طراحی سایت


طراحی سایت رستوران

طراحی سایت رستوران، فست فود و کافی شاپ از طریق طراحی سایت می تواند خیلی زود به شهرت برسد و کاربران و بازدید کنندگان بسیار زیادی را به خود جذب نماید و خود را بر سر زبان ها بیاندازد، یکی از بهترین مزایای طراحی سایت رستوران امکان سفارش آنلاین غذا از وب سایت می باشد.

طراحی سایت

گرافیک در طراحی سایت رستوران

همانطور که برای انتخاب یک رستوران و سرو غذا در ابتدا به ظاهر رستوران توجه می کنید و در صورتی که ظاهر دلنشینی داشته باشد از آن استقبال می کنید و وارد آن می شوید، وب سایت های رستوران نیز چنین است برای ثبت سفارش آنلاین به هر وب سایتی که وارد می شوید ابتدا به ظاهر آن توجه می کنید و اگر ظاهر آن بتواند نظر شما را به خود جلب کند اقدام به ثبت سفارش می نمایید بنابراین به هنگام اقدام برای طراحی سایت ظاهر وب سایت خود توجه زیادی داشته باشید.

طراحی سایت

ویژگی های مهم در طراحی سایت رستوران

صفحه درباره ما در طراحی سایت رستوران

معرفی رستوران و تاریخچه ی آن و همچنین درج انواع استاندارد ها و گواهینامه ها در وب سایت رستوران، توضیح درباره همه ی سیستم های صوتی و تصویری، سرمایشی و گرمایشی در وب سایت و همچنین معرفی کارکنان و آشپزهای رستوران و مدیریت رستوران به طور کامل به همراه سابقه کاری آن ها در طراحی سایت لازم و ضروری می باشد

صفحه منو در طراحی سایت رستوران

لیست انواع غذاها ، پیش غذا و دسر و نوشیدنی های موجود در رستوران به همراه تصاویری با کیفیت از آنها باید در وب سایت قرار گیرد تا کاربران و مشتریان با استفاده از تصاویر بهترین انتخاب را داشته باشند.

گالری تصاویر در طراحی سایت رستوران

قرار دادن عکس های با کفیت از قسمت های مختلف رستوران، از سالن اصلی، آشچزخانه، نحوه ی چگونگی طبخ و سرو غذا، عکس هایی از آشپزها و کارکنان، درج عکس هایی از مراسم ها و مهمانی های انجام شده در رستوران اعتماد و اطمینان بیشتری را در کاربران ایجاد می نماید و برای صاحبان وب سایت کارساز خواهد بود.

صفحه بهترین ها در طراحی سایت رستوران

این بخش از وب سایت متناسب با سلیقه ی مدیر وب سایت می توانید بخش های خاص و متفاوتی اختصاص دهید، مثلا می توانید بهترین و ارزان ترین غذاها از دید مشتری ها را در این بخش از وب سایت قرار دهید و توضیحات کوتاه و مختصری را در رابطه با هرکدام مطرح کنید.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید