طراحی سایت


تغییر الگوریتم های گوگل و تاثیرات آن بر طراحی سایت

به روز رسانی ها و تغییرات الگوریتم در طراحی سایت به روز شده در نگه داشتن با تغییرات گوگل و به روز رسانی الگوریتم برای موفقیت تجارت آنلاین و استراتژی بازاریابی موتورهای جستجو اهمیت دارد. در ما در این تغییرات الگوریتم به روز می شویم تا به بهترین وجه به مشتریان وب سایت خدمت کنیم و بهترین نتایج جستجو را ارائه دهیم. همانطور که ما تغییرات را در دفتر ما دنبال می کنیم، احساس می کنیم که لازم است نه تنها به روز رسانی ها را در طراحی سایت به اشتراک بگذاریم، بلکه ما را در مورد چگونگی تغییر الگوریتم گوگل بر رتبه بندی و نتایج شما درطراحی وب سایت تاثیر خواهد گذاشت. در حالی که گوگل در این تاریخ یک انتشار عمده اعلام نکرده است، ما شاهد افزایش شدیدی در ترافیک آلی برای مشتریانمان در طراحی سایت هستیم. در زیر برخی از نمودارهای گوگل آنالیز روی یکدیگر قرار می گیرند. این می تواند موردی از پنگوئن باشد که اثر کامل را در اختیار طراحی سایت و طراحی وب سایت قرار می دهد و اکنون ما واقعا شروع به دیدن تغییراتی می کنیم که بعضی از مردم می گویند زمانی که در اعلام شد وب سایت متوجه نمی شوند.
تجزیه و تحلیل گوگل در طراحی سایت نشان می دهد ترافیک پنگوئن با توجه به تحلیلی مشتری ما بسیاری از وب سایت های ترافیک آلی از آغاز شده است. پنگوئن در حال حاضر در هسته کامل الگوریتم گوگل است. با گذشت بیش از 2 سال انتظار برای این اتفاق در طراحی سایت می افتد، بعضی از مردم می گویند که تغییرات زیادی در نتایج مشاهده نمی کنند. پس از این تغییر اتفاق افتاد، ما تماس های بسیاری با مشتریان بالقوه به دنبال یک شرکت جستجوگر جدید در طراحی سایت به دلیل نوسانات منفی در رتبه بندی دریافت کرد. به نظر می رسد موضوع مشترک آنها با یک شرکت جستجوگر اینترنتی که در طر احی وب سایت ساخته شده بود یا هنوز در حال ایجاد لینک های با کیفیت پایین بودند کار می کرد. گوگل در مدت زمان طولانی روی لینک ساختمان متوقف شده است، اما این به روز رسانی در وب سایت ممکن است آن را در سنگ قرار داده است. سایت هایی با محتوای بسیار خوب، پیوندهای واقعی به معنی کاربران اینترنت طبیعی که به طراحی سایت پیوند داده اند، زیرا محتوای آنها خوب است، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و ما شاهد رشد ماهانه بیش از بسیاری از موارد لینک های خارجی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الگوریتم پنگوئن در طراحی سایت می باشد.

طراحی سایت

پیروی از الگوریتم ها در طراحی سایت

خنده دار است طراحی سایت و طراحی وب سایت چند بار کپی شده است، دیگر نمیتوانم شمارش کنم. چرا از آنجا که ما در گوگل بالا رتبه بندی می کنیم و مردم فکر می کنند که اگر وب سایت ما را کپی کنند، آنها نیز رتبه بندی خواهند کرد. من مطمئن هستم که اگر شما این را مطالعه می کنید، به اندازه کافی هوشمند هستید تا بدانید که این کار به این صورت کار نمی کند، اما آیا کسی که طراحی سایت شما را کپی کرده وب سایت شما را آسیب برساند محتوای تکراری چیست. قبل از شروع، اگر مطمئن نیستید که در طراحی سایت محتوای تکراری چیست، محتوای یا متن دقیقا یا به طور عمده در چند وب سایت یا چندین صفحه در یک وب سایت مشابه است. گوگل و سایر موتورهای جستجو به این موضوع نگاه می کنند، زیرا شما باید محتوای منحصر به فرد خود را که خودتان آن را نوشته اید، در حال توسعه یابید و نباید همان محتوایی را در چندین صفحه استفاده کنید. حالا به پست می رسیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد وقتی کسی طراحی سایت شما را کپی می کند.
تقلید بزرگترین شکل از طراحی سایت است، اما من باید اعتراف کنم من هیجان زده نشده است برای پیدا کردن وب سایت کپی شده است ... چند بار. از طراحی وب سایت در کشورهای دیگر به کل صفحات محتوا، مردم طراحی، گرافیک و محتوای ما را در قالب های مختلف سرقت می کنند. من حتی نمیتوانستم چشمانم را باور کنم وقتی متوجه شدم یک شرکت از سراسر جهان کل وب سایت ما را سرقت کرده است. آنها با استفاده از طراحی سایت دقیق صرفه جویی در تمام گرافیک و کد ما و استفاده از فتوشاپ برای تغییر زبان در چند دکمه استفاده کردند. همانطور که ناامید کننده است به این دلیل است که کسی کار سخت ما را دزدیده است، ممکن است عوارض دیگری نیز وجود داشته باشد که بالاتر و فراتر از آن بسیار آزار دهنده است. محتوا اصلی نمونه ای از صفحه خدمات طراحی سایت تجارت الکترونیک ما محتوای اصلی ما که کسی کپی کرده است محتوای کپی شده ازمحتوای وب سایت را کپی کنید چگونه محتوای تکراری را پیدا کنم.

طراحی سایت

رعایت الگوریتم ها در طراحی سایت

محتوای تکراری می تواند یک مسئله باشد و بسیار دشوار است که سایر طراحی سایت و طراحی وب سایت ها از کپی کردن کاری که انجام داده اید را متوقف کند. با استفاده از یک برنامه تکراری محتوا، ما متن مورد نظر خود را برای اینکه آیا وب سایت دیگری نیز در صفحه خود داریم، جستجو می کنیم. یکی دیگر از روش های آسان برای انجام این کار و رایگان این است که یک خط یا پاراگراف متن خود را درطراحی وب سایت نقل قول جستجو کند. به عنوان مثال این متن است که شما بررسی می کنید تا ببینید که وب سایت های دیگر سرقت شده اند. نتایج هر صفحه دیگر که متن دقیق آن را داشته باشد را نمایش می دهد. اگر دیگران کد شما را به سرقت برده اند، به این معنی است که ممکن است متوجه شود که محتوای شما منحصر به فرد نیست و ممکن است متوجه نشود که طراحی سایت را نوشتید. ما متوجه شدیم که به شدت تلاش می کند تا مشخص کند که محتوای منحصر به فرد متعلق به آن است و آنها متوجه شده اند که افراد محتوای را سرقت می کنند. وب سایت ما به عنوان مثال چندین بار ربوده شده است، اما تاثیرات عمده ای بر رتبه بندی ما نداشته است. هنوز چیزی برای تماشای ما و فعال بودن در همیشه با داشتن محتوای تکراری در طراحی سایت حذف شده است.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید