طراحی سایت


نحوه ایجاد محصولات در طراحی سایت وردپرس بخش سوم

در مقاله قبلی " نحوه ایجاد محصولات در طراحی سایت وردپرس بخش دوم " به دسته بندی محصولات و مفاهیم کلی آن ها در طراحی سایت اشاره شد. با ما همراه باشید تا شما را با چگونگی ایجاد یک محصول متغیر و نمایش آن در طراحی سایت بیشتر آشنا سازیم.
با باز شدن صفحه ی محصول متغیر، از طریق افزونه های موجود در کادر به خوبی می توانید تمامی ویژگی های محصول را در طراحی سایت ایجاد نمایید.

محصولات در طراحی سایت وردپرس

انبار در طراحی سایت

بر افزونه ی انبار در طراحی سایت کلیک کنید.
1) شناسه محصول: هر محصول دارای یک کد شناسه است که به واسطه ی آن شناسه در طراحی سایت قابل سفارش و پیگیری می باشد.
2) مدیریت موجودی انبار: با فعال کردن این بخش شما می توانید میزان موجودی محصول را در انبار مشخص کنید تا مشتریان با توجه به موجودی محصول در طراحی سایت، نسبت به خرید آن اقدام نمایند.
3) فروش تکی: امکان فروش محصول به صورت تکی را جهت مشتریان در طراحی سایت فراهم می کند.

محصولات در طراحی سایت وردپرس

حمل و نقل در طراحی سایت

در قسمت حمل و نقل با درج ویژگی های محصول در طراحی سایت از قبیل وزن، طول، عرض و ارتفاع مشتریان به خوبی می توانند از ابعاد محصول مورد نظر در طراحی سایت مطلع شوند.

محصولات در طراحی سایت وردپرس

محصولات مرتبط در طراحی سایت

درک این قابلیت با توجه به استراتژی هر یک از مدیران طراحی سایت متفاوت است. با استفاده از این افزونه شما می توانید به گروه بندی محصول مورد نظر و معرفی محصولات مشابه با آن در طراحی سایت بپردازید. بهترین مثال برای محصولات مرتبط در طراحی سایت، طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالاست. من در حال انجام مراحل خرید یک دفتر 60 برگ از طراحی سایت هستم.
طراحی سایت به من دفتر 60 برگ مشابهی که بهتر از محصول انتخابی است را پیشنهاد می دهد( فروش مکمل). من یکی از مشتریان دائمی این طراحی سایت می باشم طراحی سایت در کنار محصول انتخابی( دفتر 60 برگ)، کالای دیگری مانند خودکار را به من معرفی می کند( بیش فروش ها).

محصولات در طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید