طراحی سایت


ابزارهای سئو گوگل

در دنیای سئو سایت ابزارهای مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها می‌توانید موارد مختلف سئو طراحی وب سایت خود مانند : سرعت سایت ، کلمات کلیدی مناسب با صفحه و یا بررسی بازدید کنندگان و بسیاری از موارد دیگر را چک کنید که ما در این بخش می‌خواهیم ابزارها را به شما معرفی کنیم. اگر صاحب طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت شرکتی هستید حتما باید این ابزارها را بشناسید تا به آنالیز طراحی سایت خود بپردازید سپس رتبه طراحی سایت خود را افزایش دهید.

گوگل سرچ کنسول


اولین ابزاری که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم بسیار کاربردی می‌باشد و ممکن است که اسم آن زیاد به گوشتان خورده باشد ، گوگل سرچ کنسول است که اصلی ترین ابزاری است که هر کسی که صاحب طراحی وب سایت می‌باشد حتما باید سایت خود را به گوگل سرچ کنسول متصل کند.

Ahrefs


یکی دیگر از ابزارهایی که در دنیای سئوسایت وجود دارد و برای بهبود کلمات کلیدی ، مدیریت بک لینک‌ها ، بررسی محتوا و رنک به کار می‌رود ابزار Ahrefs گفته می‌شود. با این ابزار شما می‌توانید کلماتی که بسیار توسط کاربران جستجو می‌شوند را پیدا کنید.

chek my links


برای این که از عملکرد درست لینک‌های داخلی و خارجی خود اطمینان حاصل نمایید می‌توانید از این ابزار استفاده کنید که در زمان خیلی کم به بررسی لینک‌های خود بپردازید تا در صورت بروز مشکلی به رفع آن بپردازید

semrush


با استفاده از این ابزار Semrush شما می‌توانید به بررسی سایت خود بپردازید و بیش‌تر برای کلید واژه‌ها مناسب است که می‌توانید به صورت روزانه ماهانه یا هفتگی و سالانه پیشرفت یا میزان پسرفت را بسنجد.

Google page speed


یکی از پارامترهای مهم سئو و بهینه سازی سایت داشتن سرعت بارگذاری بالا می‌باشد زمانی که سرعت بارگذاری پایین باشد کاربران کلافه می‌شوند و طراحی سایت مورد نظر را می‌بندند. به همین منظور این ابزار گوگل پیج اسپید یکی از ابزارهای مهم در بررسی سرعت بارگذاری طراحی سایت می‌باشد.

گوگل کیورد پلنر


یکی دیگر از ابزارهایی که در دنیای سئو دیده می‌شود که بسیار در بین کاربران محبوب می‌باشد گوگل کیورد پلنر است که آمار دقیقی از کلمات کلیدی را برای مقالاتی که ایجاد کرده‌اید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

گوگل آنالیتیکس


گوگل آنالیتیکس نیز یکی دیگر از ابزارهای مهم در سئوسایت می‌باشد که تعداد بازدید کنندگان ، نوع سیستم عامل بازدید کنندگان ، منطقه جغرافیایی و نوع مرورگر را مشخص می‌کند. این ابزار هم از ابزارهای مهمی است که هر سئوکار و وبمستری باید از آن استفاده کند.

TestMySite


این ابزار میزان کاربرانی که از طریق کند بودن سرعت از طراحی سایت شما خارج شده‌اند را بررسی می‌کند. همچنین زمان تقریبی را که در یک موبایل بارگذاری می‌شود را در اختیار افراد قرارمی‌دهند.

Similar Web


این ابزار یکی از ابزارهای رایگانی می‌باشد که برای بررسی رقبایتان به کار می‌رود. شما حتما باید به عنوان صاحب سایت رقبای خود را آنالیز کنید و ببینید که چه کارهایی انجام می‌دهند ، ترافیک و رتبه طراحی سایت آن‌ها چقدر است و بسیاری از اطلاعاتی که دانستن آن‌ها برای شما خالی از لطف نیست.

SEO Sitecheckup


برخی افراد دوست دارند ابزاری باشد تا مشکلاتی که در طراحی سایت خود وجود دارد را مشاهده کنند و نمی‌دانند با چه ابزاری این مورد امکان پذیر است؟ ما به شما ابزار SEO Sitecheckup را معرفی می‌کنیم که می‌توانید با استفاده از این برنامه به تجزیه و تحلیل مشکلاتی که مربوط به سئو می‌باشد را در قالب گزارشی برای شما نمایش می‌دهد.

SpyFu


یکی دیگر از ابزارهایی که برای بررسی رقبا به کار می‌رود SpyFu می‌باشد .هر آدرسی که در کادر مربوطه وارد کنید این طراحی سایت به بررسی آن می‌پردازد و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Google mobile friendly test


همانطور که می‌دانید ریسپانسیو بودن یکی از مهمترین عوامل رتبه دهی گوگل می‌باشد به همین منظور گوگل ابزاری طراحی کرد که موبایل فرندلی بودن را ایجاد کرد تا افراد سایت را در نمایشگرهای دیگری مانند موبایل مشاهده کنند و اگر مشکلی بود به اصلاح آن بپردازید.

Moz bar


این ابزار هم یکی دیگر از ابزارهای مورد استفاده کاربران است که به بررسی اعتبار دامنه و بهبود بهینه سازی و بسیاری از موارد دیگر‌ می‌پردازد.

Screaming frog


این ابزار که یک ابزار رایگان و پرکاربرد می‌باشد سئوکاران و وبمستران بسیاری از آن استفاده می‌کنند .با استفاده از این ابزار می‌توانید به تعداد تگ‌های H در یک صفحه، توضیحات متا، عنوان موجود در هر صفحه و لینک‌های خروجی و ریدایرکت صفحات به کار می‌رود پی ببرید و گزارشی از آمار این موارد را تهیه کنید.

Woorank


Woorank ابزاری است که بیش‌تر به دیجیتال مارکتینگ کمک می‌کند. با استفاده از این ابزار می‌توانید عملکرد سئو ، شبکه‌های اجتماعی، چک لیست مارکتینگ و... را در قالب PDF در اختیار داشته باشید .

فرقی نمی‌کند که شما صاحب چه سایتی می‌باشید؟ طراحی سایت املاک، طراحی سایت خبری، طراحی سایت بیمه ، و هر طراحی سایتی که دارید توجه کنید که می‌توانید از این ابزارها استفاده بهینه‌ای کنید و به آنالیز بخش‌های مختلف سایت خود بپردازید و در صورت بروز مشکل به رفع آن بپردازید.
طراحی سایت

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید