طراحی سایت


اصول برچسب گذاری در محتوا

اگر سئوکار هستید و یا در مرحله آموزش طراحی سایت و یا سئو سایت می‌باشید قطعا با عبارت برچسب گذاری در بخش محتوا یا Content Tagging رو به رو شده‌اید. در دنیای سئو و بهینه سازی هیچ چیزی بی دلیل وجود ندارد بلکه هر کدام موارد مختلفی را برای گوگل نشان می‌دهد که یکی از آن‌ها هم برچسب گذاری می‌باشد. برچسب گذاری و دسته بندی هر کدام برای طبقه بندی محتوا و محصولات در طراحی سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت شرکتی می‌باشد برای انتخاب برچسب‌ها باید بسیار توجه کنید تا چه کلماتی را در آن انتخاب کنید تا رضایت کاربران و ایندکس شدن خوب گوگل را بیش‌تر کند وجود برچسب‌ها به همان اندازه که می‌تواند مناسب باشد به همان اندازه هم می‌تواند موجب تخریب سایت شود.برچسب‌ها یا همان تگ‌ها زمانی مفید هستند که به درستی و به اندازه استفاده شوند زمانی که بیش از حد از آن استفاده کنید باعث می‌شود تا نتیجه عکسی را در سایت شما به جای بگذارد.در واقع وظیفه برچسب‌ها اینم است تا به کاربران کمک کنند به راحتی به مطالب مورد نیاز خود دسترسی پیدا کرده و به گسترش کسب و کار مورد نظر کمک ویژه‌ای کنند.

طراحی سایت

نکات مهم در ایجاد برچسب‌ها

در برچسب گذاری نکات مختلفی وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید بهترین‌ها را برای سایت خود به ارمغان بیاورید ما در این بخش آن‌ها را برای شما معرفی می‌کنیم که عبارتند از: عبارت شما باید کوتاه باشد یعنی نهایت از 3 کلمه استفاده کنید به علاوه در برچسب‌ها را همانند دسته بندی نامگذاری نکنید در دسته بندی به طبقه بندی کلی طراحی سایت پرداخته می‌شود اما در برچسب‌ها به جزئیات ریزتری پرداخته می‌شود. توجه کنید تا از برچسب‌های محدودی استفاده کنید برچسب‌هایتان کوتاه، مرتبط باشد چرا که استفاده از برچسب‌های زیاد باعث می‌شود تا کاربران را سردرگم کنند. همچنین توجه کنید تا از استفاده کردن تگ‌های تکراری و تگ‌های قبلی بپرهیزید برای مثال اگر دارای طراحی سایت بیمه می‌باشید و از تگ بیمه ماشین استفاده کرده‌اید دیگر از این تگ استفاده نکنید چرا که اعتبار هر دو تگ را کاهش می‌دهد.همچنین توجه کنید تا چندین محتوا ارائه دهید و از یک برچسب برای هر کدام از آن استفاده کنید تا رتبه آن در گوگل بالا رود.یکی دیگر از اشتباهاتی که بسایر در میان وبمستران رخ می‌دهد این است که از عنوان در برچسب‌های خود استفاده می‌کنند. به هیچ وجه از عنوان در برچسب گذاری استفاده نکنید با این کار شما یک صفحه تکراری ایجاد می‌کنید.پر جستجوترین کلمات را برای تگ انتخاب کنید برچسب‌ها باید عمومی و قابل تکرار باشد استفاده از برچسب‌های عمومی و پر جستجو باعث می‌شود تا بازدید کنندگان خوبی را به سمت طراحی وب سایت شما جذب کنند.

پیدا کردن برچسب‌های مناسب

اگر برای شما سوال پیش آمده که آیا ابزاری وجود دارد که به پیدا کردن برچسب‌های جدید کمک کند؟ ما در پاسخ می‌گوییم بله با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت ابزارهای مختلفی در دنیای سئو و بهینه سازی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا به راحتی برچسب‌ها را پیدا کنید و به تحلیل و بررسی آن‌ها بپردازید مانند: گوگل ترندز Google Trends، گوگل ریلیتد سرچ Google Related Search، کی دبلیو فایندرز KWFinders

برچسب گذاری در وردپرس

یکی از ویژگی‌های مهمی که هر طراحی وب سایت باید داشته باشد امکان قرار دادن برچسب می‌باشد. در سیستم مدیریت وردپرس که راحت‌ترین راه برای ساخت سایت می‌باشد این امکان را در اختیار افراد قرار داده تا فقط با قرار دادن کلمات مناسب اقدام به ایجاد برچسب گذاری کنند. شما می‌توانید با وارد شدن به اکانت خود در وردپرس به بخش نوشته‌ها رفته زیر منو برچسب‌ها را انتخاب کنید قسمتی که برای شما باز می‌شود شما می‌توانید برچسب‌های خود را در کادر مورد نظر وارد کنید. کادر اول که به نام معروف است کلمه مورد نظر خود را که می‌خواهید به بازدید کنندگان و موتورهای جستجو نمایش ‌دهد را در آن قرار دهید. مورد بعدی نامک می‌باشد که در این بخش می‌توانید معادل انگلیسی برچسب خود را در آن وارد کنید. لازم به ذکر است که امکان تغییر این مورد نمی باشد پس حتما در انتخاب آن دقت کنید. در بخش بعدی هم قسمت توضیح می‌باشد که شما می‌توانید اگر توضیحاتی را می‌خواهید برای کاربران در زمان کلیک بر روی برچسب مورد نظر ارائه دهید در این قسمت وارد کنید. اگر به هر دلیلی در آینده خواستید تا به ویرایش برچسب‌های خود بپردازید می‌توانید با رفتن به بخش برچسب‌ها صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود با استفاده از زدن ویرایش به ویرایش آن‌ها بپردازید. همچنین شما میتوانید با استفاده از گزینه جستجوی برچسب‌ها در سمت چپ صفحه به جستجوی برچسب مورد نظر خود بپردازید. دقت کنید تا پس از انجام هر کاری پس از ویرایش یا هر اعمالی حتما روی دکمه ( به روزرسانی ) کلیک کنید تا تغیررات شما اعمال شود.به همین منظور بهترین شرکت طراحی سایت و سئو سایت‌های بسیاری وجود دارند که با ارائه خدمات برای افراد می‌توانند با تجربه‌ای که دارند بهترین‌ها را برای کسب و کار شما ارائه دهند.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید