طراحی سایت


اصول طراحی سایت خبرگزاری

این روزها بیشتر مردم ترجیح می دهند خبر های جدید را در لحظه دریافت کنند به همین دلیل تمایل به استفاده از طراحی سایت های خبری دارند امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، استفاده از سایت های خبری هم بیشتر شده است باید به خاطر داشت که تنها طراحی سایت خبری کافی نیست بلکه باید تمام مسائل مربوط به تجربه ی خوب کاربری و سئو در آن رعایت شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
طراحی سایت های خبری یکی از پر بازدید ترین سایت های اینترنتی محسوب می شوند دلیل این موضوع نیاز جامعه به دریافت خبرهای جدید و اهمیت امر خبررسانی است قطعا با توجه به کاربران اینترنتی در صورت طراحی سایت خبری مناسب با محتوای مفید، می توان بازدید کننده ی زیادی به خود جلب کرد.

طراحی سایت

ویژگی طراحی سایت خبری موفق

معمولا پارامترهای مختلفی برای سنجش کیفیت طراحی سایت های خبری مورد ارزیابی قرار می گیرد موفقیت یک طراحی سایت خبری را می توان از میزان مخاطبانش اندازه گیری کرد یک طراحی وب سایت خبری باید بتواند ترافیک مورد نیاز خود را از طریق گوگل و یا از ورودی های مستقیم جذب کند سپس با طراحی مناسب و محتوای با کیفیت اقدام به حفظ کاربران کنونی خود کند. اصول راه اندازی طراحی سایت که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

مهمترین ویژگی طراحی سایت های خبری موفق به شرح زیر است :

• نحوه ی چیدمان و نمایش اطلاعات
در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن های خبری باید به این نکته توجه داشت که کاربر در کوتاه ترین زمان ممکن وکمترین کلیک به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابد از این رو نحوه ی چیدمان ساده و دسترسی سریع کاربر به اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است.
• سرعت بالا
باید توجه داشت که سایت های خبری معمولا بازدید کننده ی زیادی دارند پس سرعت لود شدن صفحات سایت اهمیت بالایی دارد.
• سطوح مشخص دسترسی
در طراحی سایت برای گروه های مختلف خبری سطوح دسترسی مشخصی برای هر گروه خبری معین می شود که از اهمیت بالای برخوردار است.
• بهینه شدن برای گوشی های هوشمند
با توجه به افزایش استفاده از موبایل و تبلت، یکی از مهمترین ویژگی های سایت های خبری به نمایش در آمدن مناسب صفحات بر روی گوشی های تلفن همراه است و این موضوع در قیمت طراحی سایت خبری اهمیت ویژه ای دارد.
• سادگی
باید توجه داشت که پنل بخش مدیریت به گونه ای طراحی شود که افراد مختلف براساس سطوح مختلف دسترسی، به سادگی بتوانند اطلاعات را ویرایش کنند.
• ارایه خبر با فرمت های گوناگون
باید به این نکته توجه کرد که امکان ارسال اطلاعات به فرمت های گوناگون مانند عکس و فیلم جذابیت خبر را دوچندان خواهد کرد پس طراحی سایت خبری باید به گونه ای باشد که بتوان به سادگی از عکس و فیلم های جذاب و مرتبط با خبر استفاده کرد.

طراحی سایت
طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید