طراحی سایت


طراحی سایت استارتاپ

حضور موثر در اینترنت و داشتن طراحی سایت ، یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای خارج کردن تجارت و صنعت از حالت قدیمی و سنتی و پیشرفت به جلو می باشد. به صاحبان مشاغل و کارفرمایان پیشنهاد می شود تا برای رشد و بهبود روند موفقیت خود هرچه سریعتر نسبت به داشتن طراحی سایت اقدام نمایند زیرا با ورود به دنیای اینترنت کسب و کار، نحوه ی بازاریابی، جذب مشتری، ارتباط موثر و معرفی کالاها و... تحت ثاثیر قرار گرفته و روند مثبتی را در پیش می گیرند. با حضور مثبت در فضاهای مجازی و اینترنتی و داشتن طراحی سایت یکی از موثرترین راه ها برای معرفی خدمات و محصولات در کشورهای مختلف می باشد.

طراحی سایت

ویژگی ها در طراحی سایت استارتاپ

1. طراحی سایت های استارتاپ باید به خوبی قابلیت معرفی کارخانه و صنایع را داشته باشد و از قدرت بالایی برخوردار باشد و همچنین طراحی سایت استارتاپ باید به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی پیاده سازی شود تا باعث افزایش بازدید کنندگان وب سایت شود و در نهایت افزایش فروش را به همراه داشته باشد.
2. طراحی سایت های استارتاپ باید قابلیت چند زبانه شدن را داشته باشند زیرا وب سایت های استارتاپ ممکن است از سراسر ایران مشتری داشته باشند و کسب و کارهای استارتاپ ممکن است نیازمند به معرفی شدن در کشورهای دیگر را نیز داشته باشند، در صورتی که کارفرما درخواست کند طراحی سایت استارتاپ برای او به صورت چند زبانه پیاده سازی می شود.
3. وب سایت های استارتاپ باید به صورت داینامیک پیاده سازی شوند تا مدیریت و کاربردی ساده و آسان داشته باشد و همچنین مورد پسند کاربران قرار گیرند. داشتن پنل های مدیریتی اختصاصی روش بسیار خوبی برای مدیریت کاربردی وب سایت می باشد. وب سایت های اختصاصی با بهره گیری از قالب ها و طرح های اختصاصی باید توانایی داشته باشد تا تجارت و کسب و کار را از حالت سنتی خارج کرده و به صورت بین المللی به بازارهای جهانی معرفی کند.

طراحی سایت

امکانات در طراحی سایت استارتاپ

• معرفی کارخانه ، خدمات و محصولات از طریق طراحی سایت استارتاپ
• شرح توضیحاتی در رابطه با محصولات از طریق طراحی سایت استارتاپ
• امکان ایجاد فروش آنلاین و فروشگاه اینترنتی از طریق طراحی سایت استارتاپ
• امکان راه اندازی سیستم نظر سنجی در طراحی سایت استارتاپ
• امکان ارسال ایمیل بصورت یکجا از طریق طراحی سایت استارتاپ
• دسته بندی و طبقه بندی محصولات و خدمات در طراحی سایت استارتاپ
• قراردادن کاتالوگ انواع محصولات در طراحی سایت استارتاپ
• ایجاد خدمات پشتیبانی برای مشتری های سایت از طریق طراحی سایت استارتاپ
• امکان ایجاد پنل های پیامکی به صورت رایگان از طریق طراحی سایت استارتاپ

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید