طراحی سایت


دلایل بالا رفتن سرعت وبگردی و طراحی سایت

در این مقاله ما می خواهیم روش های وب گردی در طراحی سایت را بیان کنیم تا در هنگام وبگردی بازدهی زمان شما بالا رود در وبگردی شما نیاز بهwww ندارید فقط اطلاعات سایت را باید وارد کنید. در سایت گوگل که پیدا کردن آدرس به راحتی صورت می گیرد و در دامنه ها نیز فقط با به کار گیری دامنه .com از میان میانبرها که به صورت خودکار وارد طراحی سایت خواهید شد..

طراحی سایت

پرکردن فیلدهای ثبت نام در طراحی سایت

حتما درطراحی سایت و سایت ها و انجمن هایی که باید اطلاعات خودرا وارد کنید مثل سایت های ثبت نام کنکور یا ثبت نام یارانه و به هیچ عنوان فیلدها را جابه جا نکنید و از دکمه تب استفاده کنید و برای پایین آمدن فیلد از تب+شیفت استفاده کنید و برای برگشتن و بالا رفتن هم اینکار را انجام دهید.

طراحی سایت

سرچ کردن اصولی کلمات طراحی سایت در گوگل

گاهی اوقات شما به دنبال یک فایل و یا یک مطلبی در طراحی سایت هستید ولی آن را پیدا نمی کنید این دلیلی بر نبود آن فایل نیست بلکه ممکن است شما در سرچ آن مطلب و فایل دچار اشتباه شده باشید. یکی از اصول مهم در سرچ کردن نوشتن کلید واژه است نباید به هیچ عنوان در سرچ از جملات استفاده کنید. به عنوان مثال من به دنبال یک آهنگ از استاد اصفهانی هستم کاملا نادرست و اشتباه است و سرچ این موضوع نباید بدین صورت انجام بگیرد دانلود آهنگ مرو ای دوست استاد اصفهانی بلکه مرو ای دوست اصفهانی در دانلود نیاز نیست از کلمه وحروف اضافی استفاده گردد. فقط به کلمات کلیدی طراحی سایت اشاره کنید و انها را به کار ببرید.

طراحی سایت

استفاده از کلیدهای میانبر کاربردی طراحی سایت در مرورگر

مسلما استفاده از کلیدهای میانبر در بالا بردن سرعت طراحی سایت شما در تایپ و طراحی سایت بی تاثیر نخواهد بود سعی کنید کلیدهای میانبر خود را در اینترنت سرچ کنید و آنهایی را که بیشتر به کار شما می آید را یاد بگیرید و دستان خود را به استفاده از این کلید ها عادت دهید به عنوان مثال آلت +دی شما را به آدرس بار می برد کلید f5شما را رفرش می کند.
کلید آalt +5زبان نوشتاری شما را عوض می کند وهنگامی که در حال تایپ زبان انگلیسی هستید با گرفتن کلید شیفت کلمه حروف شما به صورت بزرگ تایپ می گردد و دیگر نیاز نیست شما کلید کپس لوک را فشار دهید و یا کنترل سی برای کپی و کنترل وی برای چسباندن استفاده می شود و دیگر نیاز نیست با موس خود کلیک راست کنید و از عبارت کپی و بعد پیست استفاده کنید.

طراحی سایت

حذف تبلیغات اینترنتی طراحی سایت

یکی دیگر از مواردی که به وبگردی شما در طراحی سایت سرعت می بخشد حذف تبلیغات اینترنتی است و با این کار تبلیغات طراحی سایت حذف می گردد و شما به راحتی می توانید به وبگردی خود سرعت ببخشید. کی از بزرگترین بزرگترین شرکت طراحی سایت تهران شرکت نونگار پردازش می باشد که با سابقه ی بی نظیر خود تا کنون نمونه کارهای بسیار موفقی را در کارنامه درخشان خود قرار داده است.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید