طراحی سایت


تجربه کاربران در طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی

ما در یک زمان هیجان انگیز در تاریخ زندگی می کنیم، که در آن فن آوری های دیجیتال تغییر جهان و تبدیل تمام جنبه های کسب و کار در طراحی سایت را می دهد. بازاریابی در طراحی سایت به این تحول می شوند، که سریعتر از سایر کارهای تجاری در طراحی سایت شکل می گیرد. اگرچه ماموریت اصلی بازاریاب ها نسبتا بدون تغییر باقی مانده است، نحوه ارتباط آنها با مشتریان در طراحی سایت می باشد.
با استفاده از چهار سؤال بازاریابی در طراحی سایت محصول، قیمت، مکان و ارتقاء موثر بودند. همانطور که فن آوری های دیجیتال جامعه و کسب و کار در طراحی سایت را تغییر داده است، بازاریابی تکامل یافته است. باید خود را برای اتخاذ تصورات جدید و همکاری خود به چالش بکشند. با توجه به داده ها و تحلیل ها، دوران بازاریابی ابعادی در اینجا، با انقلاب اتصال در خط مقدم است.

طراحی سایت

به تجربه مشتریان در طراحی سایت خود توجه نمایید

بازاریابی به توده ها، زمانی که ستون فقرات متدولوژی بازاریابی در طراحی سایت است، اکنون به یک حافظه دور دست، حداقل برای سازمان های تفکر پیشرو تبدیل شده است. مصرف کنندگان یک ترجیح واضح نشان داده اند. آنها محتوای در طراحی سایت ذهنی محض تولید شده برای توده ها را تنظیم می کنند و با محتوایی در طراحی سایت که دارای خصوصیات شخصی است، ارتباط برقرار می کنند. فن آوری های دیجیتالی که به وسیله تجزیه و تحلیل و اطلاعات پیش بینی شده بوجود می آیند، در نهایت به بازاریابان در طراحی سایت اجازه دادند که شخصیت شخصی افراد را که بیش از پانزده سال در آن صحبت کرده ایم، درک کنیم. همانطور که جهان به طور فزاینده ای متصل می شود، مصرف کنندگان همچنان انتظار دارند که سطح بالاتری از شخصی سازی و تجربیات پیش بینی شده را انتظار داشته باشند.

طراحی سایت

گرایش بازاریابی اینترنتی به واسط طراحی سایت

در ده سال گذشته، کانال های سنتی - مانند چاپ، تلویزیون و رادیو - راه را برای استراتژی های در طراحی سایت که به ترتیب وب، در طراحی سایت فروشگاه های خرده فروشی و مراکز تماس به تجارب نام تجاری و بازاریابی بدون درز است. انقلاب ارتباطی که به وسیله گسترش دستگاه و اینترنت از همه چیز به دست می آید، اکنون مارک ها را مجبور می کند راهبردهای در طراحی سایت خود را در دوازده مسیر جدید تکامل دهد. مشارکت بازاریابی در طراحی سایت و مشتری در طراحی سایت در حال حاضر به اتومبیل، ساعت، لوازم خانگی، کنسول های بازی، هواپیماها، کیوسک ها، سینما ها و محصولات در طراحی سایت خود گسترش می یابد. دستگاه های دیجیتال مثل خرگوش ها رو به افزایش است و بازاریابان پیشرو در حال حرکت یک قدم جلوتر از سرمایه گذاری در فرصت های مشتری هستند.
نمونه هایی از این تغییر را می توان در تمام صنایع یافت، اما خرده فروشی به عنوان یک رهبر در تفکر نوآورانه به نظر می رسد. یک در طراحی سایت فروشگاه بزرگ و مشتری در طراحی سایت ، به نظر می رسد. استراتژی دیجیتال آنها شامل تجربه مشتری بدون درز با استفاده از چراغ ها، سرپوشیده های دیجیتال، تبلیغاتی اجتماعی، تجارت الکترونیک، پرداخت دیجیتال، جغرافیایی، کیوسک، پوشیدنی و غیره است. این به نظر می رسد مانند بسیاری از تکنولوژی، اما هنگامی که به طور کامل یکپارچه تجربه لذت بردن از مصرف کننده است. این نوع فرصت هایی است که سازمان ها می توانند سطوح جدیدی از تعامل برقرار کنند که به مراتب فراتر از سطح سطح است.

تعامل مشتریان با طراحی سایت خود را تقویت نمایید

تعامل همه جانبه در حال حاضر بازاریابان در طراحی سایت را قادر می سازد تا مشتریان در طراحی سایت خود را درک کنند و روابطی مانند هرگز ایجاد کنند. بازاریابها داده های این کانال ها را با تجزیه و تحلیل، رسانه های اجتماعی، برنامه های وفاداری در طراحی سایت و شخصی سازی ترکیب می کنند تا ارتباطات معنی دار و پایدار برقرار کنند. آنها ابزارهای بیشتری برای ایجاد جوامع مشتری و مشارکت در مکالمات دارند. روابط بهبود یافته نیز بینش عمیق تر را در مورد محصول در طراحی سایت ، خدمات یا توسعه برند ارائه می دهند. این از طریق این تعامل عمیق است که رشد واقعی کسب و کار در طراحی سایت رخ خواهد داد.
همانطور که تکنولوژی های بازاریابی در طراحی سایت گسترش می یابد و ترجیحات مصرف کننده تکامل می یابد، سازمان ها باید فعالانه عمل کنند. آخرین تجربه دیجیتال دیجیتال مصرف کننده همیشه انتظارات اولیه آنها برای هر تجربه آینده در طراحی سایت است، باید به طور مداوم استراتژی خود را به روز کنند و توانایی های خود را ارتقا دهند. در حالی که این یک زمان هیجان انگیز است، ده سال آینده حتی هیجان انگیز تر خواهد شد - تحولات نمایشی به بازاریابی در طراحی سایت می باشد.
امروزه در عصر مشتری متصل، خواص دیجیتال متعلق به شما یک استثناء بازاریابی محتوا در طراحی سایت و استراتژی های اجتماعی در طراحی سایت شماست. این تجارب متعلق به، از جمله در طراحی سایت شما، طراحی سایت های تلفن همراه و برنامه های تلفن همراه، نقش کلیدی در سفر مشتری با نام تجاری در طراحی سایت شما را بازی می کند.

طراحی سایت

نظرات مشتریان طراحی سایت خود را بپرسید

با توجه به تحقیقات اکثر مصرف کنندگان در جستجوی محصولات در طراحی سایت و خدمات جدید به عنوان ابزار پژوهش اولیه خود به اینترنت تبدیل می شوند. در طی این فرایند کشف، مشتریان در طراحی سایت به طور طبیعی از طراحی سایت شما بازدید می کنند تا در مورد محصول شما یاد بگیرند. این می تواند به صورت ارگانیک و یا به عنوان یک نتیجه از درگیر شدن با مطالب بازاریابی و سایر کمپین ها. در طراحی سایت خود بپرسید - ، بنابراین کمپین ها و مشتریان در طراحی سایت خود را از طراحی سایت خود بپرسید. این توپی است که در آن رسانه های اجتماعی شما، تبلیغات و تبلیغات ایمیل نمایش داده می شوند.
تجربه متعلق به حتی برای فروش شخصی هم مهم است، زیرا 42 درصد خرده فروشی آنلاین آفلاین تا سال 2020 تحت تأثیر شبکه قرار خواهد گرفت. اما هنگامی که آنلاین، تبدیل به طراحی سایت شما کلیدی است. یک کانال مهم است که امروز طراحی سایت خود را به عنوان مهم ترین کانال آنلاین برای اهرم در مرحله خرید از تجربه مشتری در طراحی سایت رتبه بندی می کنند.
این چیزی که به نظر می رسد این است که خواص متعلق به شما و طراحی سایت باقی می ماند. طراحی سایت شما هر دو کانال برای ارائه محتوا به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا در طراحی سایت و یک مرکز انتقادی است که به سایر کمپین ها هدایت می شود.

نام تجاری را در طراحی سایت خود تقویت نمایید

مزیت اصلی تجربه های متعلق به شما این است که، بر خلاف سایت های اجتماعی، این تجربه را کنترل می کنید. به این معنی است که شما توانایی ارائه تجربه بهینه مشتری را دارید. سوال این است که چطور شما با مشتریان خود در طراحی سایت خود ارتباط برقرار می کنید و این تجربه بهینه را ارائه می دهید؟ این در مورد محتوای مهیج و جذب تعاملات است. یک طرف این، محتویات در طراحی سایت مارک شماست - محتوا، سازمانی است که داستان شما را به نام تجاری در طراحی سایت شما می گوید. اما یک طرف دیگر وجود دارد. شما می توانید محتوای در طراحی سایت و مکالمات را که به طور مستقیم از مشتریان در طراحی سایت خود مستقیما وارد شده اند، برای جلب تعامل و تعامل می باشد.
یک انجمن آنلاین را در مورد خواص متعلق به شما تقویت کنید. این به مشتریان و چشم اندازها امکان می دهد تا با استفاده از انجمن ها، گروه ها و نظرات شرکت کنند. این می تواند یک جامعه مشتری اختصاصی باشد (در اینجا بیشتر یاد بگیرید) یا در کنار طراحی سایت شما در کنار محتوای طراحی سایت معمولی مارکدار یکپارچه شده است.

شبکه های اجتماعی را در طراحی سایت مورد توجه قرار دهید

از وب سایت اجتماعی (به عنوان مثال، فیس بوک، توییتر، نمایش مشخصات عمومی و غیره) به دست آورید و محتوای این کاربر را به طور مستقیم به محتوای طراحی سایت خود بچسبانید، و یک تجربه تعاملی را ایجاد کنید که محتویات در طراحی سایت شما را با محتوای اصلی که به طور مستقیم از شبکه های اجتماعی. باز کردن درب به یک منبع غیرقابل استفاده از محتوای قانع کننده، به اهرم های بسیار مهمی برای تیم های بازاریابی محدود خود اضافه می کند. اعتبار این محتوا در طراحی سایت در مورد محصولات شما همچنین می تواند بر رفتار خرید و تبدیل تاثیر بگذارد. برای اولین بار، به ساده ترین و قدرتمندترین ابزارها برای به اشتراک گذاری این دو جریان از محتوا می پردازد: برند و کاربر ایجاد شده. در حال حاضر مارک ها می توانند محتوا در طراحی سایت را از با محتوای اجتماعی کشف کنند.

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید