طراحی سایت


منظور از کلمات کلیدی در محتوا چیست؟

انجام کارهای مربوط به سئو و بهینه سازی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد همانطور که می‌دانید گوگل یک منبع معتبری برای افراد می باشد افراد به گوگل بسیار اعتماد دارند و هر سایتی را که در اولویت خود در اختیار افراد قرار می دهد باعث می‌شود تا افراد از آن سایت خرید کرده و یا از خدمات آن استفاده کنند. حال انتخاب کلمات کلیدی که بتوان افراد را به سایت مورد نظر برسایند حائز اهمیت می‌باشد. اصلا منظور از کلمات کلیدی در محتوا چیست؟ طراحی سایت به هر کلمه یا عبارتی که در موتور جستجو گوگل سرچ می‌شود و کاربران نتایج‌هایی را مشاهده می‌کنند کلمه کلیدی یا keyword گفته می‌شود. قبل از هر چیزی اول باید کلمات کلیدی متناسب با کسب‌وکار را انتخاب کنیم. اولین و مهمترین قدمی که می‌توان در سئو برداشت تحقیق درباره‌ی کلمات کلیدی می‌باشد.

دلیل اهمیت کلمات کلیدی

وجود کلمات کلیدی در محتوا و سایت از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد چرا که به ربات‌های موتور جستجو نشان می‌دهد تا سایت مورد نظر راجع به چه موضوعی صحبت می‌کند. از طرفی هم می‌توانید کاربران بسیار زیادی را از این طریق با سایت خود آشنا کنید و ورودی سایت بالایی را جذب سایت خود کنید. اما به شرطی که با انجام کارهای سئو و بهینه سازی سایت شما در اولویت گوگل قرار گرفته باشد. تا افراد با جستجوی موارد با مواجه با سایت شما مشتری شما شوند.

طراحی سایت

کلمات کلیدی در تولید محتوا

اگر می‌خواهید کلمات کلیدی برای سایت خود انتخاب کنید نمی‌دانید که از کجا شروع کنید؟ ما برای شما بیان می‌کنیم. در مرحله اول با پاسخ به پرسش‌های زیر به راحتی می توانید به کلمات کلیدی دست پیدا ‌کنید. دوست دارید صفحه‌های سایت شما در نتایج جستجوی چه عبارتی ظاهر شود؟ با خواندن محتوای خود برداشت کلی شما از مطلب چه می‌باشد؟ کدام خدمات یا محصولات شما را توصیف می‌کند؟ مرحله دوم ایجاد لیست: در این مرحله همه‌ی کلمات مورد انتخابی خود را در لیستس تهیه کنید و آن‌هارا چندین بار بخوانید و یا از اطرافیان خود کمک بگیرید تا کلمات مناسب را انتخاب کنید. بهترین کاری که شما می‌توانید انجام دهید استفاده از ابزارهای آنلاین است تا کلمات زیادی که توسط کاربران مورد جستجو قرار گرفته است را مشاهده نمایید. ابزارهایی مانند:
Google keyword Planner
Semrush بهترین کلمات هدف هر صاحب مشاغلی شناخته شدن کسب‌وکار خود می‌باشد. به همین منظور خود را با دنیای تکنولوژی وقف می‌دهد و اقدام به ایجاد سایت می‌کند. اما فقط به تنهایی ایجاد سایت کافی نمی‌باشد بلکه باید برای بیش‌تر شناخته شدن دست به اقدامات مهمی کرد که یکی از آن‌ها سئو و بهینه سازی می‌باشد که انتخاب بهترین کلمات کلیدی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. شما می‌توانید بهترین کلمات را با استفاده از روش‌های مختلفی انتخاب کنید.
• ارزیابی سایت‌های برتر در صنعت مربوطه
برای شروع باید سایت‌های ایرانی و خارجی را مورد بررسی قرار داد و از آن کلمات مناسب را انتخاب کرد.
• پیشنهادات گوگل
زمانی که یک عبارت خاصی را جستجو می‌کنید گوگل پیشنهاداتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این ابزار می‌توانید کلماتی که توسط افراد زیادی جستجو شده اند را بیابید.
• Google keyword Planner
یکی دیگر از روش‌های انتخاب بهترین کلمات استفاده از ابزار Google Keyword Planner می‌باشد.با وارد شدن در قسمت your product or servis و سپس انتخلب get ideas به بررسی کلمات کلیدی که شما قرار داده‌اید میپردازد.
• Google trends
یکی دیگر از ابزارهایی که به انتخاب بهترین کلمات کمک می‌کند ابزار Google Trends است این ابزار به آنالیز کلمات و مقایسه آن‌ها با هم می‌پردازد این ابزار کلمات مشابه کلماتی که در آن وارد می‌کنید را در اختیار شما قرار می‌دهد.
• Moz keyword Explorer
یکی دیگر از پرکاربردترین ابزارهای انتخاب بهترین کلمات Moz keyword Explorer می‌باشد.این ابزار برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی استفاده می‌شود. اطلاعاتی را درباره‌ی آن کلمات به شما می‌دهد که شما تصمیم می‌گیرید آیا آن کلمه مناسب کسب‌وکار شما می‌باشد یا نه؟

جایگاه کلمات کلیدی

کلمات کلیدی بهتر است در جایگاه مختص به خود قرار گیرد تا نتیجه مطلوبی را به افراد دهد. تراکم کلمات کلیدی بسیار دارای اهمیت می‌باشد دقت کنید تا از کلمات کلیدی بیش از حد معمول استفاده نکنید چرا که نتیجه برعکسی را به شما می‌دهد.در آدرس سایت، عنوان صفحه، تگ هدینگ، محتوای اصلی، تگ Alt تصاویر، توضیحات متا بهترین مکان‌هایی می‌باشد که با قرار دادن کلمات کلیدی در آن می‌توان سرعت موفقیت خود را دو برابر کرد.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید