طراحی سایت


جستجو صوتی گوگل در سئو طراحی سایت

علیرغم این که صفحه نمایش گوشی های هوشمند بزرگتر و بزرگتر می شوند، به زودی انقضا خواهند یافت؟ درست نیست، اما تا سال 2020 یک جلسه در 3 جلسه مرور وب بدون صفحه نمایش داده خواهد شد. تکنولوژی پشت این پیش بینی تلپاتی نیست؛ جستجوی صوتی است چرا باید در مورد جستجوی صوتی در سال 2018 مراقب باشید؟

طراحی سایت

امار جستجو صوتی گوگل در سئو طراحی سایت

یک مطالعه Accenture 2017 نشان داد که 46 درصد از صاحبان گوشی های هوشمند در ایالات متحده از دستیارهای دیجیتالی دارای صدا فعال مانند Siri استفاده می کنند. همانند بسیاری از پیشرفت های تکنولوژیکی، پذیرش با نسل جوان تر است. 84 درصد از افراد 14 تا 17 ساله در حال استفاده یا علاقه مند به استفاده از دستیارهای صوتی هستند، در حالیکه این تعداد برای افرادی که 55 سال و بالاتر هستند، به 50 درصد می رسد.
دقت جستجو صوتی نیز در حال افزایش است. از ماه مه سال 2017، فناوری تشخیص صدای گوگل 95٪ کلمه دقت را برای زبان انگلیسی داشت. این نشان دهنده بهبودی 20 درصدی از سال 2013 است و بدین معنی است که تکنولوژی یادگیری ماشین تقریبا همانند انسان است.

طراحی سایت

دلیل تفاوت جستجو صوتی گوگل در سئو طراحی سایت

قبل از اینکه آنها را کاملا درک کنید، تقریبا غیرممکن است که برای تغییرات برنامه ریزی کنید. بنابراین قبل از اینکه ما روش های آماده سازی برای جستجوی صوتی در سال 2018 را کشف کنیم، ابتدا باید مشخص کنیم که چه چیزی باعث جستجوی صوتی متفاوت است. احتمالا، پاسخ های شما در دو سناریو متفاوت هستند. این تمرین، چندین تفاوت اصلی بین جستجو تایپ شده و صدا را برجسته می کند، اما این دو شیوه متفاوت هستند؟

ویژگی های جستجو صوتی گوگل در سئو طراحی سایت

یک صفحه پرسش و پاسخ به عنوان یک صفحه فرود برای کاربران جستجوی صحیح عمل می کند، بنابراین مطمئن شوید که آن را مانند یک عمل می کند. هدف اولیه آن اطلاع رسانی به خواننده است، اما شما هنوز هم باید آن را بهینه سازی کنید تا مشتریان بالقوه را به سایر منابع مرتبط یا کانال های فروش هدایت کند. شما همچنین باید مطمئن شوید که صفحه پرسش و پاسخ شما یک صفحه واقعی در سایت شما است و نه یک منبع PDF یا قابل دانلود. این کار باعث می شود که گوگل بتواند به درستی صفحه را بخواند، که شانس شما را برای مشتریان آینده پیدا خواهد کرد.
بهینه سازی برای جستجوی محلی یک عامل حیاتی در استراتژی جستجوی صوتی شماست. اولین قدم برای آماده شدن برای اصطلاحات جستجوی صوتی محلی این است که لیست کسب و کار شما را در همه سایتهای مرتبط ثبت کنید. تأییدیه اینکه مالک کسب و کار شما در وبسایتهایی غیر از خودتان است، اطمینان میدهد که اطلاعات شما بهروزرسانی شده است. هدف در ادعای کسب و کار شما این است که اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کسب و کار و مخاطب بدون توجه به جایی که مشتریان بالقوه آن را پیدا می کنند، سازگار باشند.

جستجو صوتی گوگل در سئو طراحی سایت طولانی ترمی باشند

هنگامی که ما به طور طبیعی صحبت می کنیم، در مقایسه با بهره گیری از صفحه کلید کوچک ما، نمایش داده شده و بیانیه های ما طولانی تر است.
قطعه های غنی در حق خود مفید هستند، اما محتویات نخبه محتلف می تواند به سطح بالا برسد و به عنوان "قطعه های برجسته" تبدیل شود. هنگامی که Google قطعه غنی را به عنوان بالاترین کیفیت و مربوط به یک درخواست جستجو انتخاب می کند، صفحه به آنچه که "موقعیت" صفر "و بالاتر از حتی موقعیت شماره یک برجسته است. علاوه بر این، این ویژگی ویژگی های عملا تمام صفحه نمایش املاک و مستغلات زمانی که یک کاربر در تلفن همراه است. آنچه که بیشتر مربوط به موضوع جستجوی صوتی است، این است که گوگل با توجه به افرادی که جستجوی صوتی را انجام داده است، صداهای برجسته را بخواند.
فقط به این دلیل که تکنولوژی جستجوی جدید در شهر وجود ندارد، به این معنا نیست که شما باید هر تاکتیکی که تا این لحظه استفاده کرده اید را بیرون بکشید. اطلاعات همچون برچسب ها و توصیف های عنوان هنوز باید مورد استفاده قرار گیرند، اما آنها باید یک متن مکالمه ای بیشتر برای جستجوی صوتی داشته باشند.
راه دیگری برای بهبود جستجوگرها برای جستجو صوتی با ایجاد توصیف متا است که شروع به پاسخ به سوال کاربر جستجو می کند. این به لحاظ مکالمه جستجوی صوتی صحبت می کند و همچنین قصد دارد فردی زمانی که از صدای خود برای پرسیدن سوال استفاده می کند را در نظر بگیرد. در حالی که جستجوی صوتی و جلسات طراحی سایت کم صفحه نمایش در حال افزایش است و راههایی وجود دارد که می توانید برای این تغییرات آماده باشید، وقت آن رسیده که دیگر فرمت های جستجو یا بهترین شیوه ها را رها کنید. قبل از شروع به ایجاد یک استراتژی برای جستجوی صوتی در سال جاری، باید اطمینان حاصل کنید که همه چیزهایی را که می توانید انجام دهید، برای بهبود امتیاز سرعت صفحه Google خودتان انجام دهید.

جستجو صوتی گوگل در سئو طراحی سایت محلی می باشد

عبارتهای جستجوی صوتی شامل کلمات سوالات به جملات کامل می شوند. در مثال جستجو برای پنجمین رییس جمهور، پرس و جو پرسش و پاسخ جستجوی صوتی "چه کسی رییس جمهور پنجم ایالات متحده بود؟" حالا که شما یک لیست از کلمات کلیدی طولانی را نشان می دهد که سوالات مشتریان شما را می دانند برای دانستن پاسخ ها، آنها را به کار! صفحه پرسش و پاسخ کاملا برای جستجوی صوتی مناسب است، زیرا سوالات و پاسخهای کامل را دارد.
راه دیگری برای بهینه سازی وب سایت شما برای جستجوی صدای محلی با ترکیب کلمات کلیدی مرتبط با محله شما است. از کلمات کلیدی و عباراتی استفاده کنید که نه تنها شهرت را شرح می دهند، بلکه همسایه ای که در آن هستید، و نشانه ها یا مؤسسات که در آن نزدیکی هستند. از جمله "نزدیک من" در برچسب های عنوان شما، پیوندهای داخلی و متن لنگر استراتژی دیگری برای فکر کردن به محلی است. علاوه بر دانستن مکان شما، جستجوگرهای صوتی نیز می خواهند ساعت های کاری خود را بشناسند. علاقه به جستجو در عبارت "باز کردن در حال حاضر" در دو سال گذشته سه برابر شده است.
شما احتمالا همیشه هدف خود را برای ارسال محتوای وب خود به بالای نتایج Google، اما نتایج غنی ارتباط با اطلاعات خود را حتی ساده تر برای کاربران جستجوی صوتی. نتایج غنی برای انواع مختلف محتوا، از دستورالعمل ها تا بررسی ها به لیست های محلی در دسترس هستند، و هر زمانی که یک کاربر برای یک اصطلاح مرتبط جستجو می کند، کمی متفاوت به نظر می رسد. با این وجود همه آنها توجه بیشتری به اطلاعات شما می کنند و کاربر را بیشتر درباره اینکه چه چیزی در سایت شما دروغ است، ارائه می دهد.

جستجو صوتی گوگل در سئو طراحی سایت سریعتر می باشد

این استراتژی شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد، اما باید مراقب آن باشیم. به طور معمول سریعتر و آسانتر است که سوالی را مطرح کنید تا آن را تایپ کنید، به این معنی که برای کاربران جذاب است. همچنین ایمن تر از آن است که هیچ کس نباید پیامک و رانندگی را داشته باشد. KPCB همه اینها را با تحقیق زیر حمایت می کند، که نشان می دهد 30 درصد از مردم از جستجوی صوتی استفاده می کنند، زیرا می توانند سریعتر نتایج را دریافت کنند. همچنین نشان می دهد که بیش از نیمی از کاربران جستجوی صوتی، هنگام استفاده از فناوری در خارج از منزل، از فناوری استفاده می کنند.
در اینجا 5 راه برای آماده سازی جستجوی صوتی در سال 2018 وجود دارد. با توجه به تفاوت بین جستجو تایپ شده و جستجوی صوتی، وقت آن است که به روش هایی برای آماده شدن برای جستجوی صوتی نگاه کنید. در جستجو صوتی گوگل برای سئو طراحی سایت کلید واژه های بیشتری را بگذارید از آنجایی که ما می دانیم که جستجوی صوتی جستجوگرها طولانی تر از نسخه تایپ شده است، منطقی است که کلمات کلیدی نیز باید بیشتر باشد. به جای تمرکز بر کلمات کلیدی یک یا دو کلمه، باید از عبارات و سوالات بلند استفاده کنید.
یکی از ابزارهایی که برای الهام گرفتن از پرسش استفاده می شود پاسخ عمومی است. فقط یک کلمه کلیدی مربوط به کسب و کار خود را، از قبیل طراحی وب، و پاسخ دادن به نمایشهای عمومی که جستجوهای خود را از Google و Bing پیشنهاد کرده اید، وارد کنید. عبارات با کلمه سوال دسته بندی می شوند، یکی دیگر از ویژگی های مهم برای آماده شدن برای جستجوی صوتی است و یک طلسم بینش است.
علاوه بر استفاده از ابزارهایی نظیر پاسخ عمومی، با کسانی که در اطراف شما هستند برای الهام کلمات کلیدی طولانی صحبت کنید. از مشتریان خود بپرسید چه سؤالی دارید یا اینکه آنها از شما بوده یا از تیم پشتیبانی پشتیبانی مشتریان پرسیدن چه مسائلی رایج هستند.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید