طراحی سایت


تاثیر هوش مصنوعی بر صنعت طراحی سایت

بی شک صنعت هوش مصنوعی در طراحی سایت و دوره اینترنت و دنیای مجازی در حال رشد وتوسعه است و هروز به خلاقیت های جدید در طراحی سایت دست پیدا می کند البته گاهی در طراحی الگوریتم ها به مواردی برخورد کرده اند که با شکست نیز مواجه شده است باز با این اوصاف تلاش هایی برای افزایش هوش مصنوعی انجام می شود در همین اواخر طراح هوش مصنوعی سعی دارد یک الگوریتم مناسب جایگزین طراحی سایت کند. اولین بار یک استارتاپ استرالیایی هوش مصنوعی را برای طراحی سایت وارد بازار کرد.

طراحی سایت

پروژه گاروی در طراحی سایت چیست ؟

هوش مصنوعی است که با هدف جایگزین شدن در طراحی سایت به جای مشتری انسانی طراحی شده است روش کار این پروژه به صورتی است که با اسکن و ارسال سایت های محبوب که برای نمایش کار طراحی سایت ایجاد شده کار می کند. در طراحی پروژه گاروی تصمیم گرفته اند انقدر به آن داده بدهند که در نهایت خودش طراحی سایت را انجام بدهد و تصمیم گیری بکند. اکثر طراحا ن سایت با توجه به واکنش کاربران مهر تایید به طراحی سایت خود می زنند و با ایجاد دکمه های سبز وقرمز نسبت به این واکنش کاربران پی خواهند برد هوش مصنوعی به طورطبیعی می تواند براساس معیارهای که بروی سایت پیدا می کند میزان واکنش افراد را ثبت کند.
از زمانی که اعلام گردید گاروی به صورت خودکار پروژه را بروی طراحی سایت های ذکر شده ارسال می کند این امکان ایجاد گردیده با طرح چت با مشتری های بالقوه بتواند برای شرکت ایجاد در آمدزایی کنند. زمانی که طراح به پروژه کار واگذار می کند می تواند حداقل روزی یکبار از طریق ایمیل و یا پیامک بازخورد کار خود را دریافت کند و در جریان امور کاری انجام شده قرار بگیرد.

طراحی سایت

ناشناس بودن هویت گاروی در طراحی سایت

پروژه گاروی برای طراحی سایت هویت خود را به صورت تخیلی از کارمندان خود می گیرد تا کاملا ناشناس باقی بماند تا طراحان بازخوردهای مختلفی از برخوردها را داشته باشند و برای نمایش واقعی شخصیت افراد کارمندان پروژه معمول به صورت متضاد به کار گرفته می شوند .
الگوریتم هوش مصنوعی در طراحی سایت گاروی به طور اختصار یک فرایند تعاملی زنده است که ارسال طرح های طراحی سایت را بازبینی می کند و هر زمان یک طراح اصلاحیه ای را ارسال می کند هوش مصنوعی یا گاروی آن را در خود ذخیره می کند.

طراحی سایت

حل مشکل گاروی با مشتری طراحی سایت

در حقیقت هدف نهایی گاروی به این صورت است که مطابق خواست مشتری طراحی سایت را انجام دهد طراحان سایت بهتر ازگاروی می دانند که چه مواردی را مشتری می خواهد و با حذف مشتری انسانی از فرایند طراحی سایت و استفاده از هوش مصنوعی به جای انسان می خواهند مشکل بازنویسی طراحی سایت را تا حدودی ازمیان بردارند. طراحی سایت فروشگاهی یکی از بهترین خدمات شرکت طراحی سایت نونگار پردازش در شهر تهران می باشد.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید