طراحی سایت


استفاده از رنگ ها در طراحی سایت

استفاده از رنگ های به صورت اصولی در طراحی سایت تاثیرات بسیار زیادی را بر روی کاربران و بازدیدکنندگان دارد. با انتخاب رنگ های مناسب در طراحی سایت می توانید هدف و پیام خود را از رطق طراحی سایت به راحتی به کاربران خود انتقال داده و حتی می توانید از این طریق احساسات او را به جریان بیاندازید و او را تحت تاثیر قرار دهید.
در این مقاله به چگونگی استفاده از رنگ ها در انواع طراحی سایت خواهیم پرداخت:

• تضاد رنگی بین صفحه و هدف شما برای جلب نظر کاربر در طراحی سایت

برای جلب نظر کاربران نسبت به اهدافی که در وب سایت خود تعیین کرده اید می توانید از رنگ ها استفاده کنید. مثلا اگر صفحه ی اصلی وب سایت شما رنگی می باشد، برای جلب نظر کاربران به لینک ها و دکمه های دیگر در وب سایت بهتر است از رنگ های سیاه و سفید استفاده کنید زیرا در این صورت تضاد خاصی در صفحه ی شما ایجاد شده و بیشتر جلب توجه می کند و یا در صفحات سیاه و سفید برای جلب توجه ی کاربران می توانید از رنگ های زرد و یا نارنجی بیشتر استفاده کنید.

• استفاده از تصاویر رنگی در طراحی سایت

اگر قصد معرفی خدمات و محصولات خود را به صورت برجسته و حرفه ای دارید بهتر است تصاویر رنگی را مورد استفاده قرار داده و برای زمینه ی وب سایت از رنگ های خنثی استفاده کنید، در این صورت است که توجه کاربران به راحتی به محصولات و خدمات شما جلب می شود. از این روش بیشتر در طراحی سایت های فروشگاهی استفاده می شود، با زمینه ای خنثی و تصاویری رنگی نظر کاربران بیشتر جلب می شود.

• بک گراند تمام رنگی طراحی سایت

اگر قصد استفاده از پس زمینه های رنگی را دارید، باید توجه داشته باشید که از رنگ های غلیظ و زننده استفاده نکنید، زیرا رنگ های غلیظ خیلی زود چشم کاربران را خسته و اذیت می کند در عوض استفاده کردن از رنگ های ملایم و آرام بخش در طراحی سایت می توانید تاثیر بسیار زیادی را در معرفی برند خود داشته باشید.

• استفاده از رنگی خاص در طراحی سایت

احتیاجی نیست در طراحی سایت حتما از رنگ های تعریف شده استفاده کنید. به دلیل گستردگی زیاد رنگ ها به راحتی می توانید رنگی را انتخاب کنید که متناسب با حرفه و برند تجاری شما باشد. با این کار به راحتی می توانید برند خود را در بین کاربران ماندگار کنید.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید