طراحی سایت


افزایش امنیت مطالب طراحی سایت

مطالب شما در طراحی سایت یکی از گرانبها ترین دارایی های شما محسوب می شوند نه فقط برای تلاش و زمانی که صرف ایجاد آن کرده اید بلکه محافظت آنها از دزدان هم کار مهمی به شمار می آید. متاسفانه دزدی محتوا امروزه به روشی مرسوم مبدل گردیده است و به سختی می توان طراحی سایت را یافت که از این دزدان در امان باشد به هر حال شما نمی توانید به دزدان اجازه دهید که مطالب شما را بردارند وبروند شما باید هنگام مواجه با این نوع سرقت چه کارهایی انجام دهید .در اینجا برای محافظت بیشتر مطالبتان روش هایی را به شما نشان می دهیم . سئو سایت که از مقالات کاربردی وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

اهیت مطالب در طراحی سایت

مگر اینکه شما در مبحث سئو در طراحی سایت یک تازه وارد باشید وگرنه جواب این پرسش بسیار واضح و بدیهی می باشد .همانطور که گفتیم محتوادر طراحی سایت پادشاه است شما برای رتبه بندی بالا در گوگل به مطالب اصلی و اورجینال نیازمند هستید که این مطالب شامل مقادیری عکس و ویدیو وغیره برای انتشار در طراحی سایت می باشد برای به دست آوردن آنها آسان ترین روش کپی پیس می باشد و این دلیل است که دزدی محتوا رادر طراحی سایت مرسوم کرده است .
البته اینکه شما به طور مجانی برای دیگران مطالبی را قرار دهید اصلا چیز بدی نیست اما قانون پیگرد قانونی مطالب تکراری چیز دیگری است .گوگل تلاش جدی وسختی را برای مبارزه با مطالب تکراری آغاز کرده است امااین قضیه که شما مطالب به سرقت رفته خود را در جایی در طراحی سایت با رتبه ای بالاتر از خود ببینید بسیار عمومیت پیدا کرده است و این دلیل مهمی است که شما باید به هر طریقی از مطالبتان محافظت کنید .

طراحی سایت

قرار دادن اخطار کپی رایت برای متن در طراحی سایت

بعضی مواقع به سادگی آب خوردن اتفاق میافتد و حتی دزدان مطالب در طراحی سایت خودشان مطلع نیستند که در حال دزدی هستند مقادیر زیادی مقاله ،عکس ، ویدیو و غیره در دامنه های عمومی وجود دارد که حتی برای مقاصد تجاری هم می شود از آنها استفاده کرد به منظور جلوگیری از سردرگمی کاربران در طراحی سایت هیچگاه مطالبتان را در دامنه های عمومی قرار ندهید همینطور می توانید یک اخطار حق طبع و نشر در بالای و پایین صفحه طراحی سایت قرار دهید.
یک راهکار خوب این است که قسمتی از مطالبتان را بالای کپی رایت قرار دهید. برای جلوگیری از سرقت در طراحی سایت همچنین شما می توانید موانع فیزیکی ایجاد کنید به طور مثال متن هایی را به عکس ها وویدیو اضافه کنید این روش صددرصد موثر نیست اما از بعضی از سرقت ها جلوگیری می کند چرا که با وجود این متن ها کار آنها بسیار ناشیانه به نظر می رسد .

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید