طراحی سایت


آنلاین مارکتینگ چیست؟

از آن جایی که ما در دوره تکنولوژی می‌باشیم و بخش بیش‌تری از امورات خود را با اینترنت انجام می‌دهیم. کسب و کارهای موفق و شناخته شده‌ای که شاهد پیشرفت آن‌ها هستید خود را با دنیای مدرن آپدیت کرده و کسب و کار خود را وارد این دنیا کرده‌اند از آن جایی که تنها ورود به دنیای تکنولوژی کافی نمی‌باشد بلکه باید برای گسترش آن و جذب مشتری تلاش لازم را کنند تا از رقبای خود جلو بزنند و درآمد بسیاری را برای کسب و کار خود به ارمغان بیاورند. این کسب و کارهای موفق و شناخته شده هم از روش‌های مختلف تبلیغات اینترنتی بهره می‌برند.آنلاین مارکتینگ Onlin Marketing که بازاریابی اینترنتی هم گفته می‌شود یکی از روش‌هایی می‌باشد که صاحبان مشاغل می‌توانند محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهند را به اطلاع عموم افراد برسانند ابزارهایی که می‌توان آن را به اطلاع افراد رساند عبارتند از: ایمیل، شبکه‌های اجتماعی،بازاریابی از طریق ویدیو و محتوا بهینه سازی و سئو سایت، تبلیغات کلیکی،رویدادو وبینارها، سیستم مدیریت محتوا و... می‌باشد.بسیاری از افراد نیز با استفاده از نمایشگرهای دیگر مانند موبایل و تبلت اینترنت گردی می‌کنند که صاحبان مشاغل باید حتما به ریسپانسیو بودن طراحی وب سایت خود توجه کنند تا تبلیغاتشان موثر واقع شود در غیر این صورت اگر کاربرانی مشاهده کنند که سایت مورد نظر متناسب با قالب نمایشگر نیست رغبتی به دیدن آن طراحی سایت نمی‌کنند و به سراغ سایت‌های رقیب می‌روند.

طراحی سایت

مزایای آنلاین مارکتینگ

صاحبان طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی برای موفقیت خود از روش‌های مختلف تبلیغاتی استفاده می‌کنند تا کسب و کار خود را با سرعت گسترش دهند برای مثال طراحی سایت مثل دیجی کالا همان اول معروف و شناخته شده نبوده بلکه با انجام روش‌های تبلیغات اینترنتی و.... کم کم معروف شده‌اند. آنلاین مارکتینگ نیز مانند سایر روش‌های بازاریابی‌ از مزایای مهمی برخوردار می‌باشد که هر کسب و کاری می‌تواند از آن بهره مند شوند عبارتند از: کنترل اوضاع بازار، راحت‌تر کردن ارتباطات و انجام خدمات و سرویس برای مشتریان، ایجاد فضای رقابت سالم و بررسی کردن فعالیت رقبا، در دسترس بودن و امکان ارائه خدمات 24 ساعته،رشد کسب و کارهای کوچک، بررسی نحوه کار کردن و فعالیت مشتریان و... می‌باشد.

تفاوت بین دیجیتال مارکتینگ و آنلاین مارکتینگ

ممکن است افراد تصور کنند که دیجیتال مارکتینگ و آنلاین مارکتینگ یکی بوده و هیچ تفاوتی با هم ندارند اما لازم به ذکر است که این دو یک کار یعنی تبلیغات کسب و کار مورد نظر را در حوزه تکنولوِژی انجام می‌دهند اما در دیجیتال مارکتینگ به اقداماتی که برای فروش با استفاده از چندین روش انجام شده گفته می‌شود که با استفاده از سه روش تبلیغات اینترنتی، تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات تلفنی می‌باشد اما در آنلاین مارکتینگ تنها با وجود اینترنت امکان پذیر می‌باشد در واقع آنلاین مارکتینگ نوعی زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ می‌باشد یعنی شما باید نمایشگر متصل به اینترنت را در اختیار داشته باشید تا بتوانید به تبلیغات کسب و کار خود بپردازید در روش آنلاین مارکتینگ از ابزارهای طراحی وب سایت، شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ برای تبلیغات محصولات و ارائه خدمات خود مورد استفاده قرار می‌دهند. در دیجیتال مارکتینگ بهتر می‌توان با افراد ارتباط برقرار کرد اما در آنلاین مارکتینگ فقط باید ابزار افراد به اینترنت متصل باشد تا بتوان با افراد تعامل برقرار کرد.

چرا باید آنلاین مارکتینگ انجام داد؟

همانطور که گفتیم ما در دوره ای می‌باشیم که بسیاری از افراد کارهای خود را با استفاده از اینترنت انجام می‌دهند پس زمانی که صاحبین مشاغل در حوزه اینترنت فعالیت کنند باعث می‌شود تا خود را به افراد نشان دهند. از طرفی باید می‌توانید با استفاده از این روش با مشتریان ارتباط برقرار کنید همچنین باید رقبای خود را شناخته و از آن‌ها جلو بزنید.تبلیغات با استفاده از روش‌های سنتی نیاز به زحمات زیاد حضور فیزیکی و همچنین صرف هزینه‌های بسیار بالایی می‌باشد اما در این روش از تبلیغات آنلاین مارکتینگ می‌توانید به راحتی با هزینه بسیار پایین کسب و کار خود را تبلیغ کنید. اگر دارای کسب و کار کوچکی می‌باشید توجه کنید که این روش برای شما بسیار حائز اهمیت می‌باشد شما با استفاده از ساخت سایت و انجام کارهای مربوط به آنلاین مارکتینگ می‌توانید به کسب و کار خود گسترش دهید.مهم نیست شما دارای چه کسب و کار و یا چه طراحی سایتی می‌باشید هر کسب و کاری که دارای طراحی سایت بوده می‌توانند از این روش بهره مند شوند طراحی سایت بیمه طراحی سایت خبری طراحی سایت املاک و کلیه مشاغلی که از امکانات طراحی وب سایت‌ برخوردار هستند می‌توانند با توجه به نیاز کار خود از روش‌های تبلیغاتی اینترنتی بهره مند شوند. لازم به ذکر است که برای موفقیت در آنلاین مارکتینگ باید اهداف خود را مشخص کنید سپس با استراتژی و برنامه ریزی مشخصی جلو رفته تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.اگر سایت خود را در بهترین شرکت طراحی سایت و سئو سایت انجام داده‌اید می‌توانید کارهای مربوط به آنلاین مارکتینگ را نیز از آن‌ها کمک بخواهید تا با داشتن تجربه و دانش کافی شما را راهنمایی کنند.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید