طراحی سایت


رفع اشتباهات و خطاها در طراحی سایت

قابلیت استفاده با کیفیت بالا مرکز مذاکرات در این صنعت در ده سال گذشته بوده است، زیرا برای کاربران بیشتر و بیشتر در طراحی سایت مهم است. قابلیت استفاده خوب نیز می تواند به ایجاد آگاهی از نام تجاری کمک کند و به طور کلی می تواند نظرات کاربران یک طراحی سایت و حتی یک شرکت را بهبود بخشد. امروزه تمرکز زیادی روی قابلیت استفاده وجود دارد، زیرا شرکت های بزرگ و کوچک نشان دادند که چه میزان استراتژی قابل استفاده در استفاده از قابلیت های خوب میتواند در طراحی سایت باشد. قابلیت استفاده بسیار خوبی در چند سال گذشته در قلب شروع به کار موفق بوده است. ایده های ساده اغلب نوآورانه ترین هستند و عمدتا قابلیت استفاده از آن است.
ساخت یک ویژگی یا یک محصول آسان برای استفاده، در حالی که همچنان کیفیت محصول را در سطح بالا در طراحی سایت حفظ می کند. مقاله امروزه به معنای عقلانی فراوانی میرسد. به نظر می رسد که پس از سال ها بحث در مورد این موضوع، طراحان طراحی سایت هنوز هم درک آن را سخت می کنند. قابلیت استفاده دیگر از شوخی نیست و توصیه های زیر باید چاپ شده و بر روی دیوار در مقابل میز خود قرار داده شود.

طراحی سایت

انتخاب رنگ مناسب برای لینک ها در طراحی سایت

اغلب من خودم را در مرور صفحاتی که پیوندهایی به هیچ وجه برجسته نیستند پیدا می کنم. این یکی از بدترین اشتباهاتی است که تاکنون در طراحی سایت دیده ام. من ترجیح می دهم یک صفحه با رنگ پیوند به طور پیش فرض آبی را از یک صفحه که در آن رنگ پیوند همان محتوای است. کاربران باید بدانند که چگونه به حرکت و جایی که می توانند در طراحی سایت کلیک کنند. شما نمیتوانید انتظار داشته باشید که آنها را جستجو کنید، با حرکت دادن با ماوس بر روی تمام کلمات تا زمانی که مکان نما به یک اشاره گر تغییر کند. من کاملا درک می کنم که گاهی اوقات، به دلیل ملاحظات طراحی سایت، لینک ها را نمی توان با رنگی که بیش از حد برجسته است برجسته می کند.
کاملا قابل فهم است اما پس از آن برخی از دکوراسیون متن یا یک مرز نقاشی در انتهای لنگر اضافه کنید. شما به سادگی نیاز به تاکید بر لینک ها به روش یا دیگری. پیوندهای بازدید شده نیز چیزی است که باید به نحوی متفاوت با رنگ پیش فرض مورد تاکید در طراحی سایت قرار گیرد. این به این دلیل است که به کاربران کمک می کند تا بدانند کجا پیش از آنها بوده است، بنابراین آنها می توانند تصمیم بگیرند کجا می خواهند در طراحی سایت سر و سامان دهند. برخی از طراحی سایت ها بازدید کنندگان خود را گیج می کنند، اما به وضوح می گویند که قبل از آنها قبلا بوده است، آنها به شما کمک می کنند که یک مرور بهتر از طراحی سایت خود داشته باشند.

طراحی سایت

تاثیر تایپوگرافی ضعیف در طراحی سایت

هنگامی که در مورد تایپوگرافی صحبت می کنید، همیشه تنها در مورد عنوان های بزرگ و بلوک های زیبا از متن در طراحی سایت نیست. وقتی فکر کردن به قابلیت استفاده، این مهم نیست که تایپوگرافی زیبا است، مهمترین نوع تایپوگرافی باعث می شود که محتوای به راحتی قابل خواندن باشد. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! متن غیر اسکن می شود به بسیاری از بازدید کنندگان سردرد، اما نباید به طراحان سردرد بدهد.
فقط چیزهای ساده مانند افزایش ارتفاع خط، شکستن متن به تکه های کوچکتر، افزایش اندازه فونت و انتخاب فونت بهتر می توانند کاربران را در طراحی سایت برای خواندن مطالب آسان تر کند. در طراحی سایت مهم نیست چگونه فونتها ترکیب شوند و چه احساساتی رنگ فونت را به بازدیدکنندگان بسپارند. مطمئنا، اگر این کار را بکنید پاداش است، اما احساس می کنم که در چند سال گذشته، تمرکز بیشتر بر زیبایی شناسی طراحی سایت نسبت به عملکرد، و این اشتباه است! بر خلاف حوزه باریک طراحی گرافیک، مهمترین ویژگی یک طراحی سایت قابل خواندن است. لزوما نیازی به جذب شما به صورت بصری نیست. این فقط نیاز به کار دارد!

طراحی سایت

منظور از مینیمالیسم و طراحی مسطح در طراحی سایت

بگذارید توضیح بیشتری بدهم دو مورد از آخرین روند در اینترنت، مینیمالیسم و طراحی مسطح، هر دو بسیار ساده هستند و بیشتر در مورد محتوا در طراحی سایت تمرکز می کنند تا اینکه تصویر پس زمینه زیبا چگونه باشد. دلیلی برای مینیمالیسم در طراحی سایت وجود دارد و مسطح بودن خیلی بسیار محبوب است و دلیل آن این است که آنها خیلی ساده و کار می کنند و گاهی اوقات صدمه دیدن این طراحی سایت ساده برای رسیدن به موفقیت بزرگ است. شما وارد می شوید، مطالب را بخوانید و از بین بروید. هیچ چیز شما را منحرف نمی کند، هیچ فلش، هیچ جاوا اسکریپت است که طراحی سایت سنگین را بارگذاری می کند، بدون گل و نقاشی؛ فقط درباره محتوا است در حال حاضر باید درک کنید که مهم است محتوای محتوا را اسکن کنیم. در ابتدا نگران نباشید که آن را زیبا کنید و صرفنظر از اینکه چطور متن زیبا باشد، اگر مردم نمیتوانند آن را بخوانند، به این کار در طراحی سایت کمک نخواهند کرد.
قراردادهای زیر نیست به دنبال توافقنامه های طراحی و ملاحظات قابلیت استفاده بسیار مهم است، چرا که صرف نظر از اینکه چه کسی هستید، کاربران بیشتر وقت خود را در سایر طراحی سایت ها صرف می کنند. این بدان معنی است که شما باید با تمام دیگران هماهنگ باشد. برای درک بهتر این که من در مورد آن فکر می کنم، مانند یک طراحی سایت معمولی است که با کلیک روی یکی از لینک های ناوبری، صفحه را ترک می کند. این مقابله ای است که ما با آن روبرو هستیم که تجربه ما به ما می گوید که دکمه در ناوبری باید انجام شود. خوشبختانه در سال های گذشته طراحان بهتر شدند، اما من هنوز می توانم carrousels پیدا کنم که ناوبرها کار نمی کنند و لینک هایی که در طراحی سایت هنگام مواجه شدن با آنها روی صفحه نمایش ظاهر می شوند، ظاهر می شوند. این به سادگی نباید رخ دهد، بنابراین با دستورالعمل های طراحی سایت همخوانی دارد.

طراحی سایت

اجتناب از پاسخ دادن به سوالات در طراحی سایت

کاربران صفحات طراحی سایت را با یک هدف مرور می کنند. این می تواند برای سرگرمی، جستجوی اطلاعات، ارتباط با دوستان و خانواده و برای اهداف دیگر باشد. در همه آنها، آنها همیشه هدف دارند. اکنون مهم است که شما به خاطر بسپارید این است که، اغلب اوقات، آنها در طراحی سایت ها برای پیدا کردن یک قطعه اطلاعات می آیند. آنها برای جستجوی چیزی به Google می روند. آنها در ویکیپدیا به چیزی درباره چیزی یاد می گیرند. آنها به طراحی سایت های شرکت می روند تا اطلاعات بیشتری در مورد محصولات کسب کنند. آنها همیشه هدف دارند اغلب اوقات به من میرسد که من به صفحات طراحی سایت میروم و به طور خاص به دنبال پاسخی هستم که به سادگی نمیتوان یافت. من می فهمم که چرا سازمان های طراحی همیشه قیمت های خود را مشخص نمی کنند.
زیرا متغیرهای زیادی برای هر پروژه طراحی سایت وجود دارد. اما من به سادگی نمی توانم فهمید که چرا یک سالن مو به من نشان نمی دهد چقدر برای من هزینه می کند تا موهایم را کاهش دهم. من شرکت های شستشوی خودرو را دریافت نمی کنم که یک طراحی سایت ندارند که قیمت آن را داشته باشد و من می توانم ماشین خود را تمیز کنم. چرا در زمین شما یک طراحی سایت دارید؟ من به سادگی احساس می کنم هر دو برای شما و برای بازدید کنندگان بی فایده است. هیچ کدام از شما چیزی از آن نمی گیرید ایده خوبی است که هدف از مخاطبان خود را در هنگام بازدید از طراحی سایت خود بدانید. اگر افراد برای دانلود تم های وبلاگ بازدید می کنند، آنها را به قسمت دانلود هدایت کنید. اگر آنها وارد بازی شوند، اجازه دهید بازی ها در همه جا وجود داشته باشد.

طراحی سایت

منظور از مناطق کوچک قابل کلیک در طراحی سایت چیست؟

از آنجا که یک Mac خریدم من هرگز از یک موس استفاده نمی کردم. من واقعا خریداری یک ماجراجویی سحر آمیز وقتی که سه روز پس از آن آزاد شد و آن را فروختیم، چون برای من دیگر نیازی به آن نیست. من در حال حرکت در اطراف کامپیوترم با لایسنس بیشتر از اینکه مجرد هستم. اما من پنج سال پیش به یاد داشته باشید، زمانی که هنوز در رایانه شخصی بودم، من هر نوع موشهای تلخ را دوست داشتم. آنها همیشه دقیق نیستند و در مناطق کوچکی که در آن قرار داشت، همیشه بسیار سخت تر از آن بود که نبوده است. من امروز این مشکل را ندارم. اما طراحی سایت فقط در مورد من نیست.
این در مورد میلیاردها کاربر است و شما باید آگاه باشید که نه همه آنها در استفاده از این ابزار شگفت انگیز بسیار تیز هستند. مناطق کوچک قابل کلیک گاهی در طراحی سایت ناراحت کننده هستند. ممکن است بخواهید اندازه فونت را کم نگهدارید، زیرا فکر میکنید به نظر می رسد خوب است، اما ممکن است بخواهید فکر کنید که چقدر تاثیر تصمیم شما روی قابلیت استفاده است (و اجازه ندهید دوباره قابل خواندن باشد). مهم است که اطمینان حاصل شود که نه تنها لینک ها قابل مشاهده هستند بلکه قابل کلیک هستند. مناطق کوچکتر، سخت تر خواهد بود برای افرادی که روی آنها در طراحی سایت کلیک کنید. دلیل این است که طراحی سایت ها به تلفن همراه تبدیل می شوند

طراحی سایت

منطبق سازی طراحی سایت

این به این دلیل است که طرح بندی باید به یک صفحه کوچکتر سازگار شود. یکی از چیزهایی که نیاز به انطباق دارند، دکمه هایی هستند که در طراحی سایت توصیه می شود بر روی دستگاه قابل حمل خیلی بزرگتر باشند تا بتوان آنها را به راحتی روی آن کلیک کرد. اگر آنها برای دیدن محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید وارد شوند، از آنها استفاده کنید. دلیل این که شما باید از نیازهای مخاطبان خود فکر کنید این است که شما یک طراحی سایت برای خودتان ایجاد نمی کنید. اگر شما آن را برای خودتان انجام دهید، می توانید آن را به صورت آفلاین نگه دارید و آن را در رایانه خود مرور کنید. یک طراحی سایت برای یک مخاطب و مخاطبان نیاز دارد. آنها را انجام دهید!

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید