طراحی سایت


آموزش تکنیک سئو در طراحی سایت

سئو در طراحی سایت یک لایه امنیتی است و اساسا یک پروتکل امنیتی است که برای ایجاد ارتباطات اس اس ال رمز گذاری شده و بین سرور و کاربر امنیت بالایی به وجود می آورد .فقط برای فروشگاه های اینترنتی لازم نیست بلکه امروزه تمامی طراحی سایت ها باید از این فناوری اس اس ال جهت حفظ امنیت طراحی سایت و کاربران استفاده کنند .حالا تصور کنید که یک کاربر وارد طراحی سایت شما شده است و عنوان غیر امن را بالای مرورگر شما می بینید به نظرتان آیا خریدی را که انجام خواهد داد؟
مطمئن باشید به سرعت طراحی سایت راترک می کند . راه حل کاملا واضح است یک گواهی امنیتی را در دامنه طراحی سایت خود را به منتقل کنید پس از اینکه اس اس ال را فعال کردید انتظار داشته باشید که تغیرات در حدود ده تا پانزده دقیقه تاثیر داشته باشد .اما بسته به اندازه طراحی سایت شما معمولا 72 ساعت طول می کشد تا به طور کامل تغیر کند .

طراحی سایت

کاهش زمان بارگذاری طراحی سایت در موبایل

مطمئنا طراحی سایت های زیادی رادید که مدت زمان زیادی طول می کشد تالود شود و بسیار حالت کلافه کننده و زننده ای را دارد به صورتی که تصمیم می گیرید به سرعت آن طراحی سایت را ترک کنید. زمان بار گذاری طراحی سایت بسیار مهم است اگر طراحی سایت شما بیش از سه ثانیه در موبایل وبیش از دوثانیه در دستکتاپ طول بکشد تا لود شود کاربران طراحی سایت آن را ترک خواهند کرد .

طراحی سایت

عامل رتبه بندی طراحی سایت در گوگل

بخشی از عامل رتبه بندی گوگل در نظر گرفتن سرعت بار است . اگر کاربری از طراحی سایت شما خارج شود و دوباره بر گردد به صفحه جستجو گوگل و یک طراحی سایت دیگر را باز کنداین را به گوگل می فهماند که طراحی سایت شما از کیفیت مناسب برخوردارنبوده و رتبه شما را به شدت کاهش می دهد . افزایش سرعت طراحی سایت شما می تواند با روش های مختلفی انجام شود شایع ترین موردی که باعث کندی طراحی سایت شما می شود استفاده از تصاویر بزرگ و سنگین است.

طراحی سایت

فشرده سازی تصاویر طراحی سایت

فشرده سازی این تصاویر و بهینه سازی این فایل ها می تواند به شدت به بهبود زمان بار گذاری طراحی سایت شما کمک کند . لینک شکسته را بررسی کنید و آنها را رفع کنید . سعی کنید به شدت از کدهای jSکمتراستفاده کنید . از بین بردن صفحات 404 و آدرس ها شکسته هنگامی که طراحی سایت شما دارای خطا 404 است به این معنی است که صفحاتی را که وجود ندارند و به آنها پیوند داده اید از نظر تجربه کاربری این یک عمل منفی محسوب می شود . آشنایی با سبک های خاص طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید