طراحی سایت


تیتر محتوای طراحی سایت خود را انتخاب نمایید

این محتوانویس حرفه ای برای طراحی سایت باید بتواند بفهمد که نوشتن چه قدر سخت نیست. با این حال، فکر کردن درباره آنچه که باید بنویسید، محتوای طراحی سایت کاملا متفاوت است. هنگام انتخاب نوع نوشتن شما به صورت منظم می توانید دو عامل را انتخاب کنید: چه کاری می توانید انجام دهید و چه کاری انجام می دهید؟

طراحی سایت

محتوا سئو فقرات طراحی سایت شما می باشد

آیا شما در نوشتن محتوای طراحی سایت کاراکترهای محتوای طراحی سایت دائمی عالی هستید یا شخصیتی هستید که شخصیتی غیر محتوای طراحی سایتی را تقریبا دومین نوع خود را می نویسد؟ آیا میخواهید به تحصیل، سرگرمی یا پول درآورید؟ صرف نظر از مسیری که انتخاب میکنید، نوشتن قطعا گامهای خاصی را دربر خواهد داشت؛ اولین قدم، ستون فقرات کار شما، پژوهش است. در حال حاضر، در حالی که درست است که پژوهش نقش مهمتری در نوشتن غیر محتوای طراحی سایتی دارد که در هنگام نوشتن محتوای طراحی سایت، اما برای نویسندگان محتوای طراحی سایت نویسی مهم است که ارزش تحقیق را درک کنند، مخصوصا وقتی که به دنبال یافتن منابع است عناصر محتوای طراحی سایت خود را بنویسید.

طراحی سایت

آنالیزی از محتوای موجود در طراحی سایت رقبای خود نمایید

این بخش که در آن شما جمع آوری اطلاعات به اندازه شما می توانید. هنگام انجام تحقیقات اولیه، نیازی به صرف وقت زیادی در خواندن و تجزیه و تحلیل مطالعات، مقالات، کتاب ها و حتی فیلم ها ندارید. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که آنها را پیدا کنید و بعدا آنها را کامپایل کنید.
البته بخش اول تحقیق، دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید در مورد آن بنویسید. شما می خواهید یک تیتر محتوای طراحی سایت را در نظر بگیرید که می توانید برای ساعت ها تا انتهای آن صحبت کنید - ترجیحا چیزی که شما در مورد آن علاقه مند هستید. مطمئن شوید که تیتر محتوای طراحی سایتی است که شما درک خوبی دارید، در غیر اینصورت، شما می توانید قطعاتی را پر کنید و خوانندگان شما قطعا متوجه خواهند شد.
بهترین راه شناسایی که تیتر محتوای طراحی سایت می تواند به خوبی با شما کار کند، حداقل 10 مورد از منافع شما را تعیین می کند. سپس برای هر منافع، به عنوان شما می توانید تیتر محتوای طراحی سایت های زیر را به عنوان تیتر محتوای طراحی سایتی که شما به شدت با تیتر محتوای طراحی سایت خود مرتبط است.پس از انجام این کار، تیتر محتوای طراحی سایتی را انتخاب کنید که بیشتر تیتر محتوای طراحی سایتات زیر را داشته باشد - این تیتر محتوای طراحی سایت طلایی شماست.

به دنبال تیترهای جدید و موضوعات جدید در طراحی سایت خود باشید

تحقیق فقط به معنای جمع آوری واقعیت ها نیست. همچنین به این معنی است که دقیقا چگونگی نوشتن قطعه خود را تعیین کنید تا آن را منحصر به فرد و ارزشمند بدست آورید. به عنوان مثال، اگر شما علاقه مند به نوشتن درباره پول هستید، فقط به عنوان یک تیتر محتوای طراحی سایت عمومی توجه نکنید؛ بروید عمیق تر، پیدا کردن یک زیر مجموعه یا یک میکروفون، به طوری که کتاب شما می تواند لیزر متمرکز شده است. اگر طرز تفکر اصلی پول است، پس آن میکرونیکها (یا زیرنشاهای) مالیات شخصی، سرمایه گذاری، و غیره هستند. چرا درباره مالی یا سرمایه شخصی نمی نوشتید؟

موضوعات جدید در زمینه طراحی سایت خود را پیدا نمایید

بخش بعدی تحقیق صرف جمع آوری مطالب زیادی است. بسیار مهم است که شما تحقیق مناسب انجام دهید، از اشتباهات اجتناب کنید و اطمینان حاصل کنید که تمام جزئیات کوچک و کوچک که ممکن است یک کتاب یا مقاله خوب را خراب کنند و یا نابود شوند.جمع آوری داده ها ممکن است از حقایق و اطلاعات مربوط به تیتر محتوای طراحی سایت مورد نظر شما به آثار منتشر شده در مورد تیتر محتوای طراحی سایتات مشابه یا مرتبط با شما باشد. توجه داشته باشید، با این حال، این مرحله به ساخت خورشید شباهت دارد. به سادگی همه چیز را به گلدان بسپارید بدون آنکه فقط خواندن و تجزیه و تحلیل سختی انجام دهید.همه چیزهایی که شما باید انجام دهید، از طریق منابع خود و یافتن منابع بالقوه است؛ عناوین و زیرمجموعه ها را بخوانید، شاید حتی مقدمه و نتیجه گیری، و فقط آنها را در پایگاه داده موقت خود پرتاب کنید اگر مواد به نظر می رسد مناسب است.

طراحی سایت

از گوگل برای شناسایی تیترهای جدید برای طراحی سایت خود کمک گیرید

در تصمیم گیری در مورد نوع مواد "مناسب" چک کردن کتاب هایی شبیه به تیتر محتوای طراحی سایت شما می خواهید در مورد نوشتن. از طریق جدول محتویات خود نگاه کنید تا ایده کلی درباره آنچه که بر روی آن تأکید شده است، بدست آورید. یادداشت ها را یادداشت کنید و در مورد آنچه که همه این کتاب ها در مورد محتوا به اشتراک بگذارید، تعریف کنید و همچنین آنچه را که هر یک از این کتاب ها را منحصر به فرد می سازد تعیین کنید. اگر این به نظر می رسد کار زیادی انجام دهید، در اینجا چند ابزار برای کمک به شما در این مرحله وجود دارد. Google Scholar - اگر تیتر محتوای طراحی سایت شما نیاز به نتایج جستجوی دانشگاهی داشته باشد، از Google Scholar استفاده کنید. شما مطالعات، کتاب ها، مقالات، مجلات و موارد مشابه را مشاهده خواهید کرد. اپراتورهای جستجوی گوگل - هنگام استفاده از گوگل، به شما این امکان را می دهد تا بسیاری از اپراتورهای آن را یاد بگیرند تا بتوانید نتایج خاصی کسب کنید. در اینجا چیزی است که میتوانید با جستجوی Google انجام دهید. YouTube - ویدیوها همچنین یک منبع عالی برای مواد مفید مانند چگونگی استفاده از آن هستند. شما ممکن است قادر به پیدا کردن چشم انداز تازه در تیتر محتوای طراحی سایتات پس از آن که ارائه شده است تغییر کرده است.
بلافاصله به تحقیق در مورد استفاده از وبلاگ ها بروید، زیرا شما ممکن است خود را به شدت به تکیه بر آنها متعهد شوید. فقط زمانی که در حال حاضر یک طرح خاص (اما نه اجباری) در ذهن داشته باشید، فقط برای وبلاگهای مربوطه کلیک کنید. بررسی Alltop، کاتالوگ وبلاگ و البته Reddit برای منجر. پست هایی را که نزدیک به تیتر محتوای طراحی سایت اصلی شما هستند، پیدا کنید و تعیین کنید که آیا آنها به اندازه کافی ارزشمند به عنوان مواد پژوهشی استفاده می کنند.
بازخورد خوب از بازخورد بد را جدا کنید. بررسی کنید که خوانندگان مجبور بودند در بخش نظرات بگویند و نحوه فیلتر کردن خوب از بد را یاد بگیرند. طبقه بندی این ها به عنوان کارهای شما انجام می شود و در هنگام نوشتن کتاب یا مقاله به کار نمی رود. یک کپی از هر چیزی که مربوط به تیتر محتوای طراحی سایت شماست، از جمله لینک (ها) (این تحقیق است، شما مجبور به بازدید از منابع خود را زیاد)، آنها را در همان نقطه جمع آوری و آن را نیمه سازماندهی - اساسا می دانیم که در آن شما می تواند چیزی را که در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا کرده است پیدا کند. هنگامی که همه چیز را کامپایل کرده اید، در مورد تیتر محتوای طراحی سایت خواندن وجود دارد، سپس با توجه به ارتباطات خود را تنظیم کنید.
پس از این مرحله، اساسا فقط خواندن و خواندن و خواندن بیشتر است، قبل از اینکه روند تزیین همه چیز را با هم هماهنگ کنید و همه چیز را نادیده بگیرید. از طرح اولیه ای که قبلا ایجاد کرده اید، به شما در مورد چگونگی تمرکز و نوشتن کمک می کند. می ترسید که بیش از اندازه (یا زمان کمتری) تحقیق کنید؟ بیش از حد بر آن تأکید نکنید. به عنوان یک حقیقت، شما می توانید تحقیق خود را تنها در یک روز کامل و شروع به نوشتن بعدی.
همه چیز را تجزیه و تحلیل کنید. قسمت های غیر مرتبط و چیزهای بد را حذف کنید. با آنچه بر روی میزتان باقی مانده کار کنید. سپس، شروع به ارزیابی کلیه سرنخ هایی نظیر چگونگی تماشای خصوصی روی تلویزیون ها انجام دهید. آنها تمام برداشت های روزنامه، عکس مظنون، نقشه ها و سایر اشکال شواهد را می گیرند و همه آن ها را روی یک تخته یا دیوار یا جدول به نظر می رسد.پس از از بین بردن غرایز، طرح نهایی خود را با تقسیم هر بخش با استفاده از سرفصل های خود طرح بندی کنید. حتما توجه داشته باشید که چه چیزی برای خوانندگان کار کرده است و سعی کنید همان "رعد و برق" را در بطری ظاهری خودتان بگیرید.
اطلاعات مربوط به گروه بندی توسط مرتبط بودن نیز در هنگام نوشتن به شما کمک خواهد کرد. هنگامی که پاراگراف های شما می توانند ارتباط برقرار کنند و جریان هماهنگ در ساختار شما برقرار شود، نوشتن بسیار آسان خواهد بود. شما در حال حاضر بر اساس تحقیقات اولیه خود، همه چیزهایی را دارید که نیاز دارید. شما فقط باید از آنها استفاده کنید - آنها را برای شما کار کنید.
توجه داشته باشید که در حالی که دیگران ترجیح می دهند به تحقیق، خواندن و سپس نوشتن، و سپس تحقیق دوباره، که فقط کثیف است. ذهن شما دور از نوشتن است. اما با تحقیق همه چیز اول (به عنوان خوانده شده: کامپایل تمام داده های مربوطه) سپس همه چیز را بعد از خواندن (و حذف قطعات ناخواسته)، شما می توانید بر روی نوشته خود تمرکز کنید. نتیجه گیری های شما بر روی داده های تحقیق شما، به عنوان مثال مواردی است که می توانید از خودتان دفاع کنید، در صورتی که سوالات در مورد اعتبارات نتیجه گیری شما مطرح شود. یاد بگیرید برای انجام قضاوت خوب و در نظر گرفتن هر دو طرف سکه قبل از انتخاب آنچه که در نوشتن خود را شامل شود. یک نظر که محبوب است همیشه درست نیست. به خاطر داشته باشید: فقط مواردی را که می توانید با منابع معتبر تهیه کنید را بنویسید. در صورت شک نکنید.

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید