طراحی سایت


طراحی سایت جواهرات

امروزه با گسترش تکنولوژی و استفاده روز افزون جامعه از سایت های اینترنتی، طراحی سایت برای تمامی مشاغل، امری ضروری به نظر می رسد. زیرا بهترین روش برای معرفی تمامی کالاها، خدمات و امکانات بدون محدودیت در تعداد تصاویر و مطالب می باشد و همچنین ویترینی شبانه روزی برای هر شغلی می باشد، برای این منظور در طراحی سایت ، شما تمامی اطلاعات و مطالبی را که برای معرفی حرفه ی خود نیاز دارید جمع آوری می نمایید تا تیم حرفه ای طراحی سایت به بهترین نحو ممکن آنها را با گرافیک، طراحی زیبا و با دسترسی آسان، در کنار هم چیند.

طراحی سایت

طراحی سایت تخصصی جواهرات

به طور مثال شما ممکن است صاحب جواهرفروشی باشید ، روزانه تعداد محدودی از افراد با گذر از کنار مغازه ی شما به داخل آمده و خرید می نمایند، شما با طراحی سایت جواهرات می توانید ویترینی شبانه روزی برای تعداد بسیار بیشتری از افراد داشته باشید. شما می توانید تصاویر هر کدام از جواهرات موجود در مغازه ی خود را در درون طراحی سایت با ذکر قیمت و مشخصات قرار دهید. همچنین مشتری های شما می توانند از طریق طراحی سایت و بدون مراجعه حضوری با پرداخت آنلاین، جواهر مورد نظر خود را درب منزل دریافت نمایند. همچنین سفارشات مخصوص خود که شامل طراحی و ساخت جواهری خاص می باشد، از طریق سایت می توانند انجام دهند.

طراحی سایت

مهم ترین امکانات و خدمات قابل ارائه در طراحی سایت جواهرات عبارتند از:

• بخش معرفی مغازه، سابقه ی کار و خدمات و امکانات در طراحی سایت جواهرات
• بخش دسته بندی جواهرات بر حسب نوع، جنس و قیمت ر طراحی سایت جواهرات
• بخش نمایش تصویر هر کدام از جواهرات با ذکر قیمت و مشخصات ر طراحی سایت جواهرات
• بخش سفارشات در طراحی سایت جواهرات
• بخش پشتیبانی و مشاوره ی گیش ار فروش و خدمات پس از فروش ر طراحی سایت جواهرات
• بخش پرداخت آنلاین و خرید غیر حضوری ر طراحی سایت جواهرات
• بخش نمایش آدرس،شماره تماس و سایر اطلاعات بر روی گوگل مپ ر طراحی سایت جواهرات

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید