طراحی سایت


اشتباهات درطراحی سایت

طراحی سایت یک شغل پر استرس ولی در عین حال دارای جذابیت است. گاهی ممکن است شما بعد از یک طراحی خوب و بعد از صرف زمان طولانی نتوانید رضایت مشتری را جلب کنید. به همین جهت بهتر است قبل از ارائه ی کار به مشتری تا حد امکان اشکالات و اشتباهات رخ داده را رفع نمایید. در این مقاله سعی داریم که روش ها و تکنیک هایی را به شما معرفی نماییم که در کمترین زمان ممکن بتوانید از بیشترین خطاها جلوگیری کرده و انها را رفع نمایید.

داشتن چک لیست در طراحی سایت

طراح سایت و برنامه نویس سایت اولین و اخرین فرد موثر در ایجاد و وقوع خطاها در سایت هستند. وقوع خطاها در حین پروژه ی طراحی سایت یک امر اجتناب ناپذیر است و حتی حرفه ای ترین طراحان سایت نیز دچار خطا می شوند و حتی ممکن است بخشی را فراموش نمایند. بهترین و ایده ال ترین روش برای این کار داشتن چک لیست برای هر پروژه ی طراحی سایت می باشد. این چک لیست می تواند جزییات بسیاری را شامل شود مانند مسائل هاستینگ یا قرار دادن فرم خرید و یا اضافه کردن فرم تماس و بسیاری از موارد دیگر که مانع از فراموشی توسط طراح سایت خواهد شد.

نمایش طراحی سایت به افراد معمولی

می توانید پس از تمام شدن پروسه ی طراحی سایت به افراد معمولی نشان دهید و یا از انها بخواهید که با سایت شما کارکنند تا در صورت مشاهده ی اشتباه و یا خطایی به اصلاح موارد مشخص شده بپردازید. زیرا گاهی برخی از خطاها ممکن است از دید خود طراح دور بمانند به همین جهت بهتر است از دید شخص دیگری برای تشخیص و بررسی بهتر کمک بگیرید.

نمایش طراحی سایت به افراد متخصص

در پروژه های کوچک شاید نمایش سایت برای یک فرد متخصص کار مقرون به صرفه ای نباشد زیرا شما در اکثر موارد باید به این افراد متخصص هزینه ای را بابت این بررسی بپردازید. اما در پروژه های طراحی سایت بزرگ پیشنهاد ما به شما این است که از این روش برای ارائه ی یک پروژه ی بی نقص به مشتری تان استفاده نمایید تا بتوانید از این طریق و با ارائه ی یک کار بهتر و بی نقص تر بهتر شناخته شوید.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید