طراحی سایت


انتخاب رنگ در طراحی سایت

کار با رنگ می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. رنگ می تواند حالت و تن طراحی را تنظیم کند. رنگ می تواند طراحی را به نظر می رسد تمیز یا کثیف. چیز دیگری که می توان از رنگ استفاده کرد این است که توجه به یک قطعه مورد نظر از محتوای یا عنصر را جلب کنیم. در این پست، ما به روش های مختلفی می پردازیم که در آن می توان رنگ را به منظور جلب توجه به چیزی دستکاری کرد. برخی از نمونه ها در مورد تکرار، برخی در مورد عکاسی و دیگران در مورد چگونگی عدم رنگ بودن می توانند یک مسئله استراتژیک باشند.

طراحی سایت

انتخاب رنگ در طراحی سایت

بسیاری از طرح های طراحی سایت وجود دارد که از راه استراتژیک از رنگ استفاده می کنند. رنگ بسیار متنوع است و در تمام اشکال و اشکال مختلف قرار می گیرد. به عنوان مثال، هنگامی که من در مورد رنگ در طراحی صحبت می کنم، اکثر مردم درباره چیزهایی مانند متن یا دکمه ها فکر می کنند. ما به آن رسیدیم. در حال حاضر، من می خواهم در مورد روش کمتر واضح صحبت کنیم که ما در طراحی عکس ها از طریق عکس ها عکس می گیریم. به طور کلی، طراحی سایت از رنگ های بیش از حد استفاده نمی کند. با این حال، در صفحات طراحی سایت محصول، عکس توجه فرمان. بخشی از آن مربوط به این واقعیت است که عکس ها بزرگ هستند. بخش دیگر با این واقعیت که عکسها تنها عناصری در صفحه است که دارای رنگ در آن هستند، بسیار مهم است.

طراحی سایت

رنگ طراحی سایت میتواند توجه کاربران را بیشتر نماید

عکس ها دارای سایه های تیره تر و سایه های مشابه نیز هستند. با طرح کلی مناسب است. آنها در عکس ها از رنگ های دراماتیک و پر از رنگ استفاده نمی کنند تا توجه کنند؛ که بیش از حد و غیر ضروری است. رنگ های نئون و متضاد تنها کسانی هستند که می توانند توجه خود را هنگام طراحی با چارچوب طراحی سایت انجام دهند.

انیمیشن و متحرک سازی را در طراحی سایت خود داشته باشید

با اسلایدها، شما را از یک صفحه خالی شروع نمی کنیم. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که عناصری را که دوست دارید بهترین انتخاب کنید و آنها را ترکیب کنید. هر اسلاید طراحی سایت با دقت ساخته شده برای برآورده شدن سه معیار اصلی: زیبایی شناسی، عملکرد و قابلیت استفاده. به این ترتیب شما می دانید هر عنصر با هم یکپارچه با افزایش تاثیر محتوای طراحی سایت شما کار می کند.

به رنگ متن را در طراحی سایت توجه نمایید

بیایید در مورد تغییر رنگ متن مانند عنوان ها یا قطعات بزرگ کپی صحبت کنیم. من دو نمونه شگفت انگیز از اینکه چگونه رنگ متن می تواند توجه بازدید کننده را نیز تحت تأثیر قرار دهد، پیدا کردم. اول، طراحی رنگ ارغوانی را در بر میگیرد اما سلسله مراتب نیز دارد. سلسله مراتب یک ابزار طراحی فوق العاده در تعیین دقیق آنچه که مهم ترین به حداقل است. در نگاه اول روشن است که مهم است ابتدا در تصویر بالا نگاه کنید. بقیه متن همان رنگ است، اما مهمتر از اندازه اندازه گیری شده است. در این مثال، رنگ یک عامل متحد است، به جز برای عنوان کردن دوره. در عین حال، رنگ برای جلب توجه از عناصر بی اهمیت تر مانند عددی در سمت چپ سرصفحه استفاده می شود. خوب است بدانیم که منظور از بخش، اما، بیشتر یا کمتر، اعداد به تجربه بی معنی است. بنابراین، آنها سبک تر از رنگ هستند.

رنگ بک گراند را در طراحی سایت خود با توجه به انتخاب نمایید

علاوه بر این، ما یک نمونه از بنیانگذاران داریم. تا زمانی که شما آن را به نیمه راه پایین صفحه اصلی طراحی سایت ، شما حداقل حداقل سه رنگ مختلف فونت دیده می شود. هنگامی که ابتدا به متن قهرمان سبز نگاه می کنید توجه خود را به دلیل جبهه و مرکز آن جلب می کنید. اما دوم شما متوجه می شوید که این در واقع یک رنگ سبز تیره است و می تواند توجه شما را برای مدت کوتاهی حفظ کند. در اینجا سبز کمی غیر منتظره است، بنابراین یک بازدید کننده کمی کنجکاو را نگه می دارد. سرصفحه های آبی تیره هستند در حالی که محتوای پشتیبانی رنگ خاکستری است. کنتراست نور خاکستری بر علیه عنوان آبی توجه زیادی به سرفصل های خود دارد. خاکستری باعث می شود که سرصفحه ها بسیار بیشتر شود. من عاشق آن هستم که چنین دستکاری به ظاهر بی معنی اما بسیار موثر می تواند با رنگ فقط انجام شود.

با استفاده از دکوراسیون رنگی برای ایجاد نقطه کانونی

در این بخش و بعدی، ما در مورد چگونگی استفاده از اشکال، الگوهای و رنگ به نفع خود صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر، ما در مورد جنبه های تزئینی اشکال بحث می کنیم. متاسفانه، دکوراسیون نام بد در طراحی سایت است که فقط شرم آور است. شما می توانید به راحتی از دکوراسیون استفاده کنید تا یک نقطه کانونی در یک طراحی سایت یا یک بخش خاص بدون اضافه کردن اصطلاح بصری به یک طراحی ایجاد کنید.این دقیقا همان چیزی است که چشم انداز انجام داد. آنها یک آژانس خلاق با یک طراحی سایت فوق العاده و ساده هستند. اگر نگاهی به پایین صفحه اصلی طراحی سایت خود بیاورید، خواهید دید یک بخش وجود دارد که کاملا به عنوان یک نمونه عالی برای این موضوع مناسب است. این بخش همان تصویر تصویر بالا است.

زبان بصری را در طراحی سایت خود توجه نمایید

یک زبان بصری یک سیستم ارتباطی با استفاده از عناصر بصری مانند رنگ ها، اشکال ها، عنوان ها و غیره است. اغلب طراحان یک راهنمای سبک را توسعه می دهند اما یک زبان بصری بسیار فراتر از آن است. زبان بصری روابط دقیقی بین هر نوع عنصر دارد. این مشخص می کند که چه چیزی می توانید و نمی توانید انجام دهید. این توضیح می دهد که چگونه عناصر باید با یکدیگر در نظر گرفته شوند تا بهترین شکل بصری را نشان دهند. یک زبان بصری یک کتابخانه کامل از اجزای بصری را ایجاد می کند و نحوه استفاده آنها را مشخص می کند. رنگ، به طور طبیعی، قسمت بزرگی از هر زبان بصری است همانطور که بخش بزرگی از هر راهنمای سبک است. اگر شما به دنبال یک نمونه از زبان بصری فوق العاده، کامل و عمومی به مستندات طراحی مواد هستید.
با این حال، این موضوع در مورد طراحی مواد نیست. این مربوط به زبان بصری Wyre، سرویس آنلاین انتقال بانکی است. نام تجاری این شرکت به شدت به شکل تکراری برگ مانند شکل می گیرد که لوگو را تشکیل می دهد. شما می توانید این شکل را در استفاده از تمام طراحی سایت های خود از صفحه اصلی طراحی سایت طراحی سایت تا صفحه مربوطه تا صفحه طراحی سایت ثبت نام مشاهده کنید.

هارمونی رنگ ها را در طراحی سایت توجه نمایید

هر طرح هیچکدام از طرح های رنگارنگ رنگی را نمی پذیرد. با توجه به رنگ رنگی محدود خود، توجه خاصی را به خود جلب کرد. بیایید نگاهی به دو مثال داشته باشیم که با حذف رنگ به عنوان نقطه کانونی توجه به عناصر انتخاب شده را جلب می کنند. با این حال، این چیزی است که، این طراحی کاملا رنگی ندارد. در صفحه فرود برخی از قطعات آبی وجود دارد. علاوه بر این، تصویر موجود در آیفون دارای بیت های کوچک از رنگ های دیگر نیز می باشد. ایده اینجا این است که رنگ را حذف نکنیم، بلکه استفاده از غیبت به نفع آن است. مثال دوم نمونه کارها برای فروشگاه لوگو است. این طراحی سایت از یک پس زمینه صورتی شسته شده ساخته شده است و هر چیز دیگری یک رنگ خاکستری تیره است. در حال حاضر، هر دو این طراحی سایت رنگ را به معنای سنتی استفاده نمی کنند. در عین حال، هیچ یک از آنها واقعا خاکستری نیستند. هر کدام از این طراحی ها، سطح بازی برای تأکید بر رنگ است.

لوگو طراحی سایت بسیار مهم می باشد

از آنجایی که تنها یک رنگ نیست که بیشتر از همه برجسته می شود، تمرکز بصری پس از آن به میزان رنگ مورد استفاده یا اندازه عناصر بستگی دارد. در مورد لوگوی فروشگاه، هدر بزرگترین عنصر در بالای صفحه طراحی سایت است. بدیهی است که مهمترین عنصر وجود دارد که بصیرت دارد. اگر متون رنگ های مختلف برای ایجاد یک سلسله مراتب بصری استفاده نکنند، این امر آسان نخواهد بود. همانطور که می بینید فقدان تنوع رنگ یک چیز خوب است. تاکید به راحتی به تصویر متحرک در آیفون می رود. اگر عنوان یا ضبط ایمیل یک رنگ روشن باشد، تمرکز از آن حذف شده است.

برجسته نمودن برخی محتواها در طراحی سایت

در طراحی سایت برجسته، زرد به دو صورت به عنوان یک لهجه استفاده می شود. اول، برای برجسته کردن اطلاعات در هر بخش خاص. دوم، برای برجسته کردن بخش مهم همه آنها. این یک راه خوب برای استفاده از رنگ به شیوه ای هوشمند است. در واقع، در صفحه فرود برجسته، رنگ زرد تنها رنگ سیاه و سفید، سفید و بعضی از دانه ها است. رنگ زرد از آن استفاده نمی شود که غالبا هم باشد. این در موارد استراتژیک به طور مجزا مورد استفاده قرار می گیرد تا بخش های مهمی از اطلاعات را در هر بخش مشخص نمایند. به این ترتیب، بازدید کنندگان دقیقا می دانند که چه اهمیت بصری دارد و چه اول باید به نظر بیاید، البته ناخودآگاه. برجسته زرد به طور محدود در تمام اما یک بخش استفاده می شود. آخرین بخش از صفحه فرود به همان اندازه که استفاده از رنگ می رود، کاملا مخالف است. پس زمینه زرد با یک الگوی زرد بیش از آن است. این بخش مهم ترین بخش همه آنها را نشان می دهد. این تنها بخش است که کاربر می تواند اقدامات را با ارائه یک آدرس ایمیل انجام دهد.

انیمیشن و متحرک سازی را در طراحی سایت خود داشته باشید

با اسلایدها، شما را از یک صفحه خالی شروع نمی کنیم. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که عناصری را که دوست دارید بهترین انتخاب کنید و آنها را ترکیب کنید. هر اسلاید طراحی سایت با دقت ساخته شده برای برآورده شدن سه معیار اصلی: زیبایی شناسی، عملکرد و قابلیت استفاده. به این ترتیب شما می دانید هر عنصر با هم یکپارچه با افزایش تاثیر محتوای طراحی سایت شما کار می کند.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید