طراحی سایت


طراحی سایت پرسش و پاسخ

طراحی سایتی که در آن به همه ی سوالات پاسخ داده می شود طراحی سایت پرسش و پاسخ نامیده می شود. سوالاتی که در وب سایت های پرسش و پاسخ قرار می گیرند می توانند هم بسیار تخصصی باشند و یا خیلی ساده باشند، نکته ی مثبت این نوع وب سایت ها این است که به همه ی پرسشها پاسخ داده می شود . روش کاری برخی از وب سایت ها اینگونه می باشد که سوالات مربوط به هر حرفه را به صورت مجزا به نمایش درآورده و مخاطب را به پیدا کردن پرسش خود ترغیب می کند.

نکته ی مهم در طراحی سایت پرسش و پاسخ

ممکن است ساختار بندی برخی از وب سایت های پرسش و پاسخ به گونه ای باشد که باعث گیج شدنه و سردرگمی کاربرانی که به دنبال پاسخ های مربوط به سوال های خود هستند شود. این در حالیست که هدف اصلی طراحی سایت های پرسش و پاسخ به وجود آوردن محیطی آرام و مرتب و منظم برای حفظ آرامش کاربران می باشد تا آن ها به راحتی پاسخ های تخصصی را برای سوالات خود پیدا کنند. در این مقاله به نکات مهم برای حفظ نظم و آرامش وب سایت های پرسش و پاسخ خواهیم پرداخت برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

معمولا برخی از امکانات و ویژگی هایی که در طراحی سایت پرسش و پاسخ می توان به کار برد عبارتند از:

• در طراحی سایت های پرسش و پاسخ عنوان سوال ها باید روشن و واضح باشد و کاربر را دچار سردرگمی نکند.
• از درج و قرار دادن عبارات بی ربط و نا مربوط در طراحی سایت های پرسش و پاسخ جدا خود داری نمایید.
• برای پرسش های خود در طراحی سایت بهتر است از بر چسب های مناسب استفاده کنید، زیرا این کارعلاوه بر اینکه باعث دسته بندی شدن سوالات می شود، نظم سایت را نیز افزایش می دهد.
• یکی از نکات مهم این موضوع می باشد که تمامی پرسش و پاسخ ها در طراحی سایت پرسش و پاسخ باید دسته بندی شده باشند تا کاربران مطابق با نیاز خود به دسته بندی مربوط به همان سوال مراجعه کند.
• در طراحی سایت های پرسش و پاسخ بسیاری از افراد هستند که بسیار فعال می باشند، برای جبران و تشویق تلاش این افراد می توایند از تبلیغات رایگان به صورت آیکون های تصویری در کنار و حاشیه های طراحی سایت پرسش و پاسخ خود استفاده نمایید.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید