طراحی سایت

سئو محلی به چه معناست

مفاهیم سئو سایت بسیار گسترده هستند و بررسی تمامی آنها در یک نوشتار امکان پذیر نیست و شاید یک کتاب هم نتواند به جزئیات سئو سایت به صورت کامل بپردازد. به همین خاطر در مقالات متعدد تلاش کرده ایم تا زوایای مختلف سئو سایت و اهمیت آن در طراحی سایت را توضیح داده و بررسی کنیم. سئوی محلی یا همان لوکال سئو ( Local SEO ) یکی از این مفاهیم با اهمیت در سئو سایت می باشد. سئو محلی روز به روز اهمیت بیشتری پیدا کرده است و عملکرد آن نیز به این صورت است که موتور جستجوی گوگل مختصات جغرافیایی طراحی سایت را تعیین می کند و مطابق با آن سوابق سایت را دریافت و ذخیره می نمایند و با توجه به IP هر کاربر اطلاعات و نتایج جستجوی گوگل در اختیار وی قرار می گیرد. این امر موجب می شود که کسب و کار های محلی و منطقه ای بهتر دیده شوند هر چند که مشکلات خاص خود را نیز دارد. بنابراین سئو محلی در طراحی سایت اهمیت بسیاری بالایی دارد.

سئو محلی به چه معناست

تعریف سئو محلی

تعارف مختلفی از سئو محلی می شود که هر کدام نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند. هر فعالیت و کاری که در طراحی سایت شما انجام می گیرید طبیعتاً در بیشتر موارد محدوده و جغرافیای مشخصی را هدف قرار می دهد. بنابراین خزنده های گوگل این محل را تشخیص می دهند و رعایت کردن این موضوع سئو محلی نام دارد و تأثیرات بسیار زیادی در سئو سایت و بهبود ترافیک مفید و هدف دار سایت شما خواهد داشت. به به عبارتی دیگر اگر بخواهیم سئو محلی را توضیح دهیم می توان اینگونه گفت که در بهینه سازی سایت و سئو سایت شما باید یک برنامه مشخص اجرا گردد تا رتبه سایت شما در منطقه جغرافیایی خاصی برای کاربران آن منطقه بهبود پیدا کند که این امر تابع محل جغرافیایی کاربران سایت است.

سئو محلی به چه معناست

آغاز سئو محلی سایت

اما حال به مهم ترین بخش در مورد سئوی محلی سایت می رسیم. چگونه باید سایت خود را با مؤلفه های سئو محلی ( Local SEO ) منطبق کنیم. در ادامه این نوشتار و مقاله بعدی پاسخ این سوال را خواهیم داد. ابتدا به سراغ کلمات کلیدی بروید. در واقع شروع به کار سئو سایت و سئو محلی با انتخاب مناسب کلمات کلیدی می باشد. با توجه به حجم جستجوی کاربران بر اساس اعلام گوگل بیش از سی درصد از کاربران با هدف محلی به دنبال جستجوی کلماتی می باشند. ادامه این نوشتار را در بخش دوم سئو محلی مطالعه بفرمایید.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اهواز

سئو سایت کرج

سئو کار کرج

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید