طراحی سایت


طراحی سایت آتلیه عکاسی

از زمان های قدیم هنر و هنرمند جایگاه ویژه و خاصی در بین مردم داشته و دارد. اما امروزه با افزایش روز به روز کاربران در دنیای اینترنت، آشنایی با عرصه هنر و هنرمندان مختلف نیازمند بروز بودن و ورود به دنیای اینترنت است. که امروزه از پرطرفدارترین هنرها در جامعه ی هنرعکس و عکاسی است.

آموزش طراحی سایت اصفهان

طراحی وب سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه خدمات زیادی را در اختیار مشتری ها قرار میدهد که تعدادی از آنها عبارتند از:
• نمایش آنلاین گالری و اسلاید تصاویر از نمونه کارهای آتلیه
• دسته بندی فعالیت های آتلیه و عکاسی مثل عکاسی کودک، عروسی و فیلمبرداری و...
• طراحی سایت مخصوص برای نمایش بخش های مختلف آتلیه عکاسی
و...

آموزش طراحی سایت اصفهان

تعیین تعرفه و کاتالوگ آنلاین برای آتلیه

هر آتلیه با توجه به گرایش های کاری خود که می تواند انواع عکاسی صنعتی ،عکاسی کودک و… باشد قیمت ها و تعرفه های خودشان را دارند و با طراحی یک کاتالوگ اینترنتی می توانید نسبت به تعرفه های آتلیه با توجه به نمونه های کار هر بخش آشناییت پیدا کنید. طراحی سایت وکلا

نمایش بعضی نمونه کارها به صورت گرافیکی

این بخش از طراحی سایت می تواند شامل نمونه کار های معروف و مهم شما باشد، مثل عکاسی از یک فرد مشهور که اگر بازدیدکننده آن را در طراحی سایت شما ببیند توجه خاصی را به آتلیه شما نشان خواهد داد. و هزاران کار دیگر که بستگی به فعالیت تخصصی و هنری شما دارد.

ارائه و نمایش رزومه ی کاری و شخصی خود

شما به راحتی قادرید در طراحی سایت مجزا خود تمام مدارک خود را که شامل تخصص شما میشود را به راحتی در معرض دید مشتری ها و بازدیدکنندگان قرار دهید تا ۀنها با اطمینان خاطر شما را برای کار خود انتخاب کنند.

امکان پرداخت آنلاین و رزرو آنلاین

با ایجاد رزرو آنلاین در طراحی سایت خود مشتری ها به راحتی میتوانند از برنامه و ساعات کاری شما مطلع شوند و زمان مناسب خود را انتخاب کنند و خود شما نیز میتوانید نیاز مشتری های خود را برطرف کنید..