طراحی سایت


نحوه ایجاد منو در طراحی سایت وردپرس بخش دوم

به این ترتیب منوهای مادر در طراحی سایت ساخته می شود. نحوه ی قرارگیری منوهای مادر به صورت زیر می باشد به عبارتی در یک راستا و پشت سرهم در طراحی سایت قرار می گیرند.

طراحی سایت

برای درک بهتر این موضوع، به صفحه ی اصلی طراحی سایت خود بروید.

طراحی سایت

ایجاد منو در طراحی سایت

ایجاد منو در طراحی سایت هیچ فرمول پیچیده ای ندارد که بخواهد باعث سردرگمی شما عزیزان شود. اگر گام به گام با ما به جلو حرکت کنید پاسخ تمام سوالاتی را که در طراحی سایت در ذهنتان نقش بسته است را به راحتی می توانید پیدا کنید و به مدیریت هر چه بهتر طراحی سایت خود بپردازید.
پیش از این گفتیم هر منو مادر یا فهرست می تواند دربردارنده ی ریز منوها یا منوهای فرعی بسیاری در طراحی سایت باشد که با توجه به نیاز هر کسب و کاری به وجود می آید. ایجاد ریز منوها و چیدمان آن ها هم به آسانی در طراحی سایت امکان پذیر است.
گفتیم منوهای مادر به صورت ردیفی و پشت سرهم در طراحی سایت قرار می گیرند. برای ایجاد ریزمنوها همانند منوهای مادر عمل می کنیم ولی با این تفاوت که نحوه ی چیدمان منوهای فرعی به صورت آبشاری در طراحی سایت است و با حرکت ماوس و کشیدن منوها در طراحی سایت امکان پذیر است. به شکل زیر توجه کنید:

طراحی سایت

همان طور که در تصویر بالا می بینید منوهای فرعی پس از ایجاد به صورت آبشاری در کنار هم قرار می گیرند. در نهایت با کلیک بر دکمه ی ذخیره فهرست، تمام تغییرات اعمال شده را می توانید در طراحی سایت ثبت کنید.

همچنین در صفحه ی فهرست ها در قسمت بالا سمت چپ کادر تنظیمات صفحه در طراحی سایت وجود دارد. با کلیک بر روی آن، افزونه های موجود در سمت راست طراحی سایت جهت ایجاد منوها تنظیم می گردد. با تیک زدن هر یک از آن ها، افزونه ی مورد نظر به کادر سمت راست در طراحی سایت اضافه می شود. همچنین برای مرور به مقالات پیشین و مرتبط می توانید به مطالعه نحوه ایجاد منو در طراحی سایت وردپرس بخش اول بپردازید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید