طراحی سایت


ابزارهای ایجاد کلمات کلیدی در طراحی سایت

تحقیقات کلمات کلیدی یک علم و یک هنر است و به همین دلیل است که بحث یکی از موضوعات مورد علاقه من است عوامل مختلفی در بازی وجود دارد شما نمی توانید فقط به دنبال بزرگترین کلمه کلیدی در صنعت خود بروید مطمئناً حجم جستجو مهم است شما می خواهید برای اصطلاحات بزرگی که افراد قبلاً در جستجوی آنها هستند را در طراحی سایت رتبه بندی کنید اما با بزرگترین کلمات کلیدی مشکلاتی وجود دارد.
به عنوان مثال شما احتمالاً باید در برابر مارک های عظیم رقابت کنید این بدان معنی است که شانس شما برای رتبه بندی در واقع خوب نیست ممکن است سال ها و سال ها به طول انجامد تا بتوانید در طراحی سایت نتیجه بگیرید. اکثر مردم نمی توانند این مدت صبر کنند. من می دانم که نمی توانم. من بی تاب هستم. من می خواهم فوراً نتایج را ببینم من می خواهم اطمینان حاصل کنم که تمام وقت و تلاشی که برای چیزی خرج می کنم.

طراحی سایت

گوگل ادوردز در طراحی سایت

شروع این لیست با گوگل ادوردز ممکن است کمی گیج کننده باشد آیا شما این را تبلیغات نمی دانید البته اینطور است اما همچنین دارای چند جواهر پنهان در داخل است که می توانند در عرض چند ثانیه کلمات کلیدی درآمدزا را برای شما رقم بزنند. بیایید با گوگل که ممکن است قبلاً با آن آشنا شوید ، شروع کنیم. این ابزار به شما کمک می کند تا حجم و رقابت را برای کلمات کلیدی مختلف در طراحی سایت بازخورد دهید.
در پایان روز ارزش آن را دارد و این مسئله ما را با مشکل کلمات کلیدی بزرگ به مشکل دوم می رساند. آنها اغلب حول مباحث مبهم مانند بازاریابی محتوا در طراحی سایت می چرخند این کلمه کلیدی ممکن است یک ترافیک ایجاد کند اما تعداد خریدارانی که از یک کلمه کلیدی مانند آن دریافت می کنید کم خواهد بود بیشتر بازدید کنندگان به پست ها و اطلاعات وبلاگ در طراحی سایت علاقه مند می شوند با این حال من دوست ندارم از آن استفاده کنم.

طراحی سایت

مزیت های کلمات کلیدی در طراحی سایت

این چیز دیگری است که من در مورد این ابزار دوست دارم این کمک می کند تا این کلمات کلیدی را در گروه های تبلیغاتی سازماندهی کنید. بنابراین می توانید به سرعت مرور کنید ، آنهایی که دوست دارید را بررسی کنید و سپس روی نماد فلش آبی کوچک در سمت راست راست کلیک کنید این فوراً این شرایط را به حساب شما منتقل می کند تا بتوانید تبلیغات خود را در طراحی سایت شروع کنید دو مزیت اضافی برای انجام تحقیقات در مورد کلید واژه است.
با ادوردز وجود دارد اولین مورد این است که به سرعت در شناسایی کلمات کلیدی پول به شما کمک می کند اینها کسانی هستند که فقط ترافیک را هدایت نمی کنند بلکه تبدیل می شوند. دلیل دوم این است که به شما کمک می کند کلمات کلیدی پول را که احتمالاً هرگز در رادار خود نداشته اید ، جهت طراحی سایت کشف کنید. چرا که نه صادقانه بگویم داده ها بسیار غیرقابل اعتماد هستند درعوض دوست دارم از آن برای چند هدف مختلف استفاده کنم.

طراحی سایت

نرخ کلیک در طراحی سایت

به شما کمک می کند عملکرد را شناسایی کنید این به شما می گوید که چگونه بسیاری از افراد تبلیغ را در مقابل تعداد چند کلیک روی آن دیده اند بررسی کنید سی تی آر برای این کلمه کلیدی اول چقدر کم است. کم است زیرا من آن را به یک کمپین اضافه نکرده ام. آن کلمه کلیدی هرگز روی من طلوع نکرد. بنابراین تبلیغ خاصی ندارم که آن را در طراحی سایت هدف قرار دهم. ببینید چطور کار می کند مطمئناً شما باید حاضر باشید.
مقداری پول خرج کنید با این حال شما نیازی به هزینه زیادی ندارید. شما الزاماً در تلاش نیستید که از این تمرین منجر و مشتری تولید کنید. نکته این است که به سرعت در یک تن از کلمات کلیدی گشت و گذار کنید تا به شما در اولویت بندی برندگان بر بازندگان جهت طراحی سایت کمک کند. برخی از بهترین موارد به طور مستقیم در ادوردز می توانید بازخورد فوری در طراحی سایت دریافت کنید. عملکرد آنالیز گوگل در طراحی سایت است.

گوگل ترندز در طراحی سایت

قبل از مراجعه به برخی از ابزارهای پرداخت شده ، بیایید به یک محصول رایگان گوگل دیگر نگاه کنیم. بیشتر ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی از داده های تاریخی استفاده می کنند این بدان معنی است که اکثر اطلاعات آنها قدیمی است این ممکن است چند ماه یا حتی چند سال باشد آنها از داده های گذشته استفاده می کنند تا به شما کمک کنند پیش بینی کنید که کلمات کلیدی همیشه مورد توجه شما در طراحی سایت خواهد بود.
با این حال نزولی دو برابر است اول رفتار گذشته هیچ نشانه ای از عملکرد آینده نیست فیلم های بگیرید شما فقط در مرحله اول کمی پول خرج کرده اید بنابراین بیایید در مرحله دوم مقداری صرفه جویی کنیم. احتمالاً قبلاً حتی از بسیاری از آنها استفاده نکرده اید. بیشتر افراد مستقیماً به داده های ترافیک یا تبدیل ها می روند در عوض بیایید با یکپارچه سازی طراحی وب سایت کنسول جستجوی گوگل قبلاً ابزارهای وب مستر شروع کنیم.

نقش کلمات کلیدی در طراحی سایت

همانطور که در مورد بحث صحبت کردیم تنها حجم کلید واژه تنها معیارهای مهم نیست شما همچنین باید رقابت را در نظر بگیرید اگر خیلی سخت باشد ممکن است سالها رتبه اول صفحه اول را نبینید. با این وجود هیچ روش ساده ای برای اندازه گیری این سطح رقابت وجود ندارد. معمولاً نیاز به شیرجه زدن به زمان در پروفایل های پیوند است بنابراین می توانید بفهمید که برای ضرب و شتم آنها چه چیزی را خواهد گرفت.
خوشبختانه چند ابزار پرداخت شده می توانند به سرعت بخشیدن به روند کمک کنند. و این جایی است که موز با کلید واژه اکسپلوور جدید خود کار عالی انجام داده است. چند کلمه کلیدی را وارد کنید و اطلاعات اصلی مانند حجم و رقابت را بدست خواهید آورد. اما در حال حاضر ، شما همچنین می توانید نمره و مشکلات را در طراحی سایت بدست آورید. اینها می توانند به شما كمك كنند كه به سرعت درهم و برهمی بریزید.

کلید های میانبر طراحی سایت

می توانید از آنها مانند میانبرها استفاده کنید تا بفهمید بیشترین پتانسیل چیست شما باید برای هر دو عضو شوید و سپس آنها را در طراحی سایت و سئو سایت ادغام کنید. اما سپس داده های پرس و جو را مستقیماً در گوگل آنالیز دریافت خواهید کرد. در قسمت به دنبال کنسول جستجو و سپس نمایش داده شد باشید. با این کار برخی از اصطلاحات جستجوی افرادی که قبلاً برای دستیابی به سایت شما استفاده می کنند ، نمایش داده می شود.
با این حال ابزار مورد علاقه من گوگل آنالیز نیست درعوض ، من دوست دارم به جستجوهای طراحی سایت که قبلاً اتفاق می افتد نگاه کنم به عنوان مثال بیشتر وبلاگ ها نوار جستجو در سایت خود دارند. از نوار کناری برای دیدن ماین دیدن کنید. مردم از این روزانه برای یافتن مطالب جدید در موضوعات خاص استفاده می کنند. اینها مباحثی است که مخاطبان شما بیشتر به آنها علاقه دارند. اما به دلایلی ، آنها نمی توانند به راحتی آنها را پیدا کنند.

نتیجه گیری

خوشبختانه گوگل آنالیز می تواند دقیقاً آنچه را که مردم به دنبال آن هستید برای شما تعریف کند تا بتوانید به آنها در طراحی سایت کمک کنید. بیشتر ابزارهای تحقیق برای کلمات کلیدی حجم جستجوی را برای آن نشان می دهند. با این حال ، آیا واقعاً می خواهید در آن تجارت شرکت کنید فکر نمی کنم مسئله دوم این است که بسیاری از این اصطلاحات تأسیس شده بسیار رقابتی هستند. این بدان معنی است که آنها در آینده نزدیک برای رتبه بندی دشوار خواهند بود.
این به احتمال زیاد هفته ها یا ماه ها طول می کشد تا نتایج را در طراحی سایت ببینید. این ابزار همچنین بر اساس جستجوهای مشابه عبارات پیشنهادی را به شما ارائه می دهد و می توانید همه این موارد را در یک لیست خاص برای یک کمپین خاص اضافه کنید. اکنون می توانید میانگین حجم دشواری فرصت و امتیازات اولویت را در تمام کلمات کلیدی این لیست جهت طراحی سایت مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید