طراحی سایت


نکات طراحی سایت تجارت الکترونیک

89٪ از بازاریابی اینترنتی به واسط طراحی سایت ایالات متحده اخیرا گفته اند که شخصی سازی در طراحی سایت های خود موجب افزایش درآمد شده است. بازاریابان تجارب طراحی سایت مشتریان خود را شخصی سازی می کنند (و می توانند بهبود کمتری داشته باشند) تقریبا 19٪ افزایش در فروش را ببینید.75٪ از مصرف کنندگان بیشتر از یک خرده فروش که نام آنها را به رسمیت می شناسد، بیشتر به خرید می پردازد، گزینه های مبتنی بر رفتار خرید قبلی را توصیه می کند یا نشان می دهد که آنها از تاریخچه معاملات قبلی خود را نشان داده اند.
احتمالا بیشتر از یک شرکت خریداری می کنید که ثابت می کند شما آنها را به عنوان یک فرد شناختید و به آن ارزش داده اید یا چیزی که صرفا "نظریات بی معنی" مانند "ما در مورد کسب و کار شما مراقبت می کنیم. راه برای نشان دادن مشتریانی که آنها را می شناسید، نشان دادن آن است که تجربیات فردی، معنی دار و شخصی گرا، اولویت شما هستند هنگامی که آنها را بازدید، مرور و خرید در طراحی سایت خود کنید. و شخصی سازی به طور مستقیم با افزایش معاملات، درآمد و وفاداری برند مرتبط است.
راه های متعددی برای استفاده از بازاریابی هوش مصنوعی برای شخصی سازی در سراسر طراحی سایت تجارت الکترونیک شما وجود دارد - و در مقیاس در تمام کانال های بازاریابی شما وجود دارد.ما ده روش منحصر به فرد برای استفاده از فن آوری اتوماسیون بازاریابی فعال با AI را برای ایجاد تجارب شخصیتی قاتل خراب می کنیم. تاکتیک های ما به این دسته بندی ها بستگی دارد

طراحی سایت

هوش مصنوعی در آینده طراحی سایت تجارت الکترونیک

اگر چه این مفهوم ممکن است به نظر پیچیده باشد، بازاریابی هوش مصنوعی واقعا چیزی بیش از بعضی از داده ها به یک ماشین نیست، مرتب و تجزیه و تحلیل می شود و پس از آن یک خروجی "هوشمند" را مطلع می کند. بازاریابی هوش مصنوعی (AIM) یک روش بازاریابی مستقیم با تکنیک های بازاریابی پایگاه داده و همچنین مفهوم AI و مدل مانند یادگیری ماشین و شبکه بیزی است. تفاوت اصلی در بخش استدلال است که نشان می دهد که آن توسط کامپیوتر و الگوریتم به جای انسان انجام می شود.
به طور معناداری این بدان معنی است که به جای داشتن دستی مرتب سازی بر روی داده ها و تقسیم داده ها و ایجاد پیام در سطح 1: 1، شما در حقیقت با استفاده از دستگاه های سنگین برای بلند کردن سنگین، وقت خود را صرف کارهای ارزشمند بیشتری می کنید.بازاریابی هوش مصنوعی نتیجه بی نظیری از ترکیب AI (ساخت سیستم هایی است که می تواند تصمیم های هوشمندانه ای) و بازاریابی را ایجاد کند. این پل بین بازاریابی و AI است و تنها راه شخصی سازی خودکار در مقیاس است. حالا، اجازه دهیم به ده راهزده قاتل برویم تا از بازاریابی AI برای انجام این کار در طراحی سایت خود استفاده کنیم.
از این نکته به عنوان یک پیش شرط یا پیشقوی برای اجرای تاکتیک های زیر برای طراحی سایت تجارت الکترونیک خود استفاده کنید. برای داشتن توانایی برای ایجاد تجارب شخصی، شما نیاز دارید که در مورد افرادی که شما آنها را به آنها ارائه می دهید، به دلخواه خود داشته باشید ... آنها، جایی که بوده اند، آنچه دوست دارند، و غیره. به همین دلیل اولین "راه" برای طراحی سایت تجارت الکترونیک قاتل واقعا شناخت هر جزئیات مربوط به مشتریان شما است.

طراحی سایت

در طراحی سایت تجارت الکترونیک اطلاعات مشتریان را جمع اوری نمایید

ایده در اینجا این است که حجم بسیار زیادی از طراحی سایت تجارت الکترونیک و اطلاعات مشتری را به دست آورید و بینش های زمان واقعی، شفاف و عملی را که می توانید استفاده کنید، به دست آورید. این نیاز دارد:جمع آوری، ذخیره سازی فیزیکی و تجزیه و تحلیل حجم داده ها به طور مداوم در حال افزایش است. تبدیل اطلاعات به اطلاعات عملیاتی. با استفاده از این اطلاعات برای ارتباط با مخاطبین با توجه به جایی که در چرخه زندگی مشتری هستند. قبل از ماموریت به این مرحله به عنوان شناسایی مورد نیاز فکر کنید. با اطلاعاتی درباره تقریبا هر جنبه ای از مشتریانی که در اختیار شما قرار دارند، می توانید نتیجه گیری کنید که هر کدام از آنها در چرخه زندگی مشتری، وابستگی آنها به نوع خاصی از محصولات و پتانسیل درآمدشان است.

توضیحات در خصوص محصولات طراحی سایت خود درج نمایید

توصیه های محصول طراحی سایت تجارت الکترونیک و پیش بینی ها در میان ساده ترین پیاده سازی و یکی از تاکتیک های موثر تر شخصی سازی برای مارک های B2C می باشد. توصیه ها در واقع مشتریان را نشان می دهند که درباره آنها به عنوان افراد مورد توجه است زیرا آنها بر اساس رفتار آنلاین خود منحصر به هر کاربر هستند.
اما این تاکتیک ها نیاز به آگاهی از آنچه که توسط فرد مورد بررسی قرار گرفته است، آنچه که توسط آنها خریداری شده است، و آنچه که توسط مشتری های مشابه مورد بازدید و خرید قرار گرفته است. این واقعا مهم نیست که چگونه شما زبان شناختی محصولات مورد نظر را پنهان کرده اید ... آنچه بی نهایت مهم است این است که شما پیشنهادات مربوطه را برای افراد نشان می دهید.

مشتریان طراحی سایت تجارت الکترونیکی خود را جذب نمایید

اسباب بازی های شناخته شده "R" ما از تکنولوژی بازاریابی خودکار بازاریابی با استفاده از AI برای نشان دادن محصولات توصیه شده بر اساس مشارکت طراحی سایت تجارت الکترونیک مشتریان متداول استفاده می کند. اسباب بازی "R" ما با استفاده از محصولات خود در فروشگاه های آنلاین خود ماشینی را برای ارائه توصیه های محصول به خریداران ارائه می دهد. از مرور و خرید داده ها از مشتریان خود برای نشان دادن موارد بسیار مرتبط که مشتریان دیگر در هنگام مرور از طریق همان موارد خریداری می کنند، استفاده می کند.
این تاکتیک یک راه برای گفتن است: "ما در اینجا برای کمک به شما یک تجربه خرید عالی است. بر اساس آنچه که تا به حال در مورد شما می دانیم، ما فکر می کنیم که مایک این محصولات دیگر را دوست دارد که دیگران مانند شما خریداری کرده اند. هنگامی که شما با صدها هزار یا حتی میلیونها مخاطب در پایگاه داده خود برخورد می کنید، نمایش توصیه های مربوطه برای هر فرد غیرممکن است که دستی انجام دهید. این موتور پیشنهادی پیچیده ای را برای پر کردن این فاصله می گیرد. تکنولوژی بازاریابی AI و الگوریتم های خودآموزی قادر به شناسایی افرادی هستند که ممکن است آن ها را دوست داشته باشند و سپس محصولاتی را که احتمالا برای توصیه های هوشمندانه و مبتنی بر داده ها در هر فردی مورد استفاده قرار می دهند، خدمت می کنند.
خوب، در حالی که دو تاکتیک بالا مربوط به فروش متقابل و بالا رفتن است، ارزش این را دارد که در اینجا برای بحث در مورد چگونگی کسب اطلاعات بیشتر و استراتژیک در مورد این فرصتهای فروش غنی باشد. واقعیت این است که پیش بینی رفتارهای خریدار و ارائه توصیه های محصول راه های عالی برای تشویق عمیق تر در سراسر طراحی سایت تجارت الکترونیک شما و در نهایت به فروش بیشتر درایو.

طراحی سایت سازگار با دستگاه های مختلف طراحی نمایید

نرم افزار یادگیری ماشین مدرن می تواند داده های رفتاری متنوع از جمله نمایش صفحات، چک ها، رویدادهای افزوده به سبد خرید و جستجو را پردازش کند. میلیون ها نفر از تعاملات مشتری در بین هزاران محصول را می توان در زمان واقعی پردازش کرد، توصیه های فردی را به روز رسانی می کند. کوکی ها می توانند برای شناسایی بازدید کنندگان طراحی سایت تجارت الکترونیک ناشناس به منظور شخصی سازی تجربه در دستگاه های دسکتاپ، تلفن همراه و قرص در حالی که بازدید کننده در حال مرور است.
آیا مشتریان شما می توانند در جایی که آنها را ترک کرده اند، در صورت بازگشت دوباره در زمان بعد، بروند؟ آیا آنها یک تجربه مبتنی بر رفتارهای گذشته خود دارند و قادر خواهند بود به آسانی بر کسب و کار ناتمام عمل کنند؟هدف، برای مثال، از اتوماسیون برای نشان دادن معاملات مبتنی بر طراحی سایت تجارت الکترونیک برای افراد استفاده می کند ... بر اساس آنچه بیشتر احتمال دارد که مشتریان خود را بیش از حد به خرید و کلیک برسانند.

بازاریابی اینترنتی را در طراحی سایت خود در روش های متنوع امتحان دهید

کانال بازاریابی با ارزش ترین شما چیست؟ هنگامی که با این سوال مطرح می شود، اکثر بازاریابان ممکن است با واکنش زانو به صورت "ایمیل"، "برنامه تلفن همراه ما" یا "رسانه های اجتماعی"، بسته به مدل کسب و کار خود، می گویند. در حالی که این کانال ها همه بخش های حیاتی یک استراتژی طراحی سایت تجارت الکترونیک یکپارچه هستند، طراحی سایت شما - مرکز تجارت الکترونیک متعلق به شما - فرصتی عالی برای ایجاد یک تجربه کاربر سفارشی را به شما می دهد. با استفاده از AI، داده های جلسه در زمان واقعی و داده های CRM تاریخی، با استفاده از طراحی سایت تجارت الکترونیک خود به عنوان یک کانال بازاریابی استراتژیک به شما اجازه می دهد محتوای بسیار شخصی را ارائه دهید.
بسیاری از روش های بازاریابی دیجیتال باهوش، افزونه های منحصر به فرد شخصی سازی در طراحی سایت تجارت الکترونیک های خود را اضافه می کنند، اما به خاطر این قطعه، ما به یکی از تکنیک های نوآورانه برای انجام این کار می پردازیم: ظاهر قصد خروج.در حالیکه بازاریابان در حال حاضر چندین سال است که با پلاگ های هدف اصلی از آزمایش خارج می شوند، اکثر آنها تا کنون نتوانسته اند پتانسیل کامل شخصی سازی را باز کنند. پیشرفته فن آوری مارک شما را قادر می سازد برای ایجاد پاپ ها به طور کامل شسته و رفته، شخصی پیکربندی خروجی در قالب های مختلف، اشکال، اندازه و با محتوای پویا از جمله تخفیف شخصی برای هر کاربر.
به جای نشان دادن پیامهای تصادفی و یکپارچه، که می تواند مشتریان بالقوه خود را خاموش کند، بر اساس تعاملات آنها در پایگاه داده، آنها را شناخت و محتویات خود را مطابق با پوشش های طراحی سایت تجارت الکترونیک سازگار تطبیق دهند. نمایش پوشش در خروج (و یا ورود) افزایش نگهداری و ضبط اطلاعات با ارزش از بازدید کنندگان به طور ناشناس خود به جای اجازه دادن آنها را بدون ردیابی ناپدید می شوند.

CRM در طراحی سایت تجارت الکترونیک

شما همچنین می توانید از تبلیغات CRM برای جذب ماهی بیشتر به آبگیر خود با "مخاطبان متمایز" استفاده کنید. این دستگاه می تواند از مشتریان با ارزش ترین مشتریان خود استفاده کند و کمپین های تبلیغاتی هدفمند را برای افرادی با ویژگی های مشابه ایجاد کند. این تاکتیک فراتر از مشارکت مجدد است - به شما امکان شناسایی و جذب مشتریان جدید و بالقوه با ارزش را می دهد. با ادغام داده های بازاریابی CRM خود با استراتژی تبلیغاتی خود، می توانید پایگاه داده تماس خود را آزاد کنید و به پتانسیل بالایی از پایه مشتری خود برسید.بازاریابی هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تجربه طراحی سایت تجارت الکترونیک را شخصی تر کنید.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید