طراحی سایت


طراحی سایت استخر بانوان


امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی اکثریت جامعه به دنبال راهی برای دستیابی به نیازها و خواسته های خود از طریق طراحی سایت های اینترتی می باشند . طراحی سایت برای تمامی مشاغل راهی مناسب برای معرفی هر چی بیشتر و کاربردی تر کسب و کارشان می باشد، زیرا علاوه بر معرفی و تبلیغ برای کسب و کارشان ، پلی ارتباطی میان آنها و مشتریان و مخاطبانشان می باشد. از طرف دیگر کاربرانی که به دنبال کالا و یا خدمات خاصی می باشند می توانند از طریق طراحی سایت های موجود در اینترنت تنها با جستجوی کلمه ی مورد نظرشان به نیاز و خواسته ی خود برسند.

طراحی سایت

طراحی سایت اختصاصی استخر بانوان


به طور مثال در طراحی سایت استخر بانوان ، علاوه بر اینکه از امکانات ،خدمات و قیمت و روز و ساعت سانس های آزاد و کلاس های آموزشی اطلاع رسانی می شود ، امکان ثبت نام و رزرو آنلاین نیز وجود دارد و کاربران با پرداخت آنلاین در طراحی سایت می توانند بلیط خود را از قبل تهیه نمایند .همچین در طراحی سایت استخر بانوان گالری عکس های استخر نیز قرارداده شده است تا کاربران با فضای داخل استخر بیشتر آشنا بشوند.همچنین می توان با ارسال پیامک و ایمیل به اعضای طراحی سایت ، آنها را از تخفیفات استخر با خبر کرد.

طراحی سایت

به طور کلی از مزایا و امکانات طراحی سایت استخر بانوان به موارد زیر می توان اشاره نمود :


• معرفی استخر ، امکانات ، خدمات در طراحی سایت استخر بانوان
• نمایش گالری عکس های داخل استخر در طراحی سایت استخر بانوان
• نمایش جدول سانس های استخر به همراه توضیحات و قیمت در طراحی سایت استخر بانوان
• امکان رزرو بلیط و پرداخت آنلاین در طراحی سایت استخر بانوان
• نمایش کلاس های آموزشی شنا به همراه توضیحات و امکان پرداخت آنلاین در طراحی سایت استخر بانوان
• ارسال پیامک و ایمیل به اعضای سایت برای اطلاع رسانی از تغییر سانس ها و تخفیفات در طراحی سایت استخر بانوان
• نمایش آدرس ، شماره تماس بر روی گوگل مپ در طراحی سایت استخر بانوان

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید