طراحی سایت


راهکار اساسی برای طراحی سایت مجدد

به وعده های خود در طراحی سایت جدید عمل کنید جلب اعتماد کاربران یکی از ساده ترین کارها برای طراحی سایت مجدد است. اگر برای طراحی سایت جدید شما به مشتری زمان مشخصی را اعلام کرده اید سعی کنید در همان زمان مقرر طراحی سایت را به اتمام برسانید .به قول هایی که در رابطه با طراحی سایت به کاربر می دهید سعی کنید عمل کنید چه در رابطه با ارائه یک مطلب یا امکانات جدید در سایت و به روزرسانی و غیره ...

طراحی سایت

رعایت اصول سازگاری در طراحی سایت جدید

یعنی در حقیقت ارائه مطالبی که با مطالب قبلی سایت مشابه باشد و برای کاربر توان یادگیری چندانی را در بر نداشته باشد کاربرانی که از سایت قبلی شما بازدید کرده اند بدون شک با یک ذهنیت آماده وارد سایت جدید شما می شوند واسط کاربری در حقیقت ذهنیت کاربر را از سایت شما دچار مشکل می کند . منظور از طراحی سایت تمیز این است که پر حاشیه و شلوغ نباشد و همه نکات اصلی مربوط به طراحی سایت مانند ایجاد فضای خالی درطراحی سایت و رنگ بندی متناسب با متن و فایل خوانا را رعایت کند.

طراحی سایت

ایجاد زمینه مناسب در طراحی سایت جدید

در اینجا منظور از زمینه یکسان به معنی قالب یکسان است وقتی کاربر از یک صفحه شما دیدن می کند اتظار دارد با رفتن به صفحه بعد همان قالب را دنبال کند .برفرض مثال اگر کاربری در حال خرید بلیط از سایت شما است اگر وارد صفحه ای دیگری شود که از قالب سایت خارج گردد ممکن است از خرید خود صرف نظر کند. شما همیشه باید در نظر داشته باشید که طراحی سایت شما به گونه ای باشد که کاربر با ظاهر وچینش متفاوت روبه رو نشود.

طراحی سایت

در طراحی سایت جدید تقلید نکنید

تقلید در طراحی سایت ممکن است شما را از اهدافتان دور کند و حس اعتماد کاربر را از سایت شما سلب کند سعی کنید با ایده تجاری خود طراحی سایت انجام دهید و از داشتن وب سایتی شبیه وب سایت رقیب خود شدیدا بپرهیزید. کلیات طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.
طراحی سایت جدید برای کاربر نه برای موتور جستجو درست است که سئو در طراحی سایت نقش اساسی ایفا می کند اینکه کلمات کلیدی چگونه لینک شوند کدهای سایت در طراحی سایت چگونه به نمایش در بیایند تعداد استفاده از المان ها به چه صورت باشد تمام این مطالب در طراحی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما در این میان نقش کاربر در استفاده از سایت را فراموش نکنید.

طراحی سایت

انجام تغییرات در طراحی سایت

در کل تغیرات ناگهانی همه ما را دچار شک و تردید می کند به خصوص اینکه این تغیرات برای انسان شناخته شده نباشد. تمام تغیرات سایت شما باید برای کاربر شما قابل درک و تشخیص باشد. طراحی سایت مجدد مطابق با تمایلات کاربر زمانی که شما تصمیم به طراحی سایت مجدد می گیرید حتما دلایلی مشخصی برای این کار داشته اید یکی از دلایل تغیر سایت استفاده راحت و بی حاشیه کاربر از سایت شما است پس سعی کنید انتظارات و توقعات کاربران را از سایت خودرا در طراحی سایت جدید بگنجانید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید