طراحی سایت


بهبود و توسعه روند طراحی سایت

طراحی سایت کامل بسیار بیشتر از آن است که آن را به نظر می رسد بسیار و حیاتی است که به یاد داشته باشید که مهم نیست که چگونه طراحی سایت توسعه و یا آژانس طراحی، آنها هرگز نمی تواند یک سایت کامل ایجاد بدون مقدار زیادی از ورودی از مشتری . در حقیقت، هر دو باید با هم در فرآیند توسعه کار کنند تا اطمینان حاصل شود که طراحی در نتیجه بصری خیره کننده است در حالی که همزمان با اهداف کسب و کار است. این سند شامل ده راه است که این روند توسعه طراحی سایت را بهبود می بخشد. آنها را دنبال کنید و می توانید اطمینان حاصل کنید که طراحی سایت شما بهترین است.

طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای طراحی نمایید

همیشه بهترین راه این است که به کارشناسان راه حل یک مشکل را که می بینید، بیاندازید، نه اینکه تلاش کنید پاسخ خودتان را مطرح کنید. فکر نکنید که این فقط چند قسمت از طراحی سایت مربوط می شود، این کار را نمی کند. در حقیقت، آن را پوشش می دهد هر چیزی را با طراحی سایت، درست به رنگ مورد استفاده برای برچسب عنوان. مهم این است که موضوعاتی را که با طراح مشکوک می بینید مطرح کنید و سپس آنها را ببندید و اجازه دهید تا راه حلی پیدا کنند. آنها ممکن است با چیزی که شما هرگز به آن فکر نکرده اید بازگردید، چیزی که می توانست از دست شما برآید، اگر شما به سادگی اعلام کردید که چه کاری را می خواستید انجام دهید.

طراحی سایت

اهداف طراحی سایت خود را مشخص نمایید

به عنوان صاحب کسب و کار، دانش خود را از بازار خود را کلیدی است. شما می دانید که کاربران چه چیزی نیاز دارند و چه چیزی بیشتر، شما می دانید که چه چیزی می خواهید بازدیدکنندگان سایت خود را انجام دهید اینها اهداف کسب و کار است. با توجه به این، حیاتی است که شما بر روی آنچه که شما نیاز دارید تمرکز کنید، در حالی که جزئیات طراحی سایت را به طراح بیاورید. بنابراین، هنگامی که با یک راه حل طراحی ارائه می شود، دو سوال از خود بپرسید: چگونه کاربران من واکنش نشان می دهند و آیا این کار آنها را انجام می دهد، اگر طراحی سایت به اهداف کسب و کار من برسد.

طراحی سایت

در طراحی سایت از رقبا کپی ننمایید

با استفاده از طراحی سایت های رقبای خود و یا دیگران به عنوان یک منبع ایده، خطرناک است که کورکورانه آنها را به این باور برسانید که آنها طراحی سایت است. برای شروع، پیشنهاد آنها یا مشتری کاملا متفاوت از شماست.سپس مسئله این است که فقط در همان سطح با آنها قرار بگیرد، در حقیقت می خواهید پیش رو باشید. این به این معنی است که شما و طراح شما باید چیزی متفاوت و نوآورانه ارائه دهید.طراحی سایت یک چیز بسیار شخصی است، اما چیزی که باید به خاطر بسپارد این است که مهم نیست شما چه چیزی یا در مورد آن چیزی که رییس می خواهید، بلکه همه چیز در مورد کاربر است. این به این معنی است که به جای اینکه از خودتان بپرسید آیا من دوست دارم طراحی کنم باید بپرسید.
مربوط به طراحی سایت بیش از حد بسیاری از نمایش ها به سادگی پایان دادن است.کلاهبرداری این است که اطمینان حاصل شود که تعداد افراد درگیر در حد کمترین حد ممکن نگهداری می شود، در حالی که البته شامل همه صداهای کسب و کار است که واقعا می تواند چیزی را به بحث اضافه کند. معمولا مشتریان طراحی سایت از بعضی از دوستان یا آشنایان خود درباره طرح هایی که با آنها ارائه شده است، می پرسند، اما اگر این کار را بکنید، باید اطمینان حاصل کنید که دلیل آن چیست. به عنوان مثال، اگر آنها می گویند آنها رنگ های مورد علاقه را دوست ندارند، پس از آنها بپرسید چرا. این مهم است زیرا اغلب دلایل اصلی واکنش آنها وجود دارد. فقط زمانی که می دانید این می توانید آنها را به طراح منتقل کنید، پس از آن می توانید تغییرات مناسب را انجام دهید.

طراحی سایت

دانش طراحی سایت

همیشه در هنگام ایجاد یک طراحی سایت وسوسه می شود که زمین جدیدی را بشکافد، مثلا قرار دادن منو در پایین به جای سمت چپ یا بالا. چنین نوآوری ها بدون هیچ دلیل خوبی استفاده می شود، زیرا چنین تغییراتی به احتمال زیاد به خوبی توسط کاربران شما قابل قبول نیست، بلکه فقط از همان چیزی است که از آن استفاده شده است. در حقیقت، علم و روانشناسی زیادی در زمینه طراحی سایت وجود دارد و همیشه بهتر است با آنها کار کنید و نه با آنها.به این ترتیب، نوک این است که واقعا از کار و یا ترجیحات شخصی خود اجتناب کنید. در عوض اجازه دهید طراحی سایت از دانش خود استفاده کند تا طراحی را به گونه ای طراحی کند که می داند کار می کند.

طراحی سایت

بازخورد کاربران را در طراحی سایت خود مشخص نمایید

گاهی اوقات شما ممکن است خود را در وضعیت عدم اطمینان در مورد طراحی، و یا حتی جهت که سایت شما در حال رفتن است. در چنین مواردی، با گرفتن بازخورد از یک گروه بزرگتر، طراحی جهت را آزمایش کنید. راه های بسیاری برای بازخوانی وجود دارد و هیچکدام از آنها نیازی به زمان زیاد یا گران نیستند. چنین تستهایی به شما اطمینان میدهند که به طراحی سایت پیشنهاد شده یا به شما امکان میدهند تا واقعیت را تغییر دهید که با بعضی دادههای واقعی مورد نیاز است. در حالی که مهم است که به یاد داشته باشید که از ابتدا با طراحی سایت جدیدتان درست کار کنید، باید بدانید که بر خلاف مطالب طراحی سایت چاپ شده، طراحی سایت شما در هر زمان ممکن است در آینده تغییر کند.این به این معنی است که تصویب تصمیم طراحی نهایی نیست زیرا شما همیشه می توانید در آینده تغییراتی ایجاد کنید. شکی نیست که شما و طراح شما ساعت ها را صرف نظر از چگونگی برخورد با موضوع طراحی طراحی سایت خود می دانند. این به این معنی است که هر دو به طور کامل با دلایل و زمینه پشت هر تصمیم گیری آشنا هستند.مشکلات زمانی شروع می شود که شما طرح را به فردی معرفی کنید که هیچ پس زمینه ای کامل ندارد. بنابراین به یاد داشته باشید که اطمینان حاصل کنید که شما هر کسی را که طرح خود را در مورد دلایل آن در اختیار دارید، خلاصه می کنید.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید