طراحی سایت


بهبود قدرت نوشتاری در طراحی سایت

طراحان طراحی سایت باید بنویسند درک کنید که چرا باید مهارت های نوشتاری خود را به همان اندازه که مهارت های طراحی سایت خود را به علاوه برخی نکات نوشتن بنیادی به کار می برید. طراحی وب سایت در بازار امروز شلوغ، هر مهارت حرفه ای که به زرادخانه خود اضافه می کنید می تواند به شما کمک کند تا از بین برود و نوشتن ممکن است یکی از قدرتمند ترین مهارت ها باشد به همین دلیل است نوشتن به شما یک طراحی سایت بهتر را می دهد وب بیشتر کلمات است تصور کنید توییتر، فیس بوک یا بدون همه این متن یا این نشانک گذاری را نصب کنید و خودتان را ببینید بنابراین اگر شما یک طراحی سایت هستید، قصد دارید مقدار مناسبی از تایپ را صرف کنید و کپی که باید نوشتید باید روشن باشد. فقط از همه ی زمان هایی که به یک رابط وب با زبان رجوع می کنید فکر می کنید که شما را به شدت اشتباه گرفته است. من می دانم که من هرگز فراموش نخواهم کرد که ذهن منفی وجود داشته باشد. دکمه در یکی از برنامه های طراحی سایت پیدا کردم.
اگر در طراحی سایت صادق باشم کمی از کلیک کردن روی این دکمه ترس دارم اگر رابط کاربری زیبا و قابل استفاده شما به علت یک جمله یا دکمه نامشخص از هم جدا شده باشد، تمام کارهای طراحی سایت خود را برای هیچ کاری انجام نداده اید یا همانطور که سیگنال آن را در بخش در کتاب دریافت واقعی قرار داده است طراحی سایت رابط است اگر شما فکر می کنید هر پیکسل، هر آیکون، هر قلم موضوع مهم است، و همچنین شما نیاز به باور هر حرف مهم است. ظاهرا کسی که در مایکروسافت طراحی سایت این یادداشت را دریافت نکرده است.

طراحی سایت

رعایت اصول کپی رایت در طراحی سایت

اگر طراحی سایت شما خوش شانس هستید، شما یک کپی رایت نویس یا ویرایشگر حرفه ای خواهید بود که زبان خود را برای بررسی و یا جاز کردن آن در نظر می گیرد. اما حتی پس از آن، زبان روشن می تواند به هدف ارسال یک عنصر طراحی سایت صفحه یا گردش کار به یا مشتریان طراحی سایت سفارشی کمک کند. این کار نه تنها شغل خود را ساده تر می کند، بلکه موجب صرفه جویی در وقت و وقت گیر هم می شود که من را به نقطه بعدی من می آورد نوشتن به شما یک ارتباط بهتر را می دهد من می دانم آنچه شما فکر می کنید اما من باید این نکته را بیان کنم، زیرا ارتباط موثر چنین مهارت حرفه ای طراحی سایت ارزشمندی است. و با بیشتر و بیشتر حرفه ای که از راه دور کار می کنند، ارتباطات بیشتر و بیشتر در نوشتن اتفاق می افتد. به یاد داشته باشید زمانی که شما یک ایمیل ناخواسته از همکار یا مشتری دریافت کردید که به شما چسبیده است چه چیزی باید در مورد آن انجام دهید البته که انجامش میدی این نوع ناتوانی در برقراری ارتباط می تواند فرایند طراحی سایت را کند کند، خطاهای طراحی سایت را معرفی کند اگر بگوئید دستورالعمل های منحرف را اشتباه تعریف می کنید و آزار دادن یا حتی ناراحت همکاران اما همه چیز در مورد حفظ کارایی و رفاه در محل کار از طریق نوشتن نیست. نوشتن به طور مرتب می تواند به شما کمک کند تا دو مهارت دیگر طراحی سایت را توسعه دهید.

طراحی سایت

رعایت اصول و ساختار نوشتاری در طراحی سایت

ساختار نوشتن موثر قدرت زیادی را به ساختار آن اختصاص می دهد و همینطور می توان از هر طراحی سایت خوب نیز سخن گفت نهایی برای ساختن نوشته های شما، طرح کلی است. این مثل یک قاب از نوشته شماست. به جای فقط نشستن و دور زدن در کلید با طراحی سایت شروع کنید عنوان کار را بنویسید سپس یک بیانیه پایان نامه یک خلاصه سریع از نقطه خود سپس استدلال های حمایت کننده طراحی سایت خود این را مختصر، به عنوان آنها را به خود تبدیل و سرانجام یک نتیجه گیری سریع سپس اسکلت را از جمله نوشتن این مدل برای بسیاری از انواع پست های وبلاگ طراحی سایت کار می کند و حتی می تواند به لکه ها نیز اعمال شود که به طور معمول یک بحث ندارند.
اگر شما در حال نوشتن یک داستان خبری، در طراحی سایت اطلاع رسانی در مورد راه اندازی یا انتشار مطبوعات هستید، می خواهید از ساختار هرم هرمی که روزنامه نگاری می شود استفاده کنید، جایی که مهمترین جزئیات را شروع می کنید هرم در معرض اول مهمترین نکات را برجسته می کند و بیشتر اخبار را تعریف می کند. داستان گویی تفکر طراحی سایت به عنوان داستان سرایی یک مفهوم گرم است و هنگامی که شما ماهیت کاربر محور طراحی سایت را در نظر بگیرید، جای تعجب نیست. کاربر هدف شما شخصیت اصلی شماست شخصیت اصلی طراحی سایت آنها هدفي را که ميخواهند برآورده کنند و موانعي که براي رسيدن به آن هدف بايد غلبه کنند و طراحی سایت شما ابزار مورد استفاده برای رسیدن به این هدف طراحی سایت است.

طراحی سایت

کسب مهارت های لازم نوشتاری

این مهارت ها فقط برای طراحی سایت مناسب نیستند؛ آنها همچنین برای فروش طرح های شما مهم هستند. مردم داستان ها را دوست دارند این فقط به ما نوشته شده است. که باعث می شود داستان یک وسیله ای کامل برای متقاعد کردن مشتریان و کارفرمایان باشد که شما با راه حل مناسب طراحی سایت کرده اید. اگر شما می توانید داستان خود را در مورد کاربر طراحی سایت خود را به دست آوردن اهداف خود را از طریق طراحی خود بگویید، شما به خوبی در راه خود را به نور سبز است. هر داستان شامل این عناصر کلیدی است شخصیت اصلی قلب و روح داستان شما فردی است که همه چیز اتفاق می افتد، یا اینکه این اتفاق می افتد. در طول داستان شخصیت تغییر می کند به نحوی آنها ممکن است تبدیل شدن به یک فرد بهتر یا بدتر پرنعمت رویاهای خود و یا از دست دادن همه چیز از شخصیت خود به عنوان شخصیت کاربر کار طراحی سایت خود فکر کنید. یک خصمانه دشمن قهرمانان، شخص یا چیزی که هر کاری را متوقف می کند، منبع تنش، مبارزه و درام است توجه داشته باشید که همیشه یک فرد نیست. درگیری داستانها در اطراف درام، تنش و تغییر است و هیچ یک از این اتفاقات بدون درگیری در طراحی سایت رخ نمی دهد. این امر می تواند اشتباه درگیری با مخالف شما باشد، بنابراین فکر کنید که مخالف شما به عنوان منبع درگیری است. به عنوان مثال، در ساخت یک نرم افزار است، اما جنگ این مبارزه برای طراحی سایت است.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید