طراحی سایت


روش هایی برای تولید محتوا در طراحی سایت

گذشت زمان باعث شده است که الگوریتم های گوگل برای طراحی سایت و سئو سایت و رتبه بندی آنها در نتایج تغییرات چشم گیری داشته باشد. محسوس ترین تغییر در سئو سایت که به نظر می رود روز به روز نیز بر اهمیت آن افزوده می شود جذابیت تولید محتوا در طراحی سایت می باشد. روش هایی نظیر استفاده فراوان از کلمات کلیدی در یک صفحه دیگر نمی تواند گوگل را قانع کند و حتی گوگل برای چنین سایت هایی که به اصطلاح به سئو سیاه روی آورده اند جریمه در نظر گرفته است و آنها را پنالتی کرده. بنابراین باید طراحی سایت خود را مطابق اصول نگارشی و درست تولید محتوا بنا نهاد و در بهینه سازی سایت بیشترین اهمیت را به تولید محتوای مناسب که هم کاربران را راضی کند و هم گوگل را، داد. به همین دلیل در این نوشتار و نوشتارهای آتی به بررسی شیوه هایی برای تولید محتوا در طراحی سایت خواهیم پرداخت.

روش هایی برای تولید محتوا در طراحی سایت

پیشینه تولید محتوا در طراحی سایت

قبل از اینکه بتوان به صورت امروزی متون را تایپ کرده و به صورت منظم و مرتب با فونت های زیبا و خوانا در سایت قرار داد روش های دیگری وجود داشت که البته مشکلات فراوانی نیز هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو ایجاد می کرد. اما به تدریج فونت های مشخص و پُر کاربرد و قالب های خاص طراحی گردید و با استفاده از ابزارهای مختلفی که در اختیار کاربران قرار گرفت متون و محتوای تولید شده برای طراحی وب سایت نوشتن محتوا بسیار آسان تر گردید. برای مثال در گذشته اگر مدیر سایت قصد داشت محتوایی را به طراحی سایت خود اضافه کند با توجه به استاتیک بودن صفحات نیازمند دانش برنامه نویسی بود و یا اینکه باید به شرکت طراحی سایت خود مراجعه می کرد اما اکنون به راحتی می توان بدون دانش برنامه نویسی محتواهای فراوانی را بدون محدودیت در سایت قرار داد.

روش هایی برای تولید محتوا در طراحی سایت

زبان فارسی در محتوا نویسی

اما همانگونه که مشخص است با توجه به اینکه طراحی سایت و تکنولوژی ها و برنامه های مختلف مربوط به آن و ماژول ها و سایر برنامه ها اصولاً غیر ایرانی و به زبان انگلیسی می باشند برای زبان فارسی همواره مشکلاتی در بخش های مختلف طراحی سایت ممکن است به وجود بیاید که البته در حال حاضر این مشکلات بسیار کم شده اند. یکی از موارد مهم زبان فارسی در تولید محتوا برای طراحی وب سایت فونت های فارسی می باشد. فونت یا همان نوع قلم اهمیت زیادی در محتوا دارد و با توجه به وجود انواع فونت ها و تفاوت های زیاد آنها از هر لحاض، در تولید محتوا باید تلاش کنید بهترین فونت ها را استفاده کنید که در مقالات آینده به صورت کامل تر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اهواز

سئو سایت کرج

سئو کار کرج


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید