طراحی سایت


طراحی سایت تخفیف

خریداران و مشتری هایی که همواره به دنبال خریدن کالاهای ارزان چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری و آنلاین هستند، این افراد ممکن است فرصت و وقت کافی را برای بازدید از همه ی مغازه ها نداشته باشند، اما از طریق اینترنت و فضای مجازی این افراد قدرت انتخاب بالاتری خواهند داشت بدون اینکه نیازمند به صرف هزینه های بالا و رفت و آمد باشند. این افراد اگر از وب سایتی خوششان بیاید به جستجو در آن می پردازند و بر عکس اگر از وب سایت استقبال نکنند می توانند آن را ترک کنند. بنابراین اگر هر کالایی شامل تخفیف باشد قادر به جذب کاربران بسیار زیادی خواهد بود و اعتماد مشتری ها را نسبت به طراحی سایت بیشتر خواهد کرد.
به دلیل این استقبال زیاد چند سالی است که افراد اقدام به پیاده سازی طراحی سایت های تخفیف کرده اند و کاربران آنلاین نیز از این وب سایت ها با اطمینان خرید های خود را انجام می دهند. این وب سایت ها با صاحبان مشاغل و کسب و کار قرار داد می بندد و در صورتی که مشتری ها از محصولات با تخفیف آن ها خریداری کنند پورسانتی از طرف صاحب محصول به مدیر وب سایت پرداخت می شود.

طراحی سایت

خدمات در طراحی سایت تخفیف

تنوع بالای کالاها و خدمات در این وب سایت ها بسیار بالا می باشد و نظر همه یکاربران اینترنتی را به خو جذب می نماید. دادن کوپن های تخفیف به کاربران برای آن ها جالب بوده و آن ها را به خرید بیشتر استقابل می نماید. هرچه تنوع کالایی بالاتری داشته باشید گوگل شما را در نتایج جستجو در رتبه های نخست قرار خواهد داد و به همین دلیل این موضوع مهم باعث جذب کاربران بسیار زیادی به وب سایتتان خواهد شد.
با طراحی سیستمی برای جستجو درون وب سایت دسترسی کاربران به محصولات تخفیفی را افزایش خواهیم داد و آن ها قادر خواهند بود تا محصولات مورد نظر خود را راحت تر پیدا کنند و به دلیل اینکه به راحتی می توانند به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند بنابراین استقبال بالایی از وب سایت خواهند داشت. کلام آخر این است که اگر به دنبال آینده ای روشن می باشید و قصد فعالیت در عرصه ی اینترنت را دارید می توانید اقدام به داشتن وب سایت تخفیف نمایید.

طراحی سایت

ویژگی ها در طراحی سایت تخفیف

• امکان دسته بندی گروه ها و کالاها در طراحی سایت تخفیف
• امکان تعریف پلن های مختلف تخفیف برای کاربران از طریق طراحی سایت تخفیف
• امکان معرفی محصولات به دوستان و دعوت از دوستان برای عضو شدن در طراحی سایت تخفیف
• امکان امتیاز دهی به کاربران و تبدیل امتیاز کاربران به پول برای خرید از طراحی سایت تخفیف
• دادن کوپن تخفیف برای ایجاد انگیزه بیشتر کاربران برای خریدهای بیشتر از طریق طراحی سایت تخفیف

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید