طراحی سایت


تغییرات اخیر در Google Search Console

طراحی سایت

همان‌طور که در بخش مقالات اشاره شد، کنسول جستجوی گوگل برای بهینه‌سازی(سئو) سایت یک ابزار کابردی و محبوب به شمار می‌رود. از این رو گوگل پیوسته تغییرات کوچک و بزرگی در این کنسول انجام می‌دهد. در آخرین اقدام صورت گرفته، اکانت رسمی توییتر گوگل اعلام کرده است که با توجه به درخواست مکرر استفاده‌کنندگان از کنسول جستجوی گوگل امکان کپی کردن آدرس به ابزارهای قبلی اضافه شد. در صورت نیاز به یادگیری و آشنایی ببیشتر با این کنسول به بخش مقالات نونگار پردازش مراجعه کنید. در این بخش سعی می‌کنیم تغییرات اخیر در Google Search Console را مرتبا در اختیار شما قرار دهیم.

اکانت رسمی توییتر گوگل:

“Little tweak to Search Console, something many people have requested!
We’re adding a “copy to clipboard” button.
Now you may see 3 icons when hovering over a URL: copy to clipboard, open in new tab, and inspect URL.
We hope this small change boosts your productivity”
Little tweak to Search Console, something many people have requested! 📢 We're adding a "copy to clipboard" button 🖱️ Now you may see 3 icons when hovering over a URL: copy to clipboard, open in new tab, and inspect URL. We hope this small change boosts your productivity 💪 pic.twitter.com/0aTfWNV5qj
— Google Webmasters (@googlewmc) April 27, 2020

این امکان به شما اجازه می‌دهد که به راحتی آدرس مورد نظر را کپی کنید. بسیاری از کاربران پاسخ مثبتی به این تغییر نسبتا کوچک داشته و عنوان کرده‌اند که این امکان منجر به بهبود در کار آنها خواهد شد.

“Really useful, especially inspect URL, because earlier we need to click it & then inspect URL was showing, where we were losing the flow of analysis.”


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید