طراحی سایت


نکات طراحی سایت حرفه ای

پیام های واضح در طراحی سایت خود درج نمایید

طراحی سایت شما باید تصویری را که می خواهید جهان را ببینید پروژه می دهد - و خبر خوبی است که از طریق طراحی وب سایت شما می توانید این تصویر را به طور کامل کنترل کنید. از لحاظ طراحی فیزیکی این بدان معنی است که آرم یا پیام اصلی خود را در گوشه بالا سمت چپ قرار دهید - قسمت هایی از صفحه که چشم ما به طور طبیعی به آن متصل می شود.

طراحی سایت

به هدایت کاربر در طراحی سایت توجه نمایید

یک طراح وب خوب اطمینان حاصل خواهد کرد که از تکنیک های طراحی برای هدایت کاربر در اطراف صفحه و سایت استفاده می کند. بخش های واضح متمایز و حتی یک نقشه سایت می توانند مختصر، آسان برای پیگیری مسیر ناوبری باشند، در حالی که استفاده مناسب از موقعیت، رنگ، کنتراست و اندازه می تواند به تمرکز چشم کمک کند. به یک منوی ناوبری اصلی متصل شوید، در سراسر سایت هموار باقی بمانید، از زیر ناوبری استفاده کنید و با اجتناب از منوهای کشویی، آن را بدون نیاز داشته باشید.

طراحی سایت

دکمه ها را واضح در طراحی سایت خود درج نمایید

اگر سایت به سختی یا آهسته حرکت کند، کاربران آن را خواهدن بست. اطمینان از اینکه دکمه های ناوبری واضح و قابل شناسایی هستند - نسبت به بالای صفحه خوب است و لینک های مناسب را از صفحه به صفحه بطور مستقیم می برند تا کاربر بتواند سریعا سوئیچ کند. در نهایت، به ویژگی هایی که مردم انتظار دارند، پایبند باشند. به عنوان مثال، اگر متن تحت تأثیر قرار گیرد، کاربر به طور طبیعی انتظار دارد که یک لینک باشد.

دکمه ها را واضح در طراحی سایت خود درج نمایید

اگر سایت به سختی یا آهسته حرکت کند، کاربران آن را خواهدن بست. اطمینان از اینکه دکمه های ناوبری واضح و قابل شناسایی هستند - نسبت به بالای صفحه خوب است و لینک های مناسب را از صفحه به صفحه بطور مستقیم می برند تا کاربر بتواند سریعا سوئیچ کند. در نهایت، به ویژگی هایی که مردم انتظار دارند، پایبند باشند. به عنوان مثال، اگر متن تحت تأثیر قرار گیرد، کاربر به طور طبیعی انتظار دارد که یک لینک باشد.

رعایت سادگی در طراحی سایت

طراحی سایتی موفق است که بتوان سریع و آسان از آن استفاده نمود. برای این منظور سادگی کلیدی است.بازدید کنندگان طراحی سایت شما معمولا نمی خواهند وقت زیادی را صرف کنند تا اطمینان حاصل شود که هر جنبه ای برای درک آسان است. از ناوبری به نسخه. تکنیک های طراحی وجود دارند که می توانند اطلاعات را در یک صفحه ساده تر درک کنند - فکر کردن جملات کوتاه، فونت های بزرگتر، بخش های متمایز شده با کنتراست و رنگ، و، همانطور که قبلا ذکر شد، از فضای سفید استفاده کنید. برای این منظور، قوانین مشترک وجود دارد

سرعت لود طراحی سایت مهم می باشد

هر کس آخرین کامپیوتر و سریعترین پهنای باند را نداشته باشد، بنابراین مطمئن شوید که کد شما به همان اندازه ساده است که بتوان بدون عصبانیت در مورد عناصر مورد نیاز خود قرار داد. کد HTML باید به صورت وضوح ضعیف شود و نه کم کردن سرعت آن و یا مشکلی برای کاهش رایانه های رایج. علت IT موضوع در کامپیوتر شما و شما می توانید مطمئن شوید که مشتری دوباره نمی شود ... یا توصیه سایت خود را به هر کس دیگری!

توجه به نیاز کاربران در طراحی سایت خود

هنگام نوشتن یا راه اندازی - کپی برای وب سایت خود، به ذهن مخاطبان هدف خود توجه داشته باشید. وسوسه انگیز آن است که به استفاده از رسانه به بمباران کاربران با تمام اطلاعات شما می توانید، آن را موجز در سبک نگه دارید و استفاده نظر مردم عوام است اگر مناسب - و یا شامل یک واژه نامه اگر اصطلاحات فنی اجتناب ناپذیر است. اگر شما امیدوار به جذب بازدید کنندگان از طریق بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هستید، باید کل کلمات کلیدی مورد نظر مردم را در جستجوهای خود در نظر بگیرید. این را به عنوان کپی اغلب به عنوان مناسب برای کمک به سایت خود را تا لیست موتورهای جستجو را ببندید.

یافتن اهدافی که کاربران در طراحی سایت شما به دنبال آن هستند

این می تواند یک ایده خوب باشد که لیستی از مواردی را که کاربر می خواهد از سایت شما استفاده کند و سپس بررسی کند که این آسان است برای رسیدن به آن و در صورت لزوم به راحتی از صفحه اصلی در دسترس است - به عنوان مثال شروع خرید، پیشنهادات فعلی، رزرو یک قرار ملاقات و غیره سپس ابتدا و در طول آزمایش فرآیند را آزمایش کنید و دوباره آزمایش کنید. تنها راه واقعا بررسی سایت شما به عنوان کاربر پسند آن است که آن را می توان به آن را آزمایش کنید در افرادی که هیچ چیز در مورد کسب و کار شما می دانند.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید