طراحی سایت


استفاده از استراتژی ساده در طراحی سایت

به نظر می رسد اینترنت در دستگاه های تلفن همراه بسیار متفاوت است هر یک از این دستگاه ها دارای صفحه نمایش هایی با ابعاد مختلف هستند عملکردهای متفاوتی دارند و به صورت متفاوتی استفاده می شوند. با وجود این اختلافات ما دوست داریم با دستگاه های تلفن همراه به اینترنت دسترسی پیدا کنیم. همین گزارش همچنین نشان می دهد که این کاربران به طور فزاینده ای با تلفن های همراه خود به اینترنت در طراحی سایت دسترسی پیدا می کنند.
اکنون دسترسی به تلفنهای هوشمند آسانتر است به همین دلیل ما به طور فزاینده از آنها برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنیم. استفاده از اینترنت موبایل هر ساله درصد افزایش می یابد. اگر می خواهید به دنبال جلب مشتری باشید باید طراحی سایت خود را برای این روند جدید آماده کنید. اما تلفنهای همراه ما حتی بیشتر می توانند انجام دهند. ما از آنها نه تنها برای گشت و گذار ، بلکه برای ارسال پیام ، برقراری تماس ارسال ایمیل عکس گرفت.

طراحی سایت

نقش گوگل آنالیز در طراحی سایت

اولین استراتژی موجود در لیست ما قبل از ایجاد هرگونه تغییر در وب سایت ما است گزارش ها نحوه عملکرد طراحی سایت شما را نشان می دهد در اینجا می توانید اطلاعات لازم را برای تصمیم گیری مهم پیدا کنید. گزارش های متفاوتی دارد که می توانید آنها را تحلیل کنید. ما ابتدا نگاهی به گزارش کسب می اندازیم. بازدید کنندگان من از چهار منبع مختلف آمده اند. جستجوی ارگانی بازدید کننده هایی هستند که طراحی سایت من را از طریق موتور جستجو پیدا می کنند.
ترافیک مراجعه به سایت من از طریق بک لینک یا از طریق وب سایت های دیگر یا ایمیل و سوشیال بازدید کننده هایی هستند که از طریق رسانه های اجتماعی به سایت من می آیند ارتباط با دوستانمان در شبکه های اجتماعی جهت طراحی سایت استفاده می کنیم ترافیک مستقیم بازدید کننده هایی هستند که یو آر ال من را مستقیماً وارد مرورگر می کنند. دسترسی بازدید کنندگان شما از قبل به شما می گوید که در چه مرحله ای از قیف فروش قرار دارند.

طراحی سایت

عملکرد گوگل آنالیز در طراحی سایت

اگر می خواهید ببینید که در کدام صفحات فرود این بازدید کنندگان قرار می گیرند باید روی صفحات فرود زیر سرچ کنسول کلیک کنید. اگر هر دو گزارش را با هم ترکیب کنید می توانید تصویر خوبی از بازدید کنندگانتان از کجا تهیه کنید. اکنون شما فقط باید این بازدیدکنندگان را به سمت هدایت تبدیل کنید اما هنوز به اطلاعاتی در طراحی سایت نیاز دارید گزارش بسیار مفید دیگر جریان رفتاری است در اینجا می توانید ببینید که به کدام صفحه بازدید کنندگان شما به آن پرش می کنند.
همچنین می توانید دریابید که بازدید کنندگان از طراحی سایت شما کدام موتور جستجو را وارد موتور جستجو می کنند می توانید این گزارش را در قسمت کوئری جستجو پیدا کنید. می توانید متوجه شوید که بازدید کنندگان شما به دنبال چه چیزی هستند هر تعامل پی در پی دارای حجم کمتری است زیرا آنها به یکدیگر وابسته هستند با استفاده از این گزارشات اکنون می توانید به سؤالات زیر پاسخ دهید: چرا کاربران از طراحی سایت من بازدید می کنند.

طراحی سایت

استفاده از طراحی سایت

بسیاری از اپراتورهای وب سایت یک اشتباه مهم را مرتکب می شوند فراخوان شما برای اقدام بسیار عمومی است آنها می دانند که لینک های لنگر در پست های وبلاگ سئو و ایجاد لینک چقدر مهم هستند اما آنها را در مکالمه به عمل پیاده سازی نمی کنند. اینجا سی تی ای در صفحه اصلی من است. عمومی نیست به عنوان مثال اینجا را کلیک کنید یا اکنون بخرید اما توصیفی و بسیار خاص است اصولاً این یک لینک متنی است.
به صورت دکمه ارائه می شود اما به نظر می رسد بسیاری از افراد به محض شنیدن کلمه دکمه خلاقیت خود را در طراحی سایت فراموش می کنند آیا می توانم مطالب مورد نظر خود را در اختیار بازدید کنندگان خود قرار دهم آیا متون موجود در وب سایت من به اندازه کافی واضح هستند چگونه می توان عملکرد خود را اندازه گرفت تعامل معمولاً با فراخوانی برای عمل سی تی ای اندازه گیری می شود ما در مرحله بعد از آن مراقبت خواهیم کرد.

نحوه استفاده از سی تی ای در طراحی سایت

اگر کاربر بخواهد پنجره را ببندد ، باید روی ممنون من ترافیک رایگان نمی خواهم را کلیک کنید. این یک ترفند روانشناختی است که می تواند برای افزایش نرخ تبدیل شما استفاده شود. بنابراین فراموش نکنید که سی تی ای را قرار دهید. در طراحی وب سایت کریزی اگ، سی تی ای پس از کلیک بر روی به من بگو بیشتر برای دیدن ویژگی ها در پایین صفحه است. با کلیک روی سی تی ای من ، کاربر به من می گوید که می خواهد.
در مورد سئو اطلاعات بیشتری کسب کند من از این استراتژی استفاده می کنم زیرا می خواهم سربارهای واجد شرایط را جمع کنم. اگر کاربر بدون کلیک روی مدت طولانی در طراحی سایت من بماند ، پنجره بازشو باز می شود. شمارش معکوس در اینجا حتی برجسته تر است زیرا می خواهم کاربر در اسرع وقت وارد سیستم شود. فراخوان عمل احساس اضطرار می کند و من از علامت تعجب استفاده می کنم زیرا کل موضوع بسیار هیجان انگیز است.

اثبات اجتماعی در طراحی سایت

با اثبات اجتماعی یک شرکت می تواند به بازدید کنندگان خود نشان دهد که قبلاً مشتریان راضی است. اثبات اجتماعی را در سراسر طراحی سایت خود قرار دادم. به این ترتیب به بازدید کنندگان خود نشان می دهم که شرکت های بزرگ می خواهند با من همکاری کنند. علاوه بر این ، من توصیفات این شرکت ها را به اشتراک می گذارم و به بازدید کنندگانم می فهمم که آنها نه تنها با من کار کردند بلکه از نتایج آنها راضی بودند.
سی تی ای از اهمیت ویژه ای در طراحی سایت های تلفن همراه برخوردار است زیرا ناوبری مشکل است. همچنین می توانید پیوندهای روی صفحه را تنظیم کنید تا بازدید کننده مستقیماً به هدایت شود. معدن بسیار برجسته قرار داده شده است بازدید کنندگان شما می خواهند اطلاعات را بخوانند ، اما اگر سیگنال را در راه گم کنند یا مجبور به راه اندازی مجدد تلفن های همراه خود شوند ، باید مجدداً راه خود را برگردانید.

استفاده از محتوای مناسب در طراحی سایت

احتمالاً قبلاً می دانید که محتوای محلی یک استراتژی بازاریابی عالی برای مشاغل کوچک است. حتی می توانید نرخ تبدیل خود را به ویژه در دستگاه های تلفن همراه دو برابر کنید. کاربرانی که از یک دستگاه همراه برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنند بیشتر در حال حرکت هستند به این معنی که بسته به موقعیت مکانی که دارند می توان پیشنهادات محلی به این کاربران در طراحی وب سایت ارائه داد این استراتژی مزایای بسیاری دارد.
به طور خاص کاربران تلفن همراه می توانند به سرعت سیگنال را از دست بدهند زیرا اغلب هنگام مراجعه به طراحی سایت شما سیگنال را از دست می دهند. به همین دلیل است که من تماس های خود را برای اقدام در سراسر وب سایت خود قرار داده ام تا از این امر نادیده گرفته نشوند. البته مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. از یک طرف ، شما ابتدا باید این بررسی های مشتری را جمع آوری کنید. همچنین می توانید خیلی اشتباه کنید.

تبلیغات در طراحی سایت

با استفاده از موقعیت جغرافیایی تبلیغات من فقط به افرادی که در پایگاه نظامی قرار دارند نشان داده می شود ، بنابراین من فقط به افرادی که علاقه مند به هواپیما باشند می رسم. منظورم این است که شما وقتی به نیروی هوایی ملحق می شوید باید هواپیماها را دوست داشته باشید بنابراین ، من گروهی را هدف قرار می دهم که احتمالاً تبدیل به سربهای واجد شرایط می شوند. اما این فقط یک نمونه از این است که چگونه می توانید.
تبدیل به تلفن همراه خود را با استفاده از افزایش دهید در صفحه اصلی خودم از شکل دیگری از هدفگذاری جغرافیایی جهت طراحی سایت استفاده می کنم که تبدیل های من به میزان افزایش یافته است. آمازون اخیراً اظهارات تشویقی را غیرقانونی اعلام کرد. بسیاری از شرکت ها هنگام نوشتن نظر در آمازون ، به مشتریان خود هدیه داده اند. این نه تنها دستورالعمل های آمازون را نقض می کند بلکه دستورالعمل های اف تی سی را نیز نقض می کند.

نتیجه گیری

آمازون از مشتریان می خواهد که بررسی ها را پس از خرید ترک کنند هنگامی که محصول تحویل داده می شود می توانید بازخورد بدهید یا یک بررسی درطراحی سایت بنویسید. آمازون برای اطمینان از عدم مجازات فروشندگان به دلیل مشکلات حمل و نقل خود ، بین دو گزینه تمایز قایل است از یک طرف می توانید زمان زیادی را صرفه جویی کنید.
زیرا به یک گروه هدف کوچکتر خطاب می کنید بیایید بگوییم شما هنر می فروشید که همه چیز مربوط به هواپیماها است. شما می توانید در فیس بوک تبلیغ کنید و فقط افرادی را که به هواپیما علاقه دارند در طراحی سایت هدف قرار دهید. شما حتی می توانید یک قدم جلوتر بروید و فقط به افرادی که در پایگاه هوایی مک کورد هستند مستقر شوید.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید