طراحی سایت


طراحی سایت پارچه فروشی

طراحی سایت پارچه فروشی از جهات مختلف دارای مزایای بسیاری است. شما می توانید از طریق سایت فروشگاه تان مشتریان تان را از وجود طرح های بسیار جدید و نو آگاه نمایید و در صورت رسیدن محصولات جدیدتر با قرار دادن آنها در سایت اینترنتی به مشتریان تان اطلاع رسانی کنید و از این طریق و با مشاهده ی محصولات جدید آنها ترغیب و تشویق به خرید می شوند. می توانید با درج انواع مختلف پارچه ها در سایت و افزودن قابلیت خرید مشتریان تان را به یک خرید آسان و راحت ترغیب نمایید. درج مقالات آموزشی و درج گالری تصاویر در سایت و همچنین بسیاری از امکانات دیگر می تواند در جذب مشتریان و مخاطبین بیشتر مهم و تاثیر گزار باشد.

طراحی سایت

طراحی سایت تخصصی پارچه فروشی

طراحی سایت تخصصی پارچه فروشی از جمله نیاز های بسیاری از بازاریان می باشد و شاهد این موضوع هستیم که با روند رو به رشدی مواجه شده است. افراد به وسیله ی سایت شان می توانند ارتباط همیشگی با مشتریان شان ایجاد نمایند و با ارائه و نمایش کالاهای جدید مشتریان را به سمت خرید تشویق نمایند. همچنین می توانید با ارائه و نمایش تخفیف هایی برای برخی از محصولات در سایت تان باعث خرید هرچه بیشتر مشتریان شوید. ایجاد قابلیت خرید آنلاین محصولات و ارسال به موقع محصولات برای مشتریان از جمله قابلیت ها و امکاناتی می باشد که می توانید برای سایت تان در نظر بگیرید.

طراحی سایت

طراحی سایت پارچه فروشی در تهران

در مورد طراحی سایت باید واکنشگرا بودن سایت تان را در اولویت قرار دهید تا مخاطبان تان برای استفاده از سایت تان دچار دردسر نشوند و به راحتی بتوانند از امکانات سایت تان استفاده کنند. زیرا در صورتی که سایت تان به خوبی واکنشگرا نشده باشد پس از ورود مخاطبان تان به وسیله ی تبلت و یا برخی تلویزیون های هوشمند سایت تان دچار به هم ریختگی شده و برای مشتریان تان قابل استفاده نخواهد بود بنابراین باید به واکنشگرا بودن سایت تان به طور جدی دقت و توجه داشته باشید. علاوه بر واکنشگرا بودن بهینه سازی نیز موضوع دیگری است که باید مانند طراحی سایت توسط کارشناس مربوطه در این حوزه به دقت انجام شود. و در نهایت پس از رعایت این موارد می توانیم بگوییم که سایت شما دارای قابلیت و کارایی بسیار مناسب و بالایی می باشد.

طراحی سایت پارچه فروشی دارای چه امکاناتی ست ؟

1. محصولات قابل عرضه در معرض دید عموم قرار می گیرد
2. برای اطلاع دادن بهتر به مشتری می توان او را از موجودی محصول مطلع کرد
3. می توان قیمت هر محصول را درج نمود
4. می توان از طریق طراحی سایت برای مشتریان پیش فاکتور صادر کرد
5. می توان تراکنش های مالی را ثبت کرد

رعایت چه مواردی در طراحی سایت پارچه فروشی لازم است ؟

1. محصولات را دسته بندی کنید
2. قیمت را به صورت صعودی و نزولی در طراحی سایت مشخص کنید
3. شرکت طراحی سایت را تا جایی که امکان دارد کاربرپسند انجام دهید
4. از پیچیدگی ها در روند دستیابی مشتری به اطلاعات بکاهید
5. سعی کنید از تعداد فهرست ها و منو ها کم کنید

امکاناتی که لازم است در طراحی سایت پارچه قرار دهید ؟

• ایجاد گالری تصاویر برای نمایش نمونه پارچه ها در طراحی سایت
• مقالات آموزشی
• امکان سفارش و خرید آنلاین پارچه در طراحی سایت
• ایجاد صفحه ی تماس با ما و درباره ی ما
• ایجاد نقشه ی گوگل و ثبت آدرس دقیق در طراحی سایت
• طراحی سایت چند زبانه برای افراد غیر ایرانی

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید