طراحی سایت


طراحی سایت جشنواره

امروزه طراحی سایت جشنواره، برای اطلاع رسانی و آگاهی مردم از زمان و چگونگی برگزاری مراسم و جشنواره ها و البته بهترین و تاثیرگذار ترین راه برای ااشتراک گذاری اخبار و رویداد های روز دنیا می باشد. در طراحی سایت جشنواره باید صفحه ای را برای ثبت نام آنلاین کاربران و بازدید کنندگان در نظر گرفت تا بعد از عضویت رایگان قادر به ارسال آثار مربوط به جشنواره باشند تا از این طریق بتوانند آثار را در وب سایت خود قرار دهید. همچنین در طراحی سایت جشنواره باید صفحه ای طراحی شود تا از طریق آن بتوان به معرفی رویداد ها و توضیحاتی پیرامون جشنواره ها پرداخته شود.
صفحه ای به نام جدید ترین خبر ها پیاده سازی شود تا در آن ها رویداد های جدید، جدید ترین مقالات ، اطلاعیه ها و گزارشات و پوسترها قرار داده شود این صفحات قادر به جذب کاربران و بازدید کنندگان بسیار زیادی به وب سایت خواهند بود. متناسب با نوع و موضوع جشنواره موضوعاتی مثل ارتباط با ما، تالر گفتمان و نظرسنجی، گالری های چندرسانه ای و مولتی مدیا از مهم ترین صفحاتی هستند که می توان آن ها را در طراحی سایت جشنواره قرار داد.

طراحی سایت

ویژگی های مهم در طراحی سایت جشنواره

• طراحی صفحه ی درباره ما برای بیان سابقه ی کاری و تجربه ها در طراحی سایت جشنواره
• طراحی صفحه ای برای عضویت رایگان و ثبت نام آنلاین در طراحی سایت جشنواره
• طراحی صفحه ای برای درج جدید ترین اخبار و اطلاعیه و گزارش و مقالات مرتبط در طراحی سایت جشنواره
• طراحی صفحه ای برای پرسش و پاسخ و نظر سنجی در طراحی سایت جشنواره
• پیاده سازی گالری و اسلاید تصاویر در طراحی سایت جشنواره
• طراحی صفحه ی ارتباط با ما در طراحی سایت جشنواره
• طراحی صفحه ی تماس با ما در طراحی سایت جشنواره

طراحی سایت

قیمت و تعرفه ی طراحی سایت جشنواره

برای طراحی سایت نمی توان قیمت و ثابت و مشخصی را تعیین نمود زیرا قیمت ها متناسب با قابلیت هایی که بر روی وب سایت ها پیاده سازی می شوند مشخص می شود لذا هر چه بر روی یک وب سایت قابلیت های بیشتری پیاده سازی شود و وب سایت پیشرفته تر و اختصاصی تر باشد بنابراین در افزایش قیمت وب سایت تاثیر گذار خواهد بود، مثلا قابلیت هایی مثل سئو سایت و ریسپانسیو بودن وب سایت از آن دسته از قابلیت هایی می باشد که در افزایش قیمت وب سایت تاثیر گذاری بسیار زیادی را دارد.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید