طراحی سایت


طراحی سایت مراکز نگهداری سالمندان

مراکز نگهداری سالمندان همانند سایرفضاهای اجتماعی نیازمند به طراحی سایت می باشد. سایتی که در آن خود سالمندان مرکز نیز عضو باشند و از امکانات آن استفاده کنند. امکاناتی از قبیل چکاپ آنلاین، سرگرمی برای جلوگیری از آلزایمر، تالار گفتمان، اطلاع از برنامه ها و کلاس های مرکز، اخبار روز، ارتباط با پرستاران و مسوولین مرکز، ارتباط با سایر سالمندان در سایر نقاط، انتقادات و پیشنهادات و ... می توانند در طراحی سایت مراکز نگهداری سالمندان لحاظ گردند.
از آنجا که مخاطب اصلی طراحی سایت مراکز نگهداری سالمندان،افراد مسن هستند می بایست سایت به صورت ساده و بدون افکت و اسلایدهای اضافه طراحی شود تا با آموزش ساده بتوانند از امکانات آن استفاده کنند.

طراحی سایت

طراحی سایت تخصصی مراکز نگهداری سالمندان

مسئولین مراکز نگهداری سالمندان نیز می توانند از طریق این طراحی سایت، امکانات رفاهی و خدماتی مرکز خود را به عموم نمایش دهند و ثبت نام آنلاین داشته باشند. همچنین می توانند کلاس های آزاد و یا خدمات پزشکی خود را برای عموم سالمندان قرار دهند تا از طریق اینترنت با این امکانات آشنا شده و از امکانات این مرکز استفاده نمایند. و یا برنامه یا سفرهای تفریحی، سیاحتی، زیارتی که در این مرکز انجام می شود می تواند از طریق طراحی سایت مراکز نگهداری سالمندان به اطلاع عموم برسد تا بتوانند به صورت آنلاین ثبت نام کرده و استفاده کنند.

طراحی سایت

در طراحی سایت مراکز نگهداری سالمندان می توان از بخش های زیر استفاده نمود:

• بخش معرفی مرکز و تاریخچه و خدمات آن در طراحی سایت مراکز نگهداری سالمندان
• بخش چکاپ سلامتی و پاسخ به سوالات پزشکی توسط کادر مجرب از طریق طراحی سایت مراکز نگهداری سالمندان
• بخش امکانات هنری و سرگرمی در طراحی سایت مراکز نگهداری سالمندان
• بخش انتقادات و پیشنهادات در طراحی سایت مراکز نگهداری سالمندان
• بخش مقالات و اخبار روز در طراحی سایت مراکز نگهداری سالمندان
• بخش اطلاع رسانی از کلاس ها و برنامه های تفریحی، سیاحتی و زیارتی مرکز در طراحی سایت مراکز نگهداری سالمندان
• بخش نمایش آدرس و تلفن بر روی نقشه گوگل در طراحی سایت مراکز نگهداری سالمندان

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید