طراحی سایت


چگونه مشتریان طراحی سایت خود را راضی نمایید

گوگل نشان داده است که طراحی سایت های "موبایل" دوستانه در نتایج جستجوی تلفن همراه قابل توجهی خواهند داشت. گوگل می خواهد کاربران خود را با طراحی سایت هایی که بهینه شده اند تا بتوانند در دستگاه های تلفن همراه مشاهده شوند، ارائه می دهند و به همین ترتیب صفحاتی را که در نتایج آنها بسیار باالتر از حد معمول هستند، نشان می دهد.
از آنجا که جستجوی تلفن همراه به سرعت در حال افزایش است، مهم است که این کاربران را با ضبط مطمئن بودن طراحی سایت خود، "تست موبایل دوستانه"، ضبط کنند. اگر شما یک جستجوی Google را از طریق یک دستگاه تلفن همراه انجام می دهید، ممکن است تحت پیوند و قبل از توضیح متوجه شوید، بعضی سایت ها نام "دوستانه" را نشان می دهند. پس از مهلت 21 آوریل، این یک عامل رتبه بندی حتی مهم تر خواهد بود.اگر سایت شما دوستانه نباشد، طراحی سایت شما ممکن است از نتایج جستجوی بالا در موتور جستجو بیفتد.داشتن تلفن همراه بسیار مهمتر از همیشه نیست. اکنون برای موفقیت سایت شما اهمیت دارد.

طراحی سایت

طراحی سایت موبایل فرندلی را در برنامه خود قرار دهید

مهم است که امروز اقدام کنید تا وبسایتی را ایجاد کنید که تجربه کاربر را در دستگاه های تلفن همراه بهینه سازی کند. خبر خوب این است که نباید یک پروژه پیچیده یا گران قیمت باشد.با استفاده از تکنیک های طراحی سایت پاسخگو و سازگار با طراحی سایت هایی که هستند، تجربه می کند.
اسلحه های عبور کرده، پاسخ های کوتاه - شما می دانید زمانی که مشتری از دست رفته است. بدتر اینکه، این نشانه های فیزیکی نشان می دهد که علاقه ای به آنچه که می گویند از دست نمی دهند، و شوت شما در نگه داشتن کسب و کارتان ممکن است سریعا فشرده شود.

طراحی سایت

علت ناراحتی مشتریان طراحی سایت خود را دریابید

اغلب مشتریان دشوار و حتی خشمگین با شما سرخوردگی ندارند. این احساسات به موقعیت های خارجی و محرک های روحی مرتبط است. بنابراین، مهارت های ارتباطی عالی خود را برای کار بر روی ابرقدرت خود را در خواندن وضعیت قرار دهید و از راهنمایی برای مدیریت مشتریان طراحی سایت دشوار استفاده کنید تا مشتری طراحی سایت خود را از چنگ زدن نجات دهید.
هنگامی که شما ناراحت هستید، کسی گفته است: آیا تا به حال شما را بهتر احساس می کنید؟ من فکر نکردم به علاوه، این نوع اظهارات گسترده هر چیزی را انجام نمی دهد. سناریوی طراحی سایت زیر را دنبال کنید:در عوض، گوش دادن به بازتاب را تمرین کنید. این رویکرد نیاز به درک آنچه دیگران با تفسیر کلمات و زبان بدن خود می گویند را درک می کنند. سپس با بازتاب افکار و احساساتی که به مشتری خود می شنوید.اگر احساسات خود را به اندازه کافی درک کرده باشید، حرکت کنید. زیرا ممکن است قادر نباشید. هدف شما در این لحظه این است که مشتری طراحی سایت خود را شنیده و ارزیابی کنید.
اکتشافی مؤثر یک میانبر ذهنی است. این به شما کمک می کند تا تصمیمات سریع و کارآمدانه ای را بر اساس احساس شما نسبت به فرد، موقعیت یا موقعیتی که در نظر دارید، بدانید. به عبارت ساده، این واقعیت است که ما همه تصمیم ها و قضاوت ها را بر مبنای دیدگاه ها و تجربیات ما گذاشته ایم. این تعصب ماست.
، تصمیم گیری یا وضعیت را از طریق "نرم افزار" داخلی ما اجرا می کنیم و نظرات خودمان را براساس آنچه که قبلا می دانیم، توسعه می دهیم.اگر مشتری طراحی سایت را از شما بپرسد، "چه چیزی بدست می آید؟" و به تاخیر انداختن فرایند در حال پردازش با تغییر زمانبندی و اتخاذ تصمیم بی پایان، ممکن است مفید نباشد که بگوییم: "شما قبلا یک سال اشتراک از این نرم افزار بازاریابی خریداری کرده اید.
مشتری طراحی سایت شما می تواند ناخودآگاه به یک قرارداد سالانه با یک فروشنده که به وعده های خود عمل نکرده است، به دام افتاده باشد. از آنجا که این تجربه، مشتری طراحی سایت شما در حال مشاهده شما از طریق این لنز است.سؤال ها را بپرسید تا دلیل اصلی رنجش آنها را دریابید. سوالات زیر می توانند به مشتریان طراحی سایت شما آرامش بخشند و درک کنند که چرا آنها مایل به حرکت به جلو نیستند: این سوالات همچنین ذهن خود را از این که فکر میکنید غیر قابل اعتماد هستند، به کار می گیرید تا آنچه را که برای حرکت به جلو نیاز دارید، بپردازید.

به مشتریان طراحی سایت خود اطلاعات لازم را دهید

برای نزدیک شدن به هر وضعیت به عنوان اگر شما یک مبتدی بود. وقتی این نوع تفکر را اتخاذ میکنید، هر مکالمه را با ذهن "نمی دانید" وارد می کنید، که شما را از پیش تعیین مشتری طراحی سایت یا وضعیت خود دور نگه می دارد. به این معنی است که شما اجازه می دهید یک متخصص باشید. مطمئنا، شما یک متخصص در محصول / خدمات خود هستید و ممکن است متخصص خدمات درمانی باشید، اما شما در این مشتری، وضعیت آنها یا مکالمه ای که در حال حاضر درگیر آن هستید، کارشناس نیستید.
ترس از یک نتیجه منفی بسیاری از واکنش های ما را رد می کند. به طور معمول، ترس موجب می شود ما همه چیز را کنترل کنیم. اگر یک مشتری طراحی سایت دشوار باشد، ما می ترسیم که آنها را به چالش بکشیم؛ زیرا ما ممکن است رابطه را مخاطره کنیم. اگر آنها با زمان بندی یا ساختار قیمت خود، ناراحتی را ابراز کنند، ما می ترسیم زیرا ممکن است ما نتوانیم وضعیت را اصلاح کنیم.
اولا، این ایده را که لازم است هر چیزی را رفع کنید، بگذار. هنگامی که با یک مشتری طراحی سایت دشوار نشسته اید، کار شما این است که مراحل بعدی را گوش کنید، درک کنید و تشخیص دهید . نه برای بلافاصله یک راه حل تولید کنید.
بنابراین، به جای عذرخواهی، با رفع ناهماهنگی یا اعتبار سنجی احساسات را با هم مخلوط کنید چگونه این کار بر روی کسب و کار شما تأثیر می گذارد، و از صبر و شکیبایی شما قدردانی می کنم؛ زیرا من برای حل این مسئله کار می کنم.

مشکلات طراحی سایت خود را حل نمایید

خراب کردن فرآیند طراحی سایت یک مشکل بزرگ است و آن را به چند بخش کوچکتر و قابل کنترل تر تقسیم می کند. این بخش های کوچک ما برای مقابله با ما آسان تر است و ما را بیشتر مایل به شروع به حل و فصل موضوع در دست. بسیاری از افراد برای استفاده از وظایف روزمره خود از تراشه استفاده می کنند. این مسئله به همان اندازه مفید است برای مدیریت مشکلات چالش برانگیز. آیا مشتری طراحی سایت شما همیشه دلیلی دارد که چرا نمی توانند حساب خود را تنظیم کنند و از نرم افزار خود استفاده کنند؟ در جلسه بعدی خود، از آنها بخواهید تا به شما کمک کند تا هر یک از مراحل نهایی که لازم دارید انجام دهید تا همه چیز را تغییر دهید. به سادگی دیدن هر یک از کارهایی که باعث خراب شدن آنها می شود، برای مشتری طراحی سایت شما آسان تر می شود تا هضم آنچه را که باید انجام دهید.

طراحی سایت

رفتار با احترام با مشتریان طراحی سایت خود داشته باشید

آرام نگه دارید، به طور فعال به مشتری طراحی سایت خود گوش دهید، و آنچه را که می شنوید می گویند، تکرار کنید. هنگامی که آنها به پایان رسید، از آنها برای اطلاع از سرخوردگی آنها تشکر کنید و توضیح دهید که به آنها راه حلی می دهید. مشتری طراحی سایت شما زمان برای خنک شدن را داشته و می توانید با مدیر خود در مورد مراحل بعدی صحبت کنید.
همیشه سرمایه گذاری در قیمت یا زمان را انجام دهید و تماشای مشتری خود را ناامید کنید، شاید حتی عصبانی، در حد بالا باشد؟ یا شاید شما در طرف دیگر بوده اید یک مشتری طراحی سایت به شما می گوید که چقدر می خواهند برای ارتقاء محصول جدید خود پرداخت کنند، و این بسیار کم است که باعث می شود شما دیوانه شوید.تئوری تجدید پذیری خشم می گوید این احساسات به طور طبیعی به انسان متصل است. به طور خلاصه، خشم شیوه تکاملی ما چانه زنی است. ما برادرهایمان را می شکنیم، لب هایمان را با هم فشار می دهیم و بینی خود را دراز می کنیم تا رقیب "حریف" ما را به جای ارزش بیشتری بر آنچه که ما باید ارائه کنیم.
هنگامی که با مشتری طراحی سایت عصبانی مواجه شدید، از تمایل (طبیعی) برای توجیه موقعیت خود اجتناب کنید. در عوض، درک کنید که فقط احساس افسردگی و تلاش برای کنترل وضعیت را دارند.سرزنش مشتری خود را به طور جدی، اما نه شخصا. آرام باش و به طور فعال به آنچه که مشتری طراحی سایت می گوید گوش دهید. هنگامی که شما تأیید کردید از سرخوردگی آنها را می فهمید، از آنها برای اطلاع دادن آنها تشکر می کنید و به آنان می گویم که با راه حلی به آنها خواهید رسید.هنگامی که مشتری طراحی سایت عصبانی است، ممکن است هیچ راه حل آن را احساس راحتی نخواهد کرد. به آنها فرصت دهید تا خنک شوند و با مدیر خود در بهترین راه پیش بروید.

با احترام به مشتریان طراحی سایت خود به کسب وکار خود اعتبار دهید

مناقشه بخشی از کسب و کار است. چگونگی واکنش در برابر آتش، آینده روابط مشتری را تحت تاثیر قرار می دهد.ادای احترام، "مشتری طراحی سایت همیشه درست است" هنوز صدا درست است. با در نظر گرفتن جاده کم و غلبه بر سطح خصومت مشتری طراحی سایت، می توانید از دست دادن به مراتب بیشتر.درمان با کسی که از ناسزا و بی احترامی برخوردار است، می تواند منفی شما و شرکت شما را منعکس کند، بنابراین مدیریت اعتبار همیشه باید به خاطر ذهنیت باشد.به یاد داشته باشید مردم اغلب سیگنال های عاطفی شما را آشکار می کنند. اگر با خصومت و خشم پاسخ مثبت دهید، انتظار نداشته باشید دوستی و فهمیدن در عوض. هوش احساسی را می توان برای رفع طوفان استفاده کرد، بنابراین از این نکات برای هدایت درگیری بعدی خود استفاده کنید:

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید