طراحی سایت


طراحی سایت سفارشی ارزان قیمت

بوت استرپ همراه با پورت رسمی ساس برای چارچوب طراحی سایت است اگر شما با ساس آشنا نیستید، اجرای آن از طریق بوت استارپ می تواند کمی روی حیله و تزویر باشد. در مقاله قبلی ما نصب، پیکربندی و سفارشی ان پی ام و تنظیمات گرانات برای توسعه سریع تر در طراحی سایت می باشد. در این مقاله، قرار بود با کامپاس و ساس مقابله کنیم و همچنین یک کار تماشا انجام دهیم تا تغییراتی را ببینیم و وظایفی را که نیاز داریم در طراحی سایت انجام دهیم.
در انتهای این آموزش، با بوت استارپ ساخته شد که با ساس در طراحی سایت ساخته شده است. اچ تی ام ال در طراحی وب سایت قبل از اینکه ما با وظایف ساس و گرانات کار کنیم، باید نشانه گذاری ما را همراه با کد جاوا اسکریپت در طراحی سایت انجام دهیم. شما می توانید کد را در فایل ایندکس خود در طراحی سایت کپی کنید. توجه تمام کد جاوا اسکریپت در پوشه جی اس قرار می گیرد. بوت استرپ در طراحی سایت با استفاده از کارت پستال شما می توانید.

طراحی سایت

کار با ساس در طراحی سایت

حالا که ما بسته بوت استرپ داریم، بگذارید پوشه اس اس اس را درون بسته بوت استرپ به پوشه ساس ما انتقال دهیم تا بتوانیم به تمام فایل های هسته اصلی بوت استرپ دسترسی در طراحی سایت داشته باشیم. اگر می خواهید به سادگی فایل سی اس اس بوت استرپ کامپایل شده را به فایل های سفارشی. ساس که همچنین کار می کنند در طراحی سایت وارد کنید.بعد، شروع به کار بر روی فایل های سفارشی . ساس پوشه پایه را باز کنید.
و در داخل ایمپورت ما فایلهای لازم سی اس اس را که ما نیاز داریم وارد می کنیم. کد زیر را در طراحی سایت کپی و جایگذاری کنید همچنین لینک های گوگل فونت را که در فایل ساس نیاز داریم در طراحی سایت وارد کنید. در نهایت، ما در فایل اصلی ما که ساس است کار می کنیم. ما با وارد کردن فایل های پشتیبانی . ساس همراه با سی اس اس معمولی از طریق متغیرهای ساس در طراحی سایت شروع خواهیم کرد. قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید!

طراحی سایت

فایل های ساس در طراحی سایت

برای بازگشت به فایل ما، کامپاس و ساس را با استفاده از کد زیر در زیر در طراحی سایت تنظیم می کنیم. این کد راه مسیری را که به فایل ساس مرتبط می شود تنظیم می کند و ما با کامپاس را در طراحی سایت راه اندازی میکنیم. شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! نهایت کاری که باید انجام دهیم ایجاد و تنظیم یک فایل کانفایگ برای قطب نما در داخل دایرکتوری پروژه طراحی وب سایت است.
این فایل ارتباط بین فایل ها و دارایی های آنها، چگونگی و جایی که سی اس اس باید تولید شود و هر وابستگی برای یک پروژه از طریق کامپاس در طراحی سایت تعریف شود کد زیر را در فایل کپی کنید. عملکرد کاستوم در طراحی سایت ما همچنین می توانیم از گرانت بخواهیم که تغییرات را ببیند و کارهایی را که نیاز دارد در طراحی سایت انجام دهد. وظیفه تماشا هر زمانی که فایل تغییر و ذخیره می شود اجرا شود. از آنجایی که تنظیمات قبلا در فایلهای ساس ما تنظیم شده است.

طراحی سایت

چارچوب سی اس اس در طراحی سایت

بوت استرپ یک چارچوب سی اس اس عالی است که می توانید از آن برای ساخت یک طراحی سایت استفاده کنید و با استفاده از نسخه ساس می توانید تقریبا هر چیزی را که می خواهید انجام دهید. خوشبختانه، دونده کار مانند گرانت باعث می شود که کار بسیار ساده تر در طراحی سایت انجام شود، اگر وقت خود را صرف آموزش دستورات ساده کنید.امیدوارم این آموزش به شما کمک کند ان پی ام، گرانت و ساس را بدانید و چگونه می توانید توسعه بوت استرپ خود را در طراحی سایت سریعتر کنید.
من عنوان را به چه چیزی منتظر گذاشته ام و متن دکمه خواندن جدیدترین پست را تغییر دادم. می توانید پس زمینه و رنگ متن را به صورت دلخواه در طراحی سایت تغییر دهید. رنگ پس زمینه را به این سایه دلپذیر صورتی تغییر دادم و متن را سفید تنظیم کنید. من همچنین کپی را از زیر هر دو متن و متن را در طراحی سایت حذف کردم. فقط باید به سادگی از لحظات دستور یا ترمینال در طراحی سایت استفاده کنید.

طراحی سایت

پاورقی را در طراحی سایت سفارشی کنید

با استفاده از بخش پاورقی عنوان و متن را در زبانه ستون تغییر دادم فقط یک پیام ساده برای تشویق مشترکین برای حفظ ارتباط در طراحی سایت می باشد. اگر شما تمام راه را به پایین حرکت کنید همچنین خواهید دید که می توانید آیکون های موجود در ستون اول را در طراحی سایت ویرایش کنید. من چند آیکون برای فیس بوک، دریببل و اینستاگرام آماده کردم. من به ترتیب را تغییر دادم و لینک ها را نیز اضافه کردم در حالی که حذف آیکون چهارم از آنجایی که در طراحی سایت لازم نبود.
اطمینان حاصل کنید که ارتفاع و عرض پیشفرض را برای مطابقت با ابعاد آیکونهایتان نیز در طراحی سایت ویرایش کنید. در برگه ستون من تصمیم گرفتم که عنوان اول را نمی خواهم. من آن را به یک دوره تغییر دادم و سفید آن را ساختم چون فاصله ای را دوست دارم به این ترتیب در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن می باشد. پایان دادن به چیزهای خاموش در این مرحله ما بیشتر یا کمتر انجام می شود! آفرین! امیدوارم طراحی سایت شما فوق العاده باشد همانطور که می بینید.

طراحی سایت

تنظیمات عمومی در طراحی سایت

به طور پیش فرض، هر قالب دارای چند تنظیم در سمت راست داشبورد است. شما سبک کلی الگو را از کارت های جداگانه به یک نگاه مداوم به لیست سبک در طراحی سایت تغییر دهید. ، کارت پستال فوق العاده ساده برای ویرایش و ساخت قالب های شگفت انگیز است. اما قبل از اینکه این ایمیل را بفرستید، چیزهای بیشتری برای انجام کار کوپه در طراحی سایت وجود دارد. به عنوان یک لمس نهایی، بیایید کدهای جاوا اسکریپت زیر را در داخل فایل کاستوم ما اضافه کنیم.
تا انیمیشن ما برای تم بوت استرپ ما در طراحی سایت فعال شود. شما همچنین می توانید یک نسخه کوچکتر از این فایل را فقط با تایپ کردن گرانت ایجاد کنید. شما می توانید فایل های نسخه ی نمایشی را اینجا در طراحی سایت دانلود کنید. تنظیمات قالب در طراحی سایت این نیز جایی است که شما می توانید پس زمینه خاکستری که ایمیل بر روی آن نمایش داده شده است و همچنین فونت و پیش فرض پیش فرض را در طراحی سایت ویرایش کنید.

طراحی سایت

پیش نمایش در طراحی سایت

پیش نمایش قالب آسان است. شما می توانید این کار را در هر زمانی در طراحی سایت انجام دهید با کلیک روی نماد آبی چشم در گوشه بالا سمت راست پنجره قالب ایمیل در طراحی سایت برای پیش نمایش کامل قالب ایمیل اینجا کلیک کنید. در حالی که پیش نمایش شما گزینه ای برای بازگشت به عقب و جلو بین نمایش های دسکتاپ و موبایل در طراحی سات دارید پیش نمایش موبایل در طراحی سایت برای مشاهده پیش نمایش قالب ایمیل پاسخگو در طراحی سایت کلیک کنید.
ماژول در طراحی سایت ان پی ام با یک بسته نصب برای هر دو حالت محلی یا جهانی همراه است. حالت محلی بسته را در یک پوشه نود در دایرکتوری کار اصلی خود نصب می کند که توسط کاربر فعلی سیستم در طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که بسته های جهانی این بسته را در نود که متعلق به روت است را در طراحی سایت نصب می کند. به گفته این، ممکن است لازم باشد از سودو برای نصب بسته ها در سطح جهان در طراحی سایت استفاده کنید.

طراحی سایت

الگوها در طراحی سایت

البته، کارت پستال باعث می شود که قالب را به راحتی صادر کند. روی دکمه سبز در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید که اکسپورت در طراحی سایت می گوید. این کار باعث می شود که کارت پستال برای ایجاد کد قالب خود به شما اجازه می دهد همه چیز را در یک فایل زیپ دانلود کنید. شما یک فایل اچ تی ام ال با تمام تصاویری که در قالب استفاده کرده اید در طراحی سایت دریافت خواهید کرد.
کد ایمیل اچ تی ام ال را به هر کدام از ارائه دهندگان بازاریابی ایمیل که قبلا استفاده کرده اید، در طراحی سایت کپی و جایگذاری کنید. در این برنامه ها متن مورد نظر با کد کوتاه خود جایگزین می شود. فراموش نکنید که لوگوها و آیکون ها را آپلود کنید و تنظیم کنید که بروید! شما می توانید این قالب ایمیل رایگان اچ تی ام ال را اینجا در طراحی سایت دانلود کنید.

طراحی سایت

نتیجه گیری

همانطور که در این پیاده روی مشاهده می کنید، با استفاده از کارت پستال بسیار ساده است طرح های دیدنی و جذاب هستند و به شما در ایجاد یک قالب ایمیل زیبا در طراحی سایت کمک خواهند کرد. با نسخه آزمایشی تبلیغ در گوگل به صورت رایگان بازی کنید. در حال حاضر، کارت پستال تنها برای دلار در ماه در دسترس است! از یک سازنده ایمیل با سادگی، انعطاف پذیری خلاقانه و طراحی سایت در هسته خود دست نکشید!

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید