طراحی سایت


نحوه ایجاد محصولات در طراحی سایت وردپرس بخش دوم

در مقاله ی نحوه ایجاد محصولات در طراحی سایت وردپرس بخش اول به برخی از افزونه های مهم در طراحی سایت اشاره نمودیم. حال که با مفاهیم و عملکرد آن ها آشنا شدید در ادامه به چگونگی ایجاد یک محصول جدید در طراحی سایت می پردازیم.

مراحل ایجاد یک محصول جدید در طراحی سایت

در پنل مدیریتی بر افزونه ی محصولات/ افزودن جدید در طراحی سایت کلیک کنید.

ایجاد محصول در وردپرس

با باز شدن پنجره ی افزودن محصول جدید، در کادر بالا نام محصول و در کادر پایین توضیح کاملی از محصول مورد نظر را در طراحی سایت وارد کنید.
نکته: نحوه افزودن متن در صفحه ی محصولات همانند ایجاد مقاله در طراحی سایت است. حال اگر آموزش های قبلی در رابطه با اصول محتوا نویسی و ایجاد نوشته در طراحی سایت مفید واقع شده است به راحتی می توانید این مراحل را نیز پشت سر بگذارید.

ایجاد محصول در وردپرس

درج توضیحات تکمیلی در طراحی سایت

بعد از درج نام محصول و توضیحات تکمیلی مربوط به آن در طراحی سایت، مرحله بعد وارد کردن اطلاعات محصول است. به طور کلی محصول به دو دسته ی: محصول ساده و متغیر در طراحی سایت تقسیم می شود.
محصول ساده: اگر کالای شما در دسته ی محصولات ساده قرار دارد در بخش اطلاعات محصول با انتخاب محصول ساده در طراحی سایت و فعال کردن یکی از دو گزینه ی مجازی یا دانلودی، می توانید قیمت اصلی کالا را در طراحی سایت ایجاد نمایید.

ایجاد محصول در وردپرس

به نکته زیر توجه نمایید

نکته: در صورت تمایل می توانید در کادر قیمت فروش فوق العاده با اعمال تخفیف، کاربران را به خرید از طراحی سایت خود تشویق کنید. به یاد داشته باشید هر فروش فوق العاده ای به زمان بندی خاصی در طراحی سایت نیاز دارد بنابراین با کلیک بر زمان بندی فروش می توانید بگویید محصول به طور مثال از تاریخ 01/01/98 الی 10/01/98 با قیمت فرضی 50 هزار تومان در طراحی سایت به فروش می رسد.

ایجاد محصول در وردپرس

محصول متغیر: محصولی که دارای ویژگی های مختلف از قبیل جنس، رنگ، اندازه و… است را در طراحی سایت محصول متغیر می نامند. به منظور ایجاد یک محصول متغیر در طراحی سایت حتما باید ویژگی های محصول مورد نظر در طراحی سایت تعریف گردد.

ایجاد محصول در وردپرس

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید