صاحب سایتی می باشید و یا قصد ایجاد سایتی را دارید همچنین اگر سئو کار هستید باید حتما با این الگوریتم ها آشنا شوید و نحوه‌ی رتبه بندی سایت ها در موتور جستجو را بدانید تا به راحتی بر اساس آن سایت خود را پیش ببرید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید